Merida O Nine 2010 in opbouw tot 7757 gr
Stel jezelf hier voor. Tevens geven we jullie hier de gelegenheid om je materiaal te showen.
- Fons Moors
- Mountainbiker
- Location: E-MTB LEVO - Merida Big7 - Merida Ninety-Nine Merida O-Nine
Post by Fons Moors »
In mijne hof kan je brandstof vinden achter het tuinhuis. Ne hele hoop kolen die ik stook in mijn Flam casset. Geen gepruts meer met hout.KUBA wrote:K'ziet al , ze hebben ne oliebron gevonden in uwen hof![]()
![]()
Voor die oliebron heb ik lang genoeg moeten werken. Hoog tijd nu voor die put droog te leggen.
Als ik sterf dan wil ik nog slechts een briefke van 20 fr achter laten. Dat is dan voor mijn schoonzoon
- Fons Moors
- Mountainbiker
Post by Fons Moors »
Enter The Sun (ID: 349019)Schijfrem wrote:Fons, welke muziek is da in da filmpke?Fons Moors wrote:
349019_Zune_Inc___Enter_The_Sun.mp3
Newgrounds Audio Portal - http://www.newgrounds.com/audio
Groot gelijk man! Ge kunt er maar plezier aan beleven!Fons Moors wrote:In mijne hof kan je brandstof vinden achter het tuinhuis. Ne hele hoop kolen die ik stook in mijn Flam casset. Geen gepruts meer met hout.KUBA wrote:K'ziet al , ze hebben ne oliebron gevonden in uwen hof![]()
![]()
Voor die oliebron heb ik lang genoeg moeten werken. Hoog tijd nu voor die put droog te leggen.
Als ik sterf dan wil ik nog slechts een briefke van 20 fr achter laten. Dat is dan voor mijn schoonzoon
Weet er iemand toevallig of zulke framebeschermer qua materiaal flexibel is zodat deze ook op andere frames kan gebruikt worden (vervormbaar materiaal), of is dit harde plastic zoals bij de Specialized framebeschermers waardoor deze niet gevormd kunnen worden naar liggende achterbruggen van andere frames?
- Fons Moors
- Mountainbiker
Post by Fons Moors »
Paar weken geleden werd ik met die mtb omver gereden. De velgen van de wielen zijn stuk.
Nu vraag ik me af wie of waar ik die wielen kan laten herstellen met de
ZTR Podium velgen. Ik was van plan als ik nog eens wielen zou nodig hebben ze te laten maken door ne zekere Luc van Hilset. Maar onlangs las is ergens dat hij dat niet meer doed.
De wielen had ik laten maken door een Nederlander. Waren echt wel goed gemaakt.
Nu vraag ik me af wie of waar ik die wielen kan laten herstellen met de
ZTR Podium velgen. Ik was van plan als ik nog eens wielen zou nodig hebben ze te laten maken door ne zekere Luc van Hilset. Maar onlangs las is ergens dat hij dat niet meer doed.
De wielen had ik laten maken door een Nederlander. Waren echt wel goed gemaakt.