Dacuba wrote:Jawel, int begin ga je op je smikkel
eeste dag met klikpedalen was bij my TT in de modder, nooit gevallen
En voor wat ik ervan zie is da nie alleen in het begin. Als ik mij niet vergis is bvb Robby Mc Ewen iet van een 2 jaar geleden ne keer gevallen en tegen een paalke gebotst (of omgekeerd eerst paalke en dan gevallen) met beenbreuk tot gevolg. Was da in ronde van Belgie? En hing diene nie nog aan het zijne pedaal vast toen de hulpdiensten erbij kwamen?Dacuba wrote:Jawel, int begin ga je op je smikkel
Als je je al laat bang maken door zo'n verhalen, dan kan je misschien beter gewoon schaken ofzo.Djienbe wrote:En voor wat ik ervan zie is da nie alleen in het begin. Als ik mij niet vergis is bvb Robby Mc Ewen iet van een 2 jaar geleden ne keer gevallen en tegen een paalke gebotst (of omgekeerd eerst paalke en dan gevallen) met beenbreuk tot gevolg. Was da in ronde van Belgie? En hing diene nie nog aan het zijne pedaal vast toen de hulpdiensten erbij kwamen?Dacuba wrote:Jawel, int begin ga je op je smikkel
En als het niet bij Mc Ewen was dan zijn er zo nog verhalen zelle maar die worden elke keer tegengesproken met "jamaar da's een reflex en mijne voet is in ne wip los".
Om mee te beginnen is da medisch gezien gene reflex maar een automatisme, da's veel trager dan een reflex en te tweede zijn onze hersenen niet multi tasking waardoor op diej eigenste moment van de val uw hersenen soms met veel te veel prikkels af te rekenen hebben en de gecontroleerde beweging maken om de voet nog los te krijgen kan er dan teveel aan zijn.
Samengevat, ik rij zonder klikpedalen, bewust.
Djienbe
Post by Skepperken »