Zo 24/04/2011 Esneux :: 6° Esneux MTB Day
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
-
The Doctor 46
- Mountainbiker
zo 24/4/2011 Esneux
Post by The Doctor 46 »
Weet er iemand hier iets meer over ? Ik heb hier liggen zoeken naar vorige edities, en ge hebt naar het schijnt 2 toertochten per jaar in Esneux. Een goede en een "mindere" goede organisatie idem parcours . Welke ga deze zijn ?
- Murdock
- Mountainbiker
- Location: Lapierre X-control 829 - Lapierre X-Control 510 - Cube Reaction HPA Pro 29
Als dit de Esneux-tocht is die vorig jaar doorging op 9 mei, dan is dat idd de goede. Man, man, ben ik daar geschrokken, bij wijlen zeer zwaar en soms voor mijn doen te technisch (heb toen redelijk wat krachttermen gebruikt ...) Dit jaar even niet, ik kom zeker nog conditie te kort voor dit soort tocht.julie wrote:dit is de goede, de esneux mountainbike day, die zowat alle mooie paadjes in de omgeving erin stopt. Vaak technisch en zwaar, je zult heel wat hoogtemeters voor de kiezen krijgen (en niet de gemakkelijkste klimmetjes)!
-
The Doctor 46
- Mountainbiker
Post by The Doctor 46 »
bedankt voor de info
Ga er zeker bij zijn, was al in Sart-Tilman gaan rijden maar deze blijkt precies nog beter te zijn. Nu nog hopen op niet teveel regen de dagen ervoor.
Ga er zeker bij zijn, was al in Sart-Tilman gaan rijden maar deze blijkt precies nog beter te zijn. Nu nog hopen op niet teveel regen de dagen ervoor.