Bikers Vosselaar

Zoek je iemand om in het week-end mee te gaan biken? Interesse om eens een gezamelijke uitstap te organizeren? Maak je hier kenbaar.
devil biker
Mountainbiker

Post by devil biker »

demollie wrote:dat was ik als je wil zullen we de volgende keer is richting ravels rijden langs het kanaal daar licht nog een mooi parcourke heen en terug tussen de 30 of 40 km naargelang je 2 of 4 toerkes doet ge moet maar zien
voor mij is dat goed, spring vanaf nu zo goed als elke dinsdag op de mtb.
kwestie van km in de benen te krijgen, en zo mijn konditie naar boven te drijven en mijn tempo (en de km's)
Dus vanaf nu vertrek ik elke (zo niet,laat ik het hier weten) dinsdag om 19u :wink:
Speedy G.
Mountainbiker

Post by Speedy G. »

devil biker wrote:
demollie wrote:dat was ik als je wil zullen we de volgende keer is richting ravels rijden langs het kanaal daar licht nog een mooi parcourke heen en terug tussen de 30 of 40 km naargelang je 2 of 4 toerkes doet ge moet maar zien
kwestie van km in de benen te krijgen, en zo mijn konditie naar boven te drijven en mijn tempo (en de km's)
Dus vanaf nu vertrek ik elke (zo niet,laat ik het hier weten) dinsdag om 19u :wink:
Ik ga proberen om telkens ook aanwezig te zijn maar 19u.00 is voor mij ERG krap aangezien ik pas om 18u.45 thuis kom van mijn werk.

We zien volgende week wel wat het geeft.
devil biker
Mountainbiker

Post by devil biker »

Speedy G. wrote:
devil biker wrote:
Ik ga proberen om telkens ook aanwezig te zijn maar 19u.00 is voor mij ERG krap aangezien ik pas om 18u.45 thuis kom van mijn werk.

We zien volgende week wel wat het geeft.
19u15 of 19u30 gaat ook als het langer licht blijft ;)
maar laten we het nu voorlopig om 19u houden.
devil biker
Mountainbiker

Post by devil biker »

Hey

dinsdag sta ik weer om 19u paraat

grtz
Nellis
Mountainbiker

Post by Nellis »

Hoi, ik zou ook wel eens een keertje mee willen gaan biken, ik ben van de Steenweg op Antwerpen in Turnhout. Nu dinsdag gaat me wel niet lukken, ben vertegenwoordiger en heb dinsdag avondafspraken.. :roll: Volgende keer wil ik zeker eens meerijden, ik hoop alleen te kunnen volgen want na een inactiviteit van 3 jaar ben ik nu pas terug 1 maand aan het biken... [-o<
Speedy G.
Mountainbiker

Post by Speedy G. »

Nellis wrote:Hoi, ik zou ook wel eens een keertje mee willen gaan biken, ik ben van de Steenweg op Antwerpen in Turnhout. Nu dinsdag gaat me wel niet lukken, ben vertegenwoordiger en heb dinsdag avondafspraken.. :roll: Volgende keer wil ik zeker eens meerijden, ik hoop alleen te kunnen volgen want na een inactiviteit van 3 jaar ben ik nu pas terug 1 maand aan het biken... [-o<
Bwa, volgen moet lukken.
Ik ben zelf echt zwaar van gewicht over de limiet en de laatste keer hadden we een gemiddelde van 21,4km/u dus moet lukken.
In groep is het altijd net iets makkelijker dan alleen.
Nellis
Mountainbiker

Post by Nellis »

Speedy G. wrote:
Nellis wrote:Hoi, ik zou ook wel eens een keertje mee willen gaan biken, ik ben van de Steenweg op Antwerpen in Turnhout. Nu dinsdag gaat me wel niet lukken, ben vertegenwoordiger en heb dinsdag avondafspraken.. :roll: Volgende keer wil ik zeker eens meerijden, ik hoop alleen te kunnen volgen want na een inactiviteit van 3 jaar ben ik nu pas terug 1 maand aan het biken... [-o<
Bwa, volgen moet lukken.
Ik ben zelf echt zwaar van gewicht over de limiet en de laatste keer hadden we een gemiddelde van 21,4km/u dus moet lukken.
In groep is het altijd net iets makkelijker dan alleen.
Dat zou in principe nog wel moeten lukken...
Volgende keer ben ik er dan zeker bij! :-D
Speedy G.
Mountainbiker

Post by Speedy G. »

Ik kan er morgen niet bij zijn.
Vrouw heeft een afspraak opstaan die ik vergeten was dus moet ik voor onze Xiebe zorgen.
Hopelijk volgende week weer.
jinba ittai
Mountainbiker

Post by jinba ittai »

Ben daarstraks ook op de plaats van afspraak geweest. Op mijn tripcomputer was het 18.58u, maar op de kerktoren al 19.07 #-o

Zal dus al eens beginnen met die klok juist te zetten en dan probeer ik nog wel eens om er op tijd te geraken :roll: .

Dan maar op mijn eentjewat rondgereden; langs 'den draad van Janssen' terug richting Bloso Beerse-Lille met nog wat eigen inbreng, totaal goed voor 43km.
Devil, op de single-track naast de golfclub trouwens nog een tijdje samen gereden met 2 clubgenoten van u.

Tot ne volgende keer misschien.
devil biker
Mountainbiker

Post by devil biker »

zei nog tegen demollie effe te wachten, maar hij zei 19u is 19u :lol:
volgende keer zullen we 5 min wachten .
zijn met twee via het kanaal naar ravels gefiets en hebben daar een lus op het mtb parcour gedaan en terug (goed voor 30 km)
Moet zeggen dat het een schoon parcour is, maar lag voor mij wat te veel los zand :lol:
Post Reply