Zo 01/05/2011 Opwijk
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- den Bart
- Mountainbiker
thx. Ik zal waarschijnlijk eerst naar de start rijden en dan daar de volledige tocht doen.patje wrote:Het is tegenwijzerzin. Affligem zit in het begin van de toertocht.den Bart wrote:Wordt de langste tocht (80km) in wijzerzin of tegenwijzerzin gereden?
M.a.w. als ik in Affligem (Brusselbaan) op het parcour kom, moet ik nog een klein stukje het parcour volgen tot aan de aankomst of niet?
Op die manier heb ik dan wat meer kilometertjes
- Mojobiker
- Mountainbiker
http://vimeo.com/16139924
Om nog even na te genieten van vorig jaar. Hopelijk houdt het goede weer aan.
Mojo
Om nog even na te genieten van vorig jaar. Hopelijk houdt het goede weer aan.
Mojo
Goed of slecht weer dit is een fantastische tocht die je niet mag laten liggen, Bergpallieters komen dus zeker met wat mannen en vrouwen afgezakt voor de 80 kilometer.
Zondag 8 mei tweede bergpallieterstoertocht met VOLLEDIG HERTEKEND PARCOURS afstanden 35 - 55 en 75 km. Vertrek aan sporthal in Buggenhout. Iedereen welkom
Zondag 8 mei tweede bergpallieterstoertocht met VOLLEDIG HERTEKEND PARCOURS afstanden 35 - 55 en 75 km. Vertrek aan sporthal in Buggenhout. Iedereen welkom
- Streets
- Mountainbiker
- Location: rohloff-Streets-bike;Ronin 110 voorvork; Magura firm tech remmen; Rohloff naaf
exclusieve update
Het parkoers gaat dit jaar tegenwijzezin van start, met nieuwe passage door Affligem en Essene.
Dit jaar worden deze aangedaan, omdat de de wielerwedstrijd in Essene op een anders datum doorgaat.
Eens om de 4 jaar gaat dit stuk in het parkoers liggen.
laat dit de twijfelaars overhalen om toch nog af te komen..
Streets
Het parkoers gaat dit jaar tegenwijzezin van start, met nieuwe passage door Affligem en Essene.
Dit jaar worden deze aangedaan, omdat de de wielerwedstrijd in Essene op een anders datum doorgaat.
Eens om de 4 jaar gaat dit stuk in het parkoers liggen.
laat dit de twijfelaars overhalen om toch nog af te komen..
Streets