Iets voor 9u gestart voor de 55km, na een 10tal km in het spoor geraakt van een grote groep Nederlanders in blauwe uitrusting.
Het tempo ging fors de hoogte in, amai...Volgens mij waren ze opgehouden want ik had ze anders nooit ingehaald.
Als laatsten van de groep was het na elke bocht serieus optrekken om er terug bij te geraken. Geleidelijk aan heb ik mij in de kopgroep genesteld , kost minder energie, op 't einde bleven er nog 4à5 man over. Mijn snelste TT ooit denk ik...
Voor sightseeing was er niet veel tijd
Het leek me wel ongeveer een copie van vorig jaar maar in de andere richting maar daarom niet minder leuk natuurlijk.
Bepijling was in orde maar door het hoge tempo zagen we sommige pijltjes toch net te laat en als de eerste van een groep een afslag mist is iedereen er voorbij natuurlijk.
Die 4 homo's in het bosje naast de E17 zouden beter de mtb kalender eens raadplegen, veel privacy hebben ze niet gehad zondagvoormiddag
Dan nog via een omwegje rustig naar huis gereden met in totaal 80km op te teller.
Waarom volgend jaar eens geen langere afstand voorzien, 70 of 80km moet zeker kunnen met een lusje in Sinaai, Lokeren of Hamme erbij.
Mannen van de vierschaarsfeesten, bedankt en tot volgend jaar!