Als het een beetje kan , kom ik hier zaterdagmorgen rijden euh cruisen.
Za 23/04/2011 Desselgem
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- jodelaietie
- Mountainbiker
- Location: blackie voor te tsjolen,scott rc alst rap moe gaan, trek voor de bakker
Post by jodelaietie »
Vorig jaar gereden en aangenaam verrast !!
-
meester biek
- Mountainbiker
Post by meester biek »
Lees da het parcours niet veel gewijzigd is bij vorig jaar ?
Hoeft ook niet, want ook ik was vorig jaar aangenaam verrast.
Tot zaterdag voor de 75
Hoeft ook niet, want ook ik was vorig jaar aangenaam verrast.
Tot zaterdag voor de 75
- slappetieze2
- Mountainbiker
Post by slappetieze2 »
GR.SL.T.2.
Hier vorig jaar gestart voor de 55 en het was genieten van start tot aankomst!!!!!
Het weer wordt al even prachtig als vorig jaar, dus zéééééée zeker van de partij op zaterdag. Nu nog de knoop doorhakken of het de 55 of de 75 worden???????
T wordt moeilijk want ook op zondag (Diksmuide) en Maandag (Zillebeke) moet er gereden worden, dus doseren zal de boodschap worden, maar in Desselgem wordt er sowieso gereden!!!!

Het weer wordt al even prachtig als vorig jaar, dus zéééééée zeker van de partij op zaterdag. Nu nog de knoop doorhakken of het de 55 of de 75 worden???????
T wordt moeilijk want ook op zondag (Diksmuide) en Maandag (Zillebeke) moet er gereden worden, dus doseren zal de boodschap worden, maar in Desselgem wordt er sowieso gereden!!!!
- Rock Rider
- Mountainbiker
Post by Rock Rider »
normaal hier ook terug aanwezig nadat ik vorig jaar heel aangenaam verrast werd! Zal wel starten om 7u30 want moet 's middags de benen onder tafel gaan steken...
- underworld
- Mountainbiker