Zo 17/04/2011 Snellegem :: Bosrally

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
tram4
Mountainbiker

Post by tram4 »

pearl jam wrote:Eigenlijk kon ik van t'weekend niet biken maar op het laatste moment toch een gaatje in de kalender en dan maar gisterenavond beslist voor een solotoerke in Snellegem terwijl mijn clubmakkers de cassel trophy reden.

Was gekomen voor hem 2 keer te rien maar door omstandigheden is dat bij 1 keer gebleven.

Zopas terug van spoed en na de foto's was de conclusie : vinger gebroken op 3 plaatsen.

Op de 1ste offroad strook blijven haperen met voorwiel aan een afgezaagde boompje. Over stuur gevallen en op mijn vinger terecht gekomen. Stof afgeschud en doorgevlamd.
Hoe verder ik kwam hoe meer pijn ik begon te krijgen. Wijselijk besloten van toch maar 1 toerke te doen en spoed op te zoeken.

Ik vind toch dat organiserende organisaties op zijn minst een deftige EHBO doos mogen hebben want toen ik vroeg achter wat zuurstofwater was er enkel een leeg flesje.
Moet je onder het mes ?
In elk geval een goede genezing toegewenst van de Grysperres
didiermeire
Mountainbiker

snellegem

Post by didiermeire »

terug zijn we in de watten gestoken,na het prachtige gits verleden week nu snellegem,het weer doet er ook wel toe ,maar niettemin proficiat aan alle meedewerkers aan de vtts het word er beter en beter door,nogmaals proficiat aan allen die dit mogelijk maakten =D> =D> =D> =D> :-D :-D [-o<
dempsy
Mountainbiker

Post by dempsy »

Den Steffie wrote:
follow wrote:
follow wrote:terug een mooie en leuke rit gereden met de grysperre's vandaag
bepijling was super voor ik , want ik had er constant 2 voor me rijden
(met momenten hing ik tussen m'n kader want m'n rit van gisteren zat nog goed in m'n benen ).
volgende rit in Snellegem ben ik zeker terug :wink:
oja bij de inschrijving moesten we een lotje nemen ( was dat voor een tombela of was da voor een boterham ?)
t was gen tombela, twas voor een stuitje
als ik een correctie mag invoeren het was indderdaad voor een stutje en tombola je kon een mtb winnen van orbea dacht ik winnende nr was 650
dempsy
Mountainbiker

Post by dempsy »

idd een prachtige rit gereden gisteren 51 km
alles toppie en idd hier en daar voor in bepaalde bosjes te gaan ook enkele pijlen niet gezien :lol: anders dikke chapeau =D>
mayohagar
Mountainbiker

Post by mayohagar »

Niet veel aan toe te voegen. Enkel, ik had slechts 47 km op de teller staan en weet niet waar misreden. Miene copain n'een platte band. Dank aan de mtb'er wiens pomp we hebben mogen gebruiken. Ik had natuurlijk de verkeerde pomp mee. En ketting dan nog stuk, 100 meter voor het einde.
Fietske vanmorgen naar Bernard gebracht. Woensdag terug, verlengd weekend, dus 2 maal fietsen. :lol: :lol: :lol:
pearl jam
Mountainbiker

Post by pearl jam »

tram4 wrote:
pearl jam wrote:Eigenlijk kon ik van t'weekend niet biken maar op het laatste moment toch een gaatje in de kalender en dan maar gisterenavond beslist voor een solotoerke in Snellegem terwijl mijn clubmakkers de cassel trophy reden.

Was gekomen voor hem 2 keer te rien maar door omstandigheden is dat bij 1 keer gebleven.

Zopas terug van spoed en na de foto's was de conclusie : vinger gebroken op 3 plaatsen.

Op de 1ste offroad strook blijven haperen met voorwiel aan een afgezaagde boompje. Over stuur gevallen en op mijn vinger terecht gekomen. Stof afgeschud en doorgevlamd.
Hoe verder ik kwam hoe meer pijn ik begon te krijgen. Wijselijk besloten van toch maar 1 toerke te doen en spoed op te zoeken.

Ik vind toch dat organiserende organisaties op zijn minst een deftige EHBO doos mogen hebben want toen ik vroeg achter wat zuurstofwater was er enkel een leeg flesje.
Moet je onder het mes ?
In elk geval een goede genezing toegewenst van de Grysperres
Tegen do moet de meeste pijn weg zijn!
Vr zal ik weten of een operatie noodzakelijk is want dan terug naar het ziekenhuis voor nieuwe foto's Het zal afhankelijk zijn vd pezen in de vinger of een operatie van doen is.
Bij geen operatie moet de spalk 6 weken aan de vinger blijven en dan nog 6 weken revalidatie volgens de arts. F**K
't klimmerke
Mountainbiker

Post by 't klimmerke »

zondag vertrokken met ndikn en jägermeister voor de groten toer en enorm genoten van alle stroken, vooral de bospassages =P~ =D>.
Het was zo'n mooie tocht dat we het alle drie jammer vonden dat het zo snel voorbij was.
Proficiat aan de organisatie =D> =D>, zeker voor herhaling vatbaar!!
kajobiker
Mountainbiker

Post by kajobiker »

https://picasaweb.google.com/1181342377 ... k9KzmpDJLw

hierop zou je de fotos moeten vinden en nogmaals bedankt voor jullie opkomst .de bepijling zullen we bekijken mss iemand anders laten rit verkennen dan de uitpijlers zelf dan hebben we ander zicht we werken eraan
den wakkere bakker gits
Mountainbiker
Location: Monty jozef dressler Replica+scott spark 30+ maes beach 29'er+ koxx trialbike+Pyga onetwenty

Post by den wakkere bakker gits »

kajobiker wrote:https://picasaweb.google.com/1181342377 ... k9KzmpDJLw

hierop zou je de fotos moeten vinden en nogmaals bedankt voor jullie opkomst .de bepijling zullen we bekijken mss iemand anders laten rit verkennen dan de uitpijlers zelf dan hebben we ander zicht we werken eraan
nogmaals pijlen stonden er genoeg ze maar doordat ze maar 1kleur hebben en Geel zijn vielen ze niet zo goed op bij het zonnige weer.
Moest het een duistere dag geweest zijn dan hadden jullie geen probleem gehad desbetreffende.

Greetzz
stan de forceman
Mountainbiker

Post by stan de forceman »

3 jaar geleden hier aan de start gestaan en een toffe omloop met veel bos juist naar de hand van mijn kunnen.

2 jaar geleden ook afgezakt naar Snellegem maar na 500 meter moeten stoppen met een bevroren body. :(

Hopelijk kan ik dit jaar mijn vader en broer overtuigen om weer te komen.

Groeten
Post Reply