Mooie tocht, veel bos en singletrack's.
Droge ondergrond zorgde voor hoge gemiddelden en hoge bochtensnelheden.
Op de zandstroken was het dan weer alles uit de kast halen om deze te doorspartelen.
Bepijling was naar mijn mening duidelijk genoeg en ook de bevoorading was overvloedig en op een knappe lokatie.
Het ruime buitenterras zorgde voor een leuk zomers sfeertje.
Volgend jaar zeker terug van de partij.
Groeten vanwege
"Straf in bergaf"
Zo 17/04/2011 Waasmunster :: Vierschaarfeesten
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- OmaFiets&co
- Mountainbiker
Post by OmaFiets&co »
Ook Maarten (8 jaar) heeft zich fantastisch geamuseerd. Samen met zijn oma reed hij de 35 km. We hebben er een filmpje van gemaakt:
- Kezzemil
- Mountainbiker
zwaar met de grond in aanraking gekomen. het knietje lag grondig open
soms vond ik de bepeiling toch wat minnetjes, 'k ga nu niet beweren dat dat de oorzaak was maar toch ...
als je in een brede grindweg, waar je mooi snelheid kan maken, plots moet afslaan naar een single track zou dit toch ietsje op voorhand mogen zichtbaar zijn.
ik had het niet gezien en jammer genoeg had mijn voorganger het maar op het laatste moment gezien en wou die toch nog afslaan met het gekende gevolg
ik vraag mij eigenlijk ook af waarom er bij zulke evenementen geen post van het rode kruis voorzien moet zijn. Uiteindelijk kan men hierbij toch zware kwetsuren oplopen
nou ja, zoals ik dikwijls tegen mijn kindjes zeg,
't zal wel genezen
soms vond ik de bepeiling toch wat minnetjes, 'k ga nu niet beweren dat dat de oorzaak was maar toch ...
als je in een brede grindweg, waar je mooi snelheid kan maken, plots moet afslaan naar een single track zou dit toch ietsje op voorhand mogen zichtbaar zijn.
ik had het niet gezien en jammer genoeg had mijn voorganger het maar op het laatste moment gezien en wou die toch nog afslaan met het gekende gevolg
ik vraag mij eigenlijk ook af waarom er bij zulke evenementen geen post van het rode kruis voorzien moet zijn. Uiteindelijk kan men hierbij toch zware kwetsuren oplopen
nou ja, zoals ik dikwijls tegen mijn kindjes zeg,
't zal wel genezen
- den mountenbiker
- Mountainbiker
Post by den mountenbiker »
Sjieke dinges de max ,doe zo verderOmaFiets&co wrote:Ook Maarten (8 jaar) heeft zich fantastisch geamuseerd. Samen met zijn oma reed hij de 35 km. We hebben er een filmpje van gemaakt:
- BikingRon
- Mountainbiker
Aan Salsero, ik ben om 8.50u vertrokken!
Probleem was dat ik zaterdagavond laat thuis was om je nog iets te laten weten voor de rit.
Ik weet helemaal niet hoe jullie truitjes eruit zien dus dat is wel moeilijk hé!
Heb wel wat rond gekeken naar "zoekende" bende.
Kan je eens geen pb-tje sturen met de ritten die jullie de komende weken gaan rijden? Kan dit weekend wel niet!
De tocht was zoals verwacht oké!
Probleem was dat ik zaterdagavond laat thuis was om je nog iets te laten weten voor de rit.
Ik weet helemaal niet hoe jullie truitjes eruit zien dus dat is wel moeilijk hé!
Kan je eens geen pb-tje sturen met de ritten die jullie de komende weken gaan rijden? Kan dit weekend wel niet!
De tocht was zoals verwacht oké!