Zo 17/04/2011 Waasmunster :: Vierschaarfeesten

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
mitsy
Mountainbiker

Post by mitsy »

Mooie tocht, veel bos en singletrack's.
Droge ondergrond zorgde voor hoge gemiddelden en hoge bochtensnelheden.
Op de zandstroken was het dan weer alles uit de kast halen om deze te doorspartelen.
Bepijling was naar mijn mening duidelijk genoeg en ook de bevoorading was overvloedig en op een knappe lokatie.

Het ruime buitenterras zorgde voor een leuk zomers sfeertje.

Volgend jaar zeker terug van de partij.

Groeten vanwege
"Straf in bergaf"
OmaFiets&co
Mountainbiker

Post by OmaFiets&co »

Ook Maarten (8 jaar) heeft zich fantastisch geamuseerd. Samen met zijn oma reed hij de 35 km. We hebben er een filmpje van gemaakt:
mservot
Mountainbiker

Post by mservot »

Prachtig filmpje , dit wordt een grote kampioen =D>
Kezzemil
Mountainbiker

Post by Kezzemil »

zwaar met de grond in aanraking gekomen. het knietje lag grondig open :(

soms vond ik de bepeiling toch wat minnetjes, 'k ga nu niet beweren dat dat de oorzaak was maar toch ...

als je in een brede grindweg, waar je mooi snelheid kan maken, plots moet afslaan naar een single track zou dit toch ietsje op voorhand mogen zichtbaar zijn.

ik had het niet gezien en jammer genoeg had mijn voorganger het maar op het laatste moment gezien en wou die toch nog afslaan met het gekende gevolg

ik vraag mij eigenlijk ook af waarom er bij zulke evenementen geen post van het rode kruis voorzien moet zijn. Uiteindelijk kan men hierbij toch zware kwetsuren oplopen

nou ja, zoals ik dikwijls tegen mijn kindjes zeg,
't zal wel genezen ;-)
mitsy
Mountainbiker

Post by mitsy »

OmaFiets&co wrote:Ook Maarten (8 jaar) heeft zich fantastisch geamuseerd. Samen met zijn oma reed hij de 35 km. We hebben er een filmpje van gemaakt:
=D> =D> =D>
Knap gedaan Maarten.
e&e
Mountainbiker

Post by e&e »

leuk filmke,echt tof.....kan niet wachten tot ik samen met mijn zoontje een tt kan rijden,hij is nog maar 9 maanden dus zal nog wel paar jaar moeten wachten maar toch kijk er nu al naar uit [-o<
den mountenbiker
Mountainbiker

Post by den mountenbiker »

OmaFiets&co wrote:Ook Maarten (8 jaar) heeft zich fantastisch geamuseerd. Samen met zijn oma reed hij de 35 km. We hebben er een filmpje van gemaakt:
Sjieke dinges de max ,doe zo verder :wink:
Kezzemil
Mountainbiker

Post by Kezzemil »

Kezzemil wrote:als je in een brede grindweg, waar je mooi snelheid kan maken, plots moet afslaan naar een single track zou dit toch ietsje op voorhand mogen zichtbaar zijn.
Voor de mannen van de organisatie, 't was in de groendreef
Domme
Mountainbiker

Post by Domme »

Sasbikers uit Humbeek waren ook present met een delegatie.
Toffe tocht, goed kunnen doorvlammen, lekker weertje en op het einde ne lekkere Westmalle Tripel :drunk: (TOP!).

één minpuntje toch: vrij onduidelijke pijltjes en geen bevestigingen na een afslag, bocht of dergelijke.

Volgend jaar weer present :wink:
BikingRon
Mountainbiker

Post by BikingRon »

Aan Salsero, ik ben om 8.50u vertrokken!
Probleem was dat ik zaterdagavond laat thuis was om je nog iets te laten weten voor de rit.
Ik weet helemaal niet hoe jullie truitjes eruit zien dus dat is wel moeilijk hé! :oops: Heb wel wat rond gekeken naar "zoekende" bende.
Kan je eens geen pb-tje sturen met de ritten die jullie de komende weken gaan rijden? Kan dit weekend wel niet!
De tocht was zoals verwacht oké!
Post Reply