Bart wrote:Super!! Dan is hij af vind ik nice!!BramDR wrote:Bart wrote:Mooie fiets met dat groen, ik zou alleen de plakkers van uw voorvork veranderen...
grts
Ik heb er al nieuwe besteld, maar ze moeten nog arriveren.
Heb deze gekozen:
Cannondale taurine [frame te koop]
Stel jezelf hier voor. Tevens geven we jullie hier de gelegenheid om je materiaal te showen.
- prideandglory1891
- Mountainbiker
Post by prideandglory1891 »
- BramDR
- Mountainbiker
- Location: niner air 9 raw, cannondale taurine, ridley noah team, Ridley helium, wtp justice, scott voltage v
Re: Cannondale taurine gewichten toegevoegd
Ik heb 160/160 schijven, en van die wielen ben ik vrij zeker hoor.SCRene wrote:Ik heb even wat gewichten erbij gezet die ik bijna zeker weet zoals - wielen - ketting - schijven - en de banden zullen toch ook wel een 1000gram zijn incl. binnenbanden. Wel een heel erg mooie bike - zeker als die stickers er op zitten !!BramDR wrote:M'n frame kapot gereden en omdat het nog wel ff kan duren eer ik mijn garantie frame heb, een cannondale taurine frame gekocht.
Wordt opgebouwd met de onderdelen van de trek (klik), enkel de transmissie wordt veranderd. Krijg normaal gezien vandaag het pakje uit Duitsland.
Frame: Cannondale taurine 2009 1473g
Vork: Rock shox sid team 2009 1531g
Wielen: Shimano xt 1650 g Zal zwaarder zijn ca 1740 gram
Crank: Shimano xt 596 g
crankbladen : shimano deore 263 g --> TA
bottem bracket: Shimano xt 92g
ketting: kmc x9 sl 220g --> kmc x10 sl gold X10 SL weegt ca 250 gram
cassette: Shimano xt 263g --> shimano xt 10 speed
derrie voor: Shimano xtr 125g --> sram xx
derrie achter: sram x9 202 g--> sram xx
remmen: Shimano xt 610g
schijven: Shimano xt 282g Zal ca 330 gram zijn voor 180/160mm
zadel: fizik antaras 188g
zadelpen: controltech scandium 254g
zadelpenklem: cannondale 34g
stuur: fsa slk 154 g
stuurpen:fsa slk 156 g
shifters: sram xo twisters 259g --> sram xx
handvaten: esi grips 33g--> groene esi grips 40g
pedalen: eggbeaters 294g
snelspanners: Shimano xt 124g
bidonhouder: elite 35g
computer: polar cs400
banden ??
Zo uitgerekend weegt hij dus 9768g, om het juiste gewicht te weten te komen hang ik hem eens beter aan een hangweegschaal denk ik.
updates
Grtz
Ketting heb ik hier al liggen, maar moet nog ingekort worden voor ik ze weeg.
- BramDR
- Mountainbiker
- Location: niner air 9 raw, cannondale taurine, ridley noah team, Ridley helium, wtp justice, scott voltage v
Is idd met gainen en binnenkabels, ik heb er hier nog ene ligge die ni gemonteerd is en die weegt 86g zonder kabels en gainen.MirFlash wrote:Gripshift X0 259 da's met de kabels en gaines zekerst ?
Normaliter moeten rond de <200 gr met kabels alleen. Anders heb ik serieuze twijfels over uwe weegschaal, + als ge daar al meer als een jaar mee rijdt gaat het gewicht serieus naar beneden als de rubber slijt.
Né Gripshift Nut.
- BramDR
- Mountainbiker
Re: taurine
kristofmx wrote:mooie bike,
maar onder ne cannondale hoort ne lefty eh... :)
Ik had net xx besteld en toen brak mijn frame. Dus nu ff genoeg kosten, lefty zal ooit wel nog komen.