Zo 17/04/2011 Rillaar :: 12e MTB Happening

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Willy D
Mountainbiker

Post by Willy D »

Dub-Wrecker wrote:had het ook gelezen en kwam op dezelfde redenering daar zulk scenario thuis geen verf zou pakken. Toch moest die nog getrouwd zijn dan kan ik enkel zeggen dak evenveel respect heb voor zijn vrouw...
gezien meneer blijkbaar veel van huis is :wink: :wink: :wink: kent gij madam misschien ewa beter dan ge ons hier wilt doen geloven :drunk:
Dub-Wrecker
Mountainbiker

Post by Dub-Wrecker »

tja ik ken hem ni en die van mij raakt gene vlo aan dus ben gerust :-D Blijf echter wel benieuwd of hij de sleutel heeft tot het verzoenen van fiets en vrouw... Bij mij thuis hebben die een slechte relatie, jaloezie is hier de boosdoender denk ik...
anton
Mountainbiker

Post by anton »

mooi tof parcour :P 8) met twee hebben 75km gedaan.en een paar 45km gedaan en een paar 55km gedaan van de club en ze vonden allemaal goed tof parcour de organisatie was ook goed =D> =D> =D>

24-07 tt in herk-de-stad (donk)
BramDR
Mountainbiker
Location: niner air 9 raw, cannondale taurine, ridley noah team, Ridley helium, wtp justice, scott voltage v

Post by BramDR »

Foto's staan op de site.
goldilock
Mountainbiker

Post by goldilock »

kunnen we de foto's ook ergens downloaden zonder de tekst midden over de foto?

Bedankt.
Sparky
Mountainbiker

Post by Sparky »

goldilock wrote:kunnen we de foto's ook ergens downloaden zonder de tekst midden over de foto?

Bedankt.
De foto's van de zondagrit staan online in ons fotoalbum. De foto's zijn te koop en kunnen besteld worden via mail bij Foto Demarsin uit Scherpenheuvel.

De foto's kosten 3.5€ + 1.5€ verzendingskosten. U ontvangt een CD met de gekozen foto's.

Goldilock , t'is wel de bedoeling dat diene fotograaf er iets aan heeft om daar te staan :lol:
DudeWithBike
Mountainbiker
Location: Ene van Cube met toppen en ene van Cube met krom stuur

Post by DudeWithBike »

Tegen 5 euro per foto gaat hij er toch niet veel aan hebben vrees ik. En op CD is ook niet meer van deze tijd. Foto downloaden aan 1 euro/foto zou volgens mij meer succes hebben. Zo spectaculair zijn ze nu trouwens ook weer niet.

Of m.a.w. ik heb al betere foto's van mezelf gratis kunnen downloaden dankzij de fotodiensten op andere TTs...

Maar nu terug naar de belangrijke zaken: leuke toer, toffe crossboskes, goede bevoorradingen (met idd lekker drankje), goede bepijling, ...

Dit jaar de 55 gedaan, volgend jaar de 75!
BramDR
Mountainbiker
Location: niner air 9 raw, cannondale taurine, ridley noah team, Ridley helium, wtp justice, scott voltage v

Post by BramDR »

Eerst mezelf kunnen vinden, ben al eens door de album geweest maar vind uzelf maar is terug op zo'n kleine foto's.
goldilock
Mountainbiker

Post by goldilock »

voor 1€ zou ik ze idd wel downloaden. op vele andere TT's staan deze gratis ter beschikking. ook in volledige kwalteit zonder reclame erop.
Jammer. Dit doet natuurlijk niets aan de kwaliteit van de TT. Zou wel een leuke extra service zijn.
goldilock
Mountainbiker

Post by goldilock »

voor 1€ zou ik ze idd wel downloaden. op vele andere TT's staan deze gratis ter beschikking. ook in volledige kwalteit zonder reclame erop.
Jammer. Dit doet natuurlijk niets aan de kwaliteit van de TT. Zou wel een leuke extra service zijn.
Post Reply