gezien meneer blijkbaar veel van huis isDub-Wrecker wrote:had het ook gelezen en kwam op dezelfde redenering daar zulk scenario thuis geen verf zou pakken. Toch moest die nog getrouwd zijn dan kan ik enkel zeggen dak evenveel respect heb voor zijn vrouw...
Zo 17/04/2011 Rillaar :: 12e MTB Happening
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- Dub-Wrecker
- Mountainbiker
Post by Dub-Wrecker »
tja ik ken hem ni en die van mij raakt gene vlo aan dus ben gerust
Blijf echter wel benieuwd of hij de sleutel heeft tot het verzoenen van fiets en vrouw... Bij mij thuis hebben die een slechte relatie, jaloezie is hier de boosdoender denk ik...
-
Sparky
- Mountainbiker
De foto's van de zondagrit staan online in ons fotoalbum. De foto's zijn te koop en kunnen besteld worden via mail bij Foto Demarsin uit Scherpenheuvel.goldilock wrote:kunnen we de foto's ook ergens downloaden zonder de tekst midden over de foto?
Bedankt.
De foto's kosten 3.5€ + 1.5€ verzendingskosten. U ontvangt een CD met de gekozen foto's.
Goldilock , t'is wel de bedoeling dat diene fotograaf er iets aan heeft om daar te staan
- DudeWithBike
- Mountainbiker
- Location: Ene van Cube met toppen en ene van Cube met krom stuur
Post by DudeWithBike »
Tegen 5 euro per foto gaat hij er toch niet veel aan hebben vrees ik. En op CD is ook niet meer van deze tijd. Foto downloaden aan 1 euro/foto zou volgens mij meer succes hebben. Zo spectaculair zijn ze nu trouwens ook weer niet.
Of m.a.w. ik heb al betere foto's van mezelf gratis kunnen downloaden dankzij de fotodiensten op andere TTs...
Maar nu terug naar de belangrijke zaken: leuke toer, toffe crossboskes, goede bevoorradingen (met idd lekker drankje), goede bepijling, ...
Dit jaar de 55 gedaan, volgend jaar de 75!
Of m.a.w. ik heb al betere foto's van mezelf gratis kunnen downloaden dankzij de fotodiensten op andere TTs...
Maar nu terug naar de belangrijke zaken: leuke toer, toffe crossboskes, goede bevoorradingen (met idd lekker drankje), goede bepijling, ...
Dit jaar de 55 gedaan, volgend jaar de 75!