Zo 17/04/2011 Rillaar :: 12e MTB Happening

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
madskatingcow
Mountainbiker
Location: Scott Scale 900 RC WC N1no 2019 - Scott Spark 900 RC WC N1no 2019

Post by madskatingcow »

Da's dankzij :

Image
Speedy G.
Mountainbiker

Post by Speedy G. »

Rillaarse Biker wrote:
Speedy G. wrote:
Jochem83 wrote:Heb de 45km gereden. vond deze één van de beste TT's dat ik dit jaar al gereden heb. Zeer varierend.
Bij de bevoorrading op de 45 na 20km was het drankje gewoon water.
Maar alles was in orde. Bevoorrading, bepijling, afspuitstand.

Ben 2 fotograafs tegengekomen. Kan iemand mij zeggen waar ik deze foto's kan vinden?

See ya next year!!!
Daar was ook nog een andere drank hoor want ik heb echt geen water gedronken en die bevoorrading was volgens mij voor iedereen dezelfde.

Waar was trouwens in het begin de splitsing voor de 25km want mijn broertje heeft deze gemist en is zodoende mee op het gedeelte 45/55/75 geraakt. #-o
De splitsing van de 25 km was 500 m na de start. Jammer genoeg hadden we niet gezien dat er een deelnemer zich had geparkeerd voor het bordje. Na een opmerking van iemand hebben we de borden rechts van de baan moeten zetten wat dan ook weer niet ideaal was. Onze excuses hiervoor.
Tja, niets aan te doen.
Na 15km heeft ie er dan ook de brui aan gegeven en is op gps terug naar de start gereden. :)

Was dit trouwens nadat we onder de boog doorgingen of nog voordat we links indraaiden voor die boog???
Want ik heb daar precies wel bordjes gezien maar het ging nogal snel in't begin. :oops:
FORZA LUC
Mountainbiker

Post by FORZA LUC »

Kraura wrote:
BramDR wrote:
madskatingcow wrote:Neen, die zat in Duitsland.

Was volgens mij Yves Verbruggen, 24u solo - Jean is wereldkampioen 24u duo, samen met Thomas Weschta .
http://www.nieuwsblad.be/article/detail ... d=F02VMHA9

D8 dat hij er anders uitzag...
Maar aangezien hij in Molenstede woont, en dat vlakbij Rillaar is zou het wel goed kunnen.
Jip, da was em, alleen 17 tinten bruiner
Dit was idd Ives, kweet het zeker omdat hij vroeger in onze club reed en wij gisteren hem aan de inschrijving tegenkwamen en samen met hem de 76km afgelegd hebben.
Ps. op zaterdag had hij reed 190km gaan bollen in Zonhoven (met de koersfiets) en s'avonds had hij deelgenomen aan de nachttocht in Rillaar.....straffe gast asl je het mij vraagt
Dub-Wrecker
Mountainbiker

Post by Dub-Wrecker »

Respect... zelf niet de traagste te zijn en met plezier verschrikkelijk af te zien op marathons om de snelheid erin te houden en dan ziede zo ene passeren. geweldig =D>

ps: is die eigenlijk getrouwd en al? hoe moete thuis zoiets uitleggen? Ga da straks is testen met ; sjoe ik ga effe biken he... tot morgenavond :lol:
roland
Mountainbiker

Post by roland »

Dub-Wrecker wrote:Respect... zelf niet de traagste te zijn en met plezier verschrikkelijk af te zien op marathons om de snelheid erin te houden en dan ziede zo ene passeren. geweldig =D>

ps: is die eigenlijk getrouwd en al? hoe moete thuis zoiets uitleggen? Ga da straks is testen met ; sjoe ik ga effe biken he... tot morgenavond :lol:
In het interview schreef Yves:
"'Vroeger reed ik, samen met mijn vrouw, cross-country. Na vier jaar was de lol er wat af en besloot ik marathons te gaan rijden."

Helaas niet duidelijk waar de 'lol af was' :wink:
Dub-Wrecker
Mountainbiker

Post by Dub-Wrecker »

had het ook gelezen en kwam op dezelfde redenering daar zulk scenario thuis geen verf zou pakken. Toch moest die nog getrouwd zijn dan kan ik enkel zeggen dak evenveel respect heb voor zijn vrouw...
roland
Mountainbiker

Post by roland »

Dub-Wrecker wrote:had het ook gelezen en kwam op dezelfde redenering daar zulk scenario thuis geen verf zou pakken. Toch moest die nog getrouwd zijn dan kan ik enkel zeggen dak evenveel respect heb voor zijn vrouw...
Ben eigenlijk een beetje jaloers maar ben toch ook wel blij dat m'n vrouwke laat merken dat ze me graag ziet als ze me eens thuis wil houden.
Storm
Mountainbiker

Post by Storm »

Gisteren ook in Rillaar geweest : 75,13km met 946 hoogtemeters volgens de Garmin.
Goed geamuseerd en me bewust in het begin een beetje ingehouden : 75km is lang hé.
Laatste 5km desondanks toch nog serieus afgezien.
Voor de rest : goede bepijling, goede bevoorrading (tip : duidelijker aangeven voor de 75km-rijders hoe ze na de 3de bevoorrading dienden te rijden, was blijkbaar was verwarring rond), goed parcours en (zeer) goed bikeweer.
Veel meer moet ne mens eigenlijk niet hebben op ne zondagvoormiddag :-)
spooky
Mountainbiker

Post by spooky »

Gisteren ook in Rillaar gestart voor de 55,
helaas na zo'n kleine 30km aangereden geweest door een collega biker die niet gezien had dat er een afslag naar links was en rechtdoor ging.
Knal op elkaar.
Voor mij viel het nogal mee; verrekking in de kuit, en zeer pijnlijke gekneusde ribben. Gaat wellicht nog effe duren.
Voor m'n onfortuinlijke collega zag het er erger uit; diepe vleeswonde aan het scheenbeen en een knie die er niet zo goed uit zag. (voor foto's naar het ziekenhuis)
Hopelijk valt het voor hem ook wat mee. (mtb 2310)

De bike heeft ook wel wat schade ondervonden. Straks toch eens in detail naar kijken. Krassen zitten er zeker op, hopelijk geen breuken.

Dan maar héél rustig voortgereden op de 25km tocht. trekken op de onderrug ging niet meer (vééél te pijnlijk) dus zo maar rustig binnen gereden.
Goorbikers zal wellicht niet lukken, fingers crossed.
Stalen Worm
Mountainbiker

Post by Stalen Worm »

knap toerke @ Rillaar, voor & door bikers, dat merk je zo!! chapeau, 55k @ 19,4 AVS!

next week Eusschot, de week erop.. HOUFFAAAAAAAAAAA!!
Post Reply