Zo 17/04/2011 Waasmunster :: Vierschaarfeesten

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
remco1985
Mountainbiker

Post by remco1985 »

zeer goede tocht vondk, daar gestart met eigenlijk geen verwachtingen, het parcours was beter dan datk verwachte, en volgens mij optimaal benut in deze streek, zaten echt wel funstukjes tussen, net voor de bevoorrading zo langs de snelweg(die bultjes) was wel fun om is op door te trekken ondanks de drukte soms een paar keer moeten stoppen
ook weeral wat meer vrouwen heb ik gezien =D>
e&e
Mountainbiker

Post by e&e »

waasmunster blijft voor mij toch leukste tocht van twaasland, en dat samen met mooi weer,ja super leuke morgend gehad op de mountainbike......volgend jaar terug van de partij.volgens mij waren er vorig jaar meer inschrijvingen of vergis ik mij???
andredv
Mountainbiker

Post by andredv »

leuke tocht . met 111km op de meter zeker blij .
de zandbak was bij mijn eerste doortocht (35km) zwaarder dan bij de 54km
was wel wakker blijven met de pijltjes op sommige plaatsen.
toch blijft waasmunster een leuke plaats om te rijden
hoed af voor de kindjes welke ik voorbijgereden ben ,vond het leuk ze bezig te zien
hopelijk tot volgende keer
jpvdg
Mountainbiker

Post by jpvdg »

leuke tocht tof parcours goeie bevoorrading
en den apre' buiten bedankt voor den toffe
voormiddag

schelde en durme bikers
DasKonzept
Mountainbiker

Post by DasKonzept »

Te neig van start gegaan en was al blij dat na 10km je van de fiets moest om te voet te paraderen tussen die werk-barakken aan Sombeke. Kon de hartslag 20 slagen zakken, maar er kwamen gauw 5 slagen terug bij door het geërger aan da groepke ouden-van-dagen voor mij die zich druk maakten en het niet vonden kunnen dat ge van de fiets moest ... !?

SUPER tocht :bounce: Gezweet dat ik heb ... en blijkbaar toch 370 hoogtemeters/55km op mijn tellerke ... :oops:
MTBert
Mountainbiker

Post by MTBert »

De mannen van 't Heiende uit Lokeren hebben zich ook geamuseerd. Ook de grote tour gereden en 't was op sommige plaatsten iets drukker dan anders.

1 pijltje gemist in 't begin maar met een beetje parcourskennis terug op het goede spoor geraakt.

Er stevig de pees op gelegd maar de laatste zandstrook was wel de venijnigste. Goede bevoorrading, ruime keuze.

Nadien nog in't zonneke ene gedronken en wat zitten babbelen.

Ikzelf had met over en weer naar Waasmunster en de tt 106 km op de teller, goede training dus :P
DasKonzept
Mountainbiker

Post by DasKonzept »

Een persoonlijke algemene opmerking naar alle organisaties ...

In bosrijke en technische zones worden mijns inziens pijlen te hoog opgehangen. Op technische en eerder trage stukken (vb BMX zone aan E17) ben je als biker gefocust naar de grond om je een weg te banen over vele soms kronkelige paden en dan moet je steeds op zoek naar de vervolgende pijl op een hoogte van ongeveer 1,7 meter ergens tegen een boom of wiebelend takje. Een bewegwijzering op halve hoogte lijkt me meer aangewezen.
Kalken is een tegemoetkoming maar wordt niet consequent toegepast binnen eenzelfde tocht ... Een pijl met stokje in de grond slaan (uit vervlogen tijden?).

Geen bezwaar met pijlen op 1,7 m op verbindingswegen of rechte stukken (of waar auto's kunnen parkeren) waar het interessant kan zijn richtingverandering op enige afstand te kunnen waarnemen.

[/algemeen]
poeckieklaas
Mountainbiker

Post by poeckieklaas »

Bedankt aan alle bikers die deze ochtend onze tour gereden hebben. Met zo'n positieve commentaar willen we het volgend jaar nog beter doen.
In totaal 933 inschrijvingen dat zijn er 50 minder dan vorig jaar.
We houden rekening met jullie commentaar en zullen de bepijling volgend jaar nog beter proberen doen, maar net zoals vorig jaar ook deze ochtend weer een stuk moeten herpijlen omdat alle pijlen verdwenen waren. :cry: :cry:
foto's zullen binnen 2 weken op de site www.vierschaarfeesten.be staan.
Tot volgend jaar.
Samuel
Mountainbiker

Post by Samuel »

Enorm genoten. Mooie bospaadjes, lekker mulle ondergrond.
aan de organisatie: bedankt !!
Flippen
Mountainbiker

Post by Flippen »

gisteren ook in Waasmunster wisten rijden, de 55K gedaan, mooie tocht, en idd alles wat er in de streek zat hebben ze eruit gehaald, sjappoo mannen=D> !!
bevoorrading was goed, het enige minpuntje vond ik dat de bepijling aan de 'profijtige' kant was, heb gisteren meermaals moeten omkeren en zoeken naar de pijltjes, wat zou het geweest zijn als er nog meer vrouwelijke mtb'ers meereden, dan zouk nog meer mijne kluts kwijt zijn :P Dazkonzept heeft wel een punt, in den bos, of op stukken waar je meer gefocust bent, is het ideal dat ze op 70-100CM staan.
Maar aan de organisatie: top jongens! tot noste jaar!
Post Reply