Zo 17/04/2011 Rillaar :: 12e MTB Happening
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
-
pédalleur de charme
- Mountainbiker
- Location: Scott Scale 930, Granville Pulse 29'er, Scott Foil 20
Post by pédalleur de charme »
Zaterdagavond de 26 km gevlamd en zondag de 55 km gereden.
Beiden waren fantastisch. Technische klimmen/adalingen, singletracks, wat bredere veldwegen, constant variatie in het parcours.
voor mij een van de beste tt's van het jaar met een super organisatie, goede bepijling, zeer goede bv en de afspuitstand was ook iets dat ik nog niet gezien had. Proficiat en tot volgend jaar.
Beiden waren fantastisch. Technische klimmen/adalingen, singletracks, wat bredere veldwegen, constant variatie in het parcours.
voor mij een van de beste tt's van het jaar met een super organisatie, goede bepijling, zeer goede bv en de afspuitstand was ook iets dat ik nog niet gezien had. Proficiat en tot volgend jaar.
-
Rillaarse Biker
- Mountainbiker
Post by Rillaarse Biker »
De splitsing van de 25 km was 500 m na de start. Jammer genoeg hadden we niet gezien dat er een deelnemer zich had geparkeerd voor het bordje. Na een opmerking van iemand hebben we de borden rechts van de baan moeten zetten wat dan ook weer niet ideaal was. Onze excuses hiervoor.Speedy G. wrote:Daar was ook nog een andere drank hoor want ik heb echt geen water gedronken en die bevoorrading was volgens mij voor iedereen dezelfde.Jochem83 wrote:Heb de 45km gereden. vond deze één van de beste TT's dat ik dit jaar al gereden heb. Zeer varierend.
Bij de bevoorrading op de 45 na 20km was het drankje gewoon water.
Maar alles was in orde. Bevoorrading, bepijling, afspuitstand.
Ben 2 fotograafs tegengekomen. Kan iemand mij zeggen waar ik deze foto's kan vinden?
See ya next year!!!
Waar was trouwens in het begin de splitsing voor de 25km want mijn broertje heeft deze gemist en is zodoende mee op het gedeelte 45/55/75 geraakt.
-
Rillaarse Biker
- Mountainbiker
Je hebt geproefd van Isomixx Lemon en je kan die verkrijgen in alle winkels van Van EyckSpeedy G. wrote:En welke van die allemaal werd er daar geschonken???BVC wrote:http://www.unlimitedpower.be/2009/index.phpWesleyvh wrote:Welke sportdrank was dat aan de eerste bevoorrading? Was zeer lekker.
-
Rillaarse Biker
- Mountainbiker
Allemaal bedankt voor de positieve feedback.
Uiteindelijk waren er meer dan 2300 deelnemers. We wensen alle deelnemers die ongelukkig ten val kwamen een spoedig herstel toe.
Bij de verloren voorwerpen vonden we een fietscomputer Cateye en een GSM. Mochten die spullen van jou zijn, kan je best een mailke sturen naar tt@rillaarsebikers.be voor de verdere afhandeling.
De foto's die werden genomen zijn vanaf vanavond te bekijken op www.rillaarsebikers.be
Vergeet volgende week het drieluik van de Gorilha Challenge niet af te sluiten bij onze vrienden, Goorbikers uit Aarschot. Daar kan je je stempelkaar binnenleveren voor de tocht aan de stand van Gorilha en hopelijk win je één van de mooie prijzen.
Uiteindelijk waren er meer dan 2300 deelnemers. We wensen alle deelnemers die ongelukkig ten val kwamen een spoedig herstel toe.
Bij de verloren voorwerpen vonden we een fietscomputer Cateye en een GSM. Mochten die spullen van jou zijn, kan je best een mailke sturen naar tt@rillaarsebikers.be voor de verdere afhandeling.
De foto's die werden genomen zijn vanaf vanavond te bekijken op www.rillaarsebikers.be
Vergeet volgende week het drieluik van de Gorilha Challenge niet af te sluiten bij onze vrienden, Goorbikers uit Aarschot. Daar kan je je stempelkaar binnenleveren voor de tocht aan de stand van Gorilha en hopelijk win je één van de mooie prijzen.
- BramDR
- Mountainbiker
- Location: niner air 9 raw, cannondale taurine, ridley noah team, Ridley helium, wtp justice, scott voltage v
Heb hem ook gezien en ff gevolgd maar daar ben ik hem kwijtgeraakt omdatk moest aanschuiven-_- Was inderdaad een pittig tempo.Kraura wrote:Oh ja, heb ook nog iemand gezien met een wereldkampioentruitje...Iemand die ook gezien en wie dit dan was? Kende da man niet maar peerde wel goed door.
Of hij zelf wereldkampioen is weet ik niet, maar zou wel goed kunnen want als je zijn benen zag, daar lagen de aders dik op dus amper vet--> komt door lange trainingen/ wedstrijden. En op zijn wereldkampioenen trui stond 24u dus hij zal het wel geweest zijn zeker.
WK MTB 24hrs
Werd toch wel nieuwsgierig zou deze meneer geweest kunnen zijn http://www.jeanbiermans.comBramDR wrote:Heb hem ook gezien en ff gevolgd maar daar ben ik hem kwijtgeraakt omdatk moest aanschuiven-_- Was inderdaad een pittig tempo.Kraura wrote:Oh ja, heb ook nog iemand gezien met een wereldkampioentruitje...Iemand die ook gezien en wie dit dan was? Kende da man niet maar peerde wel goed door.
Of hij zelf wereldkampioen is weet ik niet, maar zou wel goed kunnen want als je zijn benen zag, daar lagen de aders dik op dus amper vet--> komt door lange trainingen/ wedstrijden. En op zijn wereldkampioenen trui stond 24u dus hij zal het wel geweest zijn zeker.
Re: WK MTB 24hrs
Nee, Jeankie was het zeker niet, het was een veertiger (don't shoot me) en nogal goed gebruindroland wrote: Werd toch wel nieuwsgierig zou deze meneer geweest kunnen zijn http://www.jeanbiermans.com
Last edited by Kraura on Mon 18 Apr 2011 10:09, edited 1 time in total.
- madskatingcow
- Mountainbiker
- Location: Scott Scale 900 RC WC N1no 2019 - Scott Spark 900 RC WC N1no 2019
Post by madskatingcow »
Neen, die zat in Duitsland.
Was volgens mij Yves Verbruggen, 24u solo - Jean is wereldkampioen 24u duo, samen met Thomas Weschta .
Was volgens mij Yves Verbruggen, 24u solo - Jean is wereldkampioen 24u duo, samen met Thomas Weschta .
- BramDR
- Mountainbiker
- Location: niner air 9 raw, cannondale taurine, ridley noah team, Ridley helium, wtp justice, scott voltage v
http://www.nieuwsblad.be/article/detail ... d=F02VMHA9madskatingcow wrote:Neen, die zat in Duitsland.
D8 dat hij er anders uitzag...
Maar aangezien hij in Molenstede woont, en dat vlakbij Rillaar is zou het wel goed kunnen.
Jip, da was em, alleen 17 tinten bruinerBramDR wrote:http://www.nieuwsblad.be/article/detail ... d=F02VMHA9madskatingcow wrote:Neen, die zat in Duitsland.
D8 dat hij er anders uitzag...
Maar aangezien hij in Molenstede woont, en dat vlakbij Rillaar is zou het wel goed kunnen.