Zo 17/04/2011 Rillaar :: 12e MTB Happening

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Post Reply
Astamoës
Mountainbiker

Post by Astamoës »

Slaaptekort wegens ziek kind heeft ertoe geleid dat mijn zelfbeoordelingsvermogen een ferme slag van de molen heeft gekregen. Om 6:30 zag ik het nog goed zitten en vertrok voor een ritje van 18 km naar De Kortakker met het plan er de 75 aan te vatten. Met zo een powerbar op zak kan me niks gebeuren ook al zat ik 14 dagen op geen fiets... Helaas... De laatste 15 km geraakte ik niet meer vooruit. Mijn tellertje gaf ook meer dan 78km aan. Op andere ritten is ie nauwkeurig en dus ga ik ervan uit dat ie dat nu ook was.
Soit na en dikke 115 km terug thuis en recht de cercueil in. Misschien toch maar eens dat cooling gelleke of die recupcapsullekes proberen?
In ieder geval en dikke bravo voor de organisatie. Het was af. "Grappig" was wel dat mijn reddende engel van het "levenskruis" (den ambulance) er met een ferme kniebrace zat. Ze was gevallen buiten de zaal aan het talud naast de trap en de meniscus was gescheurd. Gelukkig heeft ze collegae.
Kraura
Mountainbiker

Post by Kraura »

Ferme TT! 55km gedaan, en had er 53,6 met 587hm gemeten met Garmin.

Parcours was superdroog, pijltjes zeer duidelijk! Enkel het watermerk op de splitsingsborden zorgde soms wat voor verwarring bij het lezen van de nummers. Pauzekes waren om duimen en vingers van af te likken. Zelfs rijsttaart na den Tienbunder. Inderdaad, die drank was superlekker! Veel volk tegengekomen dus de organisatie zal tevreden zijn!

Heb ook een fotograaf gezien. Komen deze op de website?
Last edited by Kraura on Sun 17 Apr 2011 20:57, edited 1 time in total.
geerteke
Mountainbiker

Post by geerteke »

MTB Heylen vond de 55 een schitterende omloop met alles er op en aan. =D> =D> =D> =D> 8)
Jan C
Mountainbiker

Post by Jan C »

Ruim een uur rijden vanuit Nederland naar Rillaar. Schitterende tocht 76,3 km op de teller. Prima georganiseerd. 3 uur en 45 minuten in een lekker tempo gereden. Mooie omgeving op en af.

Groet Jan
Ps komen de foto's on line?
rubber-12
Mountainbiker

Post by rubber-12 »

Om 8:40 vertrokken voor de 76,4 km.
Parking dichtbij op een hobbel-bobbel grasveld.
De Flux was terug in orde, die klimt stukken vlotter dan het 140 mm machien, maar is wat zenuwachtiger in de afdalingen.

Goede afpijling, op de tweede en derde bevoorrading was er regelmatig wat twijfel, een extra bordje plaatsen met 1ste 2de keer?

Goeie bevoorading, wel vreselijk druk de eerste.
Banaan, sinaasappel, meusli met chocola, kitkat, speculaas, sinaasappel, rijsttaart aan de tweede, die nogal rap door de voorraad zat.
Mooi afwisselend parcours, op de technische stukjes was het soms serieus aanschuiven. Het was met momenten serieus druk. De afdaling van de Ysbeek deed het koud zweet uitbreken bij enkel voorliggers.
Er waren nogal wat snelle mannen, nu is het niet ZO moeilijk sneller te zijn dan ik met mijn huidige conditie.
Goeie douches (mobiele container met genoeg warm water).
Apres in het zonnetje.
Barre21
Mountainbiker

Rillaar

Post by Barre21 »

Team Bizar heeft weer genoten van de 78km.
Wij zien elk jaar uit naar deze tocht, hij is en blijft bij de beste van het seizoen! M'n benen doen nog zeer van het pittig tempo.
vlak voor ons is er één cyclo van kriekel cycling team gevallen, is met ziekenwagen afgevoerd, hoop dat hij het goed maakt.
YannickL
Mountainbiker

Post by YannickL »

waar kunnen we de foto's terug vinden die er onderweg gemaakt zijn? het was een super tochtje! groetjes!
YannickL
Mountainbiker

Post by YannickL »

waar kunnen we de foto's terug vinden die er onderweg gemaakt zijn? het was een super tochtje! groetjes!
Kraura
Mountainbiker

Post by Kraura »

Oh ja, heb ook nog iemand gezien met een wereldkampioentruitje...Iemand die ook gezien en wie dit dan was? Kende da man niet maar peerde wel goed door.
Kevin_V
Mountainbiker

Post by Kevin_V »

Na de eerste BBQ van het jaar gisterenavond deed het een beetje zeer om op te staan vanmorgen maar moet het toch zeggen, heb er geen moment spijt van gehad! De beentjes wouden niet echt mee maar het parcours was in ieder geval wel af! Mooie singletracks, goede afpijling en een super bevoorrading maakte het geheel compleet! Ben al enkele jaren trouwe klant van Rillaar en toch slagen ze erin om nieuwe stukken erin te knutselen! =D> Volgend jaar weer!

Ook een Duchenne Hero sponsoren? Check http://www.k4d.be Wij rekenen op jullie steun!
Post Reply