Zo 24/04/2011 Aarschot :: Zomertoertocht Goorbikers

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Thomas96
Mountainbiker

Post by Thomas96 »

jaro wrote:
Thomas96 wrote:
jaro wrote:'t Is te hopen dat ik deze keer na 7 km weer niet de kliniek invlieg en mijn jaar naar de knoppen is.
Maar toch gaan we een herkansing wagen, al zal het wel met wat (veel) schrik in 't kopke zijn waarschijnlijk.
wa hebt ge voor gehad?

Dit

BerichtGeplaatst: Vr 30 Apr 2010 15:28
jaro

Ben juist terug van de tocht, omweg gemaakt via hospitaal.

Voor mij is het daar minder goed verlopen.

Na de extreme bar en die singles daarboven kom je naaste die asfaltweg bergaf op een veldweg met stenen, daar ben ik in een bocht tegen de vlakte gegaan. Ik ben na een tijd terug recht geraakt en tegen een slakkentempo terug naar het vertrek gesukkeld. Beetje laten verzorgen, waarvoor mijn dank en dan met auto naar de spoed in Leuven gereden. Resultaat bekken op 3 plaatsen gebroken en ingedeukt, overal schaaf- en andere wonden enz.

Voor degenen die twijfelen aan het nut van een helm. Mijn helm is pertotal, er zijn zelfs stukken uit, maar aan mijne kop is niks ik had en heb zelfs geen hoofdpijn. Zonder helm zou het een heel ander verhaal zijn.

Toen ik daar op de grond lag kwam er een hele groep af, sommige vroegen of het ging en ik dacht dat ik geantwoord heb dat ik het niet wist, waarschijnlijk beetje groggig.
Is hier iemand op het forum die mijn duikvlucht gezien heeft ?
Ik zou graag weten wat er gebeurd is en waarom ik op zo een stomme plaats, waar ik al zo dikwijls gereden heb, zo hard gevallen ben
.
oei, een pijnlijke zaak...
goorbiker
Mountainbiker

Post by goorbiker »

Twee succesvolle toertochten van de Gorilha-Challenge zijn reeds achter de rug. Afspraak zondag in Aarschot voor een mooie afsluiter. Vergeet de stempelkaarten niet te deponeren in de urne. Prijsuitreiking omstreeks 12.00u.
Tot zondag
Astamoës
Mountainbiker

Post by Astamoës »

Ik kom op mijn paasbeest!
wardje
Mountainbiker

Post by wardje »

goorbiker wrote:Twee succesvolle toertochten van de Gorilha-Challenge zijn reeds achter de rug. Afspraak zondag in Aarschot voor een mooie afsluiter. Vergeet de stempelkaarten niet te deponeren in de urne. Prijsuitreiking omstreeks 12.00u.
Tot zondag
hela rond 12u , en als ge dan nog ni binnen zijt , blijven die dan staan ?
wij hebben , eerst al verre verplaatsing ziet ge , en die wegwerkzaamheden heb ik gister op e terugweg al kennis meegemaakt , amaai mn botten #-o #-o

tot zondag :bounce: :bounce: :bounce:
rubber-12
Mountainbiker

Post by rubber-12 »

wardje wrote:
goorbiker wrote:Twee succesvolle toertochten van de Gorilha-Challenge zijn reeds achter de rug. Afspraak zondag in Aarschot voor een mooie afsluiter. Vergeet de stempelkaarten niet te deponeren in de urne. Prijsuitreiking omstreeks 12.00u.
Tot zondag
hela rond 12u , en als ge dan nog ni binnen zijt , blijven die dan staan ?
wij hebben , eerst al verre verplaatsing ziet ge , en die wegwerkzaamheden heb ik gister op e terugweg al kennis meegemaakt , amaai mn botten #-o #-o

tot zondag :bounce: :bounce: :bounce:
Hier van hetzelfde (kom ook van die coté), mijn prijs laten staan hé :wink: .
koppigaard
Mountainbiker

Post by koppigaard »

Tja, meestal is het van ...nog nie binnen, gene prijs. Het zal weer vlammen worden om nog ne bidon te kunnen winnen. Tenzij ik deze keer kies voor de Kidstoer.
BramDR
Mountainbiker
Location: niner air 9 raw, cannondale taurine, ridley noah team, Ridley helium, wtp justice, scott voltage v

Post by BramDR »

Vorig jaar de 60 km gedaan, vond dit toen iets te weinig.
Ga dit jaar proberen vroeg te starten om dan eerst te 60 te doen en daarna nog de 40 of 20.
Hell Yeah !
Mountainbiker

Post by Hell Yeah ! »

Vraag aan organisatie --> topic zegt inschrijving tot 11h00 & op de site staat 10h30... Ik ga mogelijks laat moeten vertrekken wegens omstandigheden en had graag geweten wanneer inschrijving echt dicht gaat zodat ik zondag ni voor een verrassing kom te staan ?

Thx's
Bumba
Mountainbiker

Post by Bumba »

Tis echt het weertje om Gorilha te worden 8) ... tzal stof bijten worden op den bosberg
trekscott
Mountainbiker

Post by trekscott »

:bounce: ik kom voor de 60 km en kom eerst met de fiets naar daar tot zondag :bounce: :bounce:
Post Reply