Mtb verlichting

Op zoek naar een windjack of camelback, de kenmerken van schoenen of brillen. Post hier jouw vragen en opmerkingen
mtbmuis
Mountainbiker

ay-up

Post by mtbmuis »

hey,

V4-adventure =P~
had deze besteld - ongelooflijk snel geleverd (3 werkdgn) - en niet alleen sjiek verpakt (ay-pod) - ook behoorlijk van onder de indruk qua lichtvolume - wel ff knutselen om een en ander te installeren of te koppelen - maar gaat niet opwegen tegen het plezier en de veiligheid (binnenkort woon-werk-verkeer fiets)
:P
endorfin
Mountainbiker

Re: ay-up

Post by endorfin »

mtbmuis wrote:hey,

V4-adventure =P~
had deze besteld - ongelooflijk snel geleverd (3 werkdgn) - en niet alleen sjiek verpakt (ay-pod) - ook behoorlijk van onder de indruk qua lichtvolume - wel ff knutselen om een en ander te installeren of te koppelen - maar gaat niet opwegen tegen het plezier en de veiligheid (binnenkort woon-werk-verkeer fiets)
:P
Join the club !
Welke kleur heb je ?
mtbmuis
Mountainbiker

Post by mtbmuis »

veel toffe kleurkes maar heb gekozen voor een neutraal - titanium
past dan op verschillende dingen of fietskes ...
patje2
Mountainbiker

Post by patje2 »

Ik rij met een Hope 4led op men stuur, heb ook nog een sigma powerled black op men stuur. De hope geeft veel licht kort bij sigma is meer om verder al iets te zien. Ik heb ook nog een Hope 2led op men helm dit om licht te hebben naar waar je kijkt. Als alles op volle sterkte brand geeft dit meer dan voldoende om niet te zeggen al te veel. Heb ook altijd een reserve baterij mee. Ik weet dat van het merk lupinne ook heel goede verlichting op de markt is maar is maar deze vrij duur.
Atzerath
Mountainbiker

Post by Atzerath »

Magicshine MJ-816 is dit weekend geleverd met nieuwe handlebar mount (niet die met de rekkertjes shit dus) en die doet het qua verlichting toch wel EEEEERG goed...above all expectations..
pino
Mountainbiker

Post by pino »

heb dan toch maar een setje gekocht bij DE.nu beetje wachten en eens kijken wat het resultaat mag zijn.als het er is laat ik het hier wel weten.
gaat de magicshine (mj-808) zijn.
wait and see... :-D
Thomas96
Mountainbiker

Post by Thomas96 »

mag je deze gebruiken in belgië op de straat?
want dit "This lamp is not authorized by the German Road Traffic Licensing Regulations" staat er bij op de afbeelding.

Thomas
PaulRush
Mountainbiker

legaal?

Post by PaulRush »

Thomas96 wrote:mag je deze gebruiken in belgië op de straat?
want dit "This lamp is not authorized by the German Road Traffic Licensing Regulations" staat er bij op de afbeelding.

Thomas
Ik ken de regels niet, maar ik denk dat er geen fietsverlichting bestaat waar zowel jij als de politie blij van wordt :wink: .

Edit: Maar je koopt de verlichting natuurlijk voor in het bos, niet voor op straat, waar de politie je ziet.
bucket
Mountainbiker

Post by bucket »

Ik heb een "led lensertje" en ben daar zeer tevreden over. Redelijk veel licht en gemakkelijk met één hand verstelbare lichtbundel. Heeft wel een vrij lompe bevestigingsbeugel, maar zit muurvast. Grootste nadeel : vreet batterijen.... ongeveer drie en een half uur en gedaan.
Cleric
Mountainbiker

Post by Cleric »

Ik ben op zoek naar verlichting die toch een acht tal uur zou moeten blijven branden.. of een oplossing waarbij ik bv dmv een extra battery pack toch aan 8uur kan geraken..

Bij voorkeur natuurlijk ook nog goede verlichting, licht, goedkoop en d'r goed uitziend, maar laten we beginnen met de levensduur van de batterij ;-)
Post Reply