Zo 17/04/2011 Cassel (Fr) :: Cassel Trophy

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Belle
Mountainbiker

Post by Belle »

Pureestoemperke wrote:De startbewijzen zijn al de deur uit... veel bikegenot aan alle Casselstrijders !!
=D> =D> =D>
uncle sam
Mountainbiker

Post by uncle sam »

Ik neem de start van 8h, kwestie van niet in de filles te zitten onderweg :-)
Morgen ist terug een echte hoogdag :drunk:
Bresciani
Mountainbiker
Location: Gazelle W6, Gazelle W8, Salsa El Mariachi 29er Ti & KTM SCARP 29 Prime (RIP)

Post by Bresciani »

Il mio numero magico, can' la t è più accoppiamento, duecento quarantasei.
Vedilo domani mattina tutto. :-D

My magic number, can't be more pair, two hundred fourty six.
See you all tomorrow morning.

:wink:
pjer
Mountainbiker

Post by pjer »

Mijn nummer : 0

:evil:
Gunther11
Mountainbiker

Post by Gunther11 »

Het was weer schitterend. Genoten van de nieuwe formule met 3 x maal de zelfde beklimming (de laatste 200 m toch) tot het uitertste topje van Cassel waar de uitgebreide bevoorradingspost stond. Parcours zat anders in elkaar of vorige jaren maar zeker niet minderwaardig. Een paar toffe nieuwe technische stukken en een schitterend zonnetje. Wat moet een mens nog meer op zondagmorgen. Jammer dat de afdaling op het crossparcous weggevallen was maar niettemin mooi opgevangen met andere stukken. See you next year Cassel :-D Merci voor de Supersunday. Spijtig dat het weeral voorbij is :(
tloperke
Mountainbiker
Location: Thompson Pro Team LX (winter) en Scott Spark 30 - 2011 (zomer)

Post by tloperke »

De 60 (67 km op 't tellerke...) km gereden. Mijn tweede deelname in alweer schitterend weer. De afdaling van het motorcrossparcours werd vervangen door...een klim naar de top... Dat was het zwaarste stuk van de rit. Ook de laatste kilometers zijn pure fun. Na afloop wat nagepraat met enkele forumbikers. Nogmaals gefeliciteerd Belle met je verjaardag!
uncle sam
Mountainbiker

Post by uncle sam »

Deze swiss-man heeft er weeral van genoten. Ondertussen mn 4de opeenvolgende deelname, en 4de maal dat het parcours gewijzigd was.
Indruk dat er meer asfalt inzat als andere jaren. Los daarvan wel enkele nieuwe technische stukjes en de Cassel zelf blijft mijn favoriet uit het (groot) heuvelland.
Mss dat ik volgend jaar eens andere oorden opzoek, aangezien deze organisatie genekt wordt door zn suc6 bij het grote publiek.

=D> =D> =D>
Moustache
Kerstman

Post by Moustache »

Flanellen benen en mountainbiken zijn nog nooit een goede combinatie geweest... Het was vandaag niet anders.

Vond het de beste editie niet met die lange startlus voornamelijk op asfalt. Ik had de indruk dat het hier beter was toen de grootste afstand "slechts" 50 km was en het maximum aantal deelnemers 500.

Toch een leuke voormiddag afgezien in het gezelschap van de bende.
Jason B
Mountainbiker

Post by Jason B »

vanmorgend ook nog eens mijne fiets van onder het stof gehaald,
sedert begin november vorig jaar had dat stuk oud ijzer geen bos meer gezien dus vond ik het nodig om gisteren eens te gaan oefenen op de flanken van rode en zwarteberg. :roll:
vandaag tot de vaststelling gekomen dat dat geen goed idee was om na bijna 6maand afwezigheid direct 2 heuvelachtige ritten na elkaar te rijden #-o #-o

afgedraaid op de 45km en mij nog net kunnen slepen tot in de weide om een heerlijk broodje paté te verorberen

cassel hopelijk tot de volgende :lol:
Wollie
Mountainbiker

Post by Wollie »

Ik heb er ook van genoten met 2 mede - grysperre's. Hoewel den oudste van de bende er serieus de pees op legde. Op het einde had ik precies toch een stuk van m'n benen teruggevonden die ik onderweg verloren had.

De tocht vond ik goed, maar niet in die mate dat ik terug sta te springen voor volgend jaar, 3 keer die slotklim naar dezelfde bevoorrading is ..... .
Tja, de streek blijft toch nog altijd .... GREAT !

Conclusie : ik ben nog niet klaar voor de Herdermarathon, het 2 x per week lopen doet goed zijn werk maar ik mis nog wat kilometers in de benen.

Groeten, Wollie
Post Reply