gardameer

Info over de Transalp, marathons, leuke routes in onze buurlanden, mogelijkheden om te biken in je vakantiebestemming,... je vindt het hier!
geitenboer
Mountainbiker

Post by geitenboer »

Reesbiker wrote:Hoi,

Ik ben een biker uit Nederland en al een tijdje actief op Mountainbike.be. Ik ben te vinden op het Costa Brava gerelateerde forum.
Dit jaar heeft de familie echter besloten om naar het Gardameer te gaan en ik ben nu op zoek naar lotgenoten die daar ook zouden willen gaan biken.
Mogelijk is er iemand die de routes goed kent en waarbij ik aan kan haken .
Ik zal eens goed door dit forum bladeren voor verder info...

De periode die ik ga is van 9 Juli t/m 29 Juli.
We zullen naar een camping gaan in de buurt van Lazise.

Gr, Alex
Toevallig camping La Querzia ? Top camping ben er vroeger met mijn ouders wel 20x geweest !!

Om er te biken moet je terug meer naar het noorden gaan. Monte baldo massief en de kanten van riva. Lazise is zeer mooi zoals alles aan het gardameer maar dan weer meer toeristisch en dus druk verkeer.
stevy
Mountainbiker
Location: "specialized stumpjumper 29" "Turner SUltan" "cannondale Six"

Post by stevy »

ik ben eind april 2 dagen aan het gardameer. Ik wil mijn MTB meenemen en 1 dag een ritje gaan rijden. Ik ben wel alleen en wil dus zeker geen gevaarlijke dingen gaan doen. zijn er ritten die ik met een gerust hard alleen kan doen.
Ik logeer in peschiera het zuiden dus.Ik zou met de wagen naar bardolino gaan en vandaar uit vetrekken. moest er iemand een track hebben van een mooi ritje aan deze zijde zou leuk zijn. In augustus ben ik 14 dagen aan het gardameer. Moest er iemand daar zijn die dan een ritje wil rijden laat het me weten.
Als er mensen zijn die in september willen gaan voor 4 dagen willen gaan rijden laat maar iets weten. Ik wil alvast rijden tot daar en kan 2 man meenemen. we moeten dan enkel een hotel boeken voor 4 dagen en dat is nu ook weer niet zo duur. Laat maar iets weten.
kawa
Mountainbiker

Post by kawa »

stevy wrote: Als er mensen zijn die in september willen gaan voor 4 dagen willen gaan rijden laat maar iets weten. Ik wil alvast rijden tot daar en kan 2 man meenemen. we moeten dan enkel een hotel boeken voor 4 dagen en dat is nu ook weer niet zo duur. Laat maar iets weten.
Wanneer in september zie je dit gebeuren?
stevy
Mountainbiker
Location: "specialized stumpjumper 29" "Turner SUltan" "cannondale Six"

Post by stevy »

Liefst half september Ik ben in augustus ook al aan het gardameer. Ik wou eerst met mickey's bike adventure gaan maar dat vind ik vrij duur. Voor 300 euro per persoon kan je al 6 dagen op hotel. Het eten in Italie is niet duurder dan hier en moet toch gebeuren. IK heb een auto van het werk dus het vervoer is zo goed als gratis. Op de fietsen drager kunnen 3 Fietsen mits we nog wat bagage moeten meenemen wat in de koffer moet is 3 man het maximum.moesten er meer liefhebbers zijn dan zal er nog iemand moeten rijden.
bettes
Mountainbiker

Post by bettes »

Aantrekkelijk, heel aantrekkelijk! Je kan nooit genoeg naar het gardameer gaan!
Alleen vrees ik dat we dan volop met de bouw van ons huis bezig gaan zijn! Als het dan stil ligt en je hebt nog plaats wil ik me wel opofferen als last-minute invaller (en een beetje gids eventueel, ik ben er zeker van dat ik zeker zoveel of meer schitterende trails ken dan mikey)

greetz
bettes
kawa
Mountainbiker

Post by kawa »

Half september (met het weekend van 16-17) zou hier misschien wel kunnen lukken...

De interesse is er iig.

Eind mei ga ik voor een weekje, ben benieuwd.
den wakkere bakker gits
Mountainbiker
Location: Monty jozef dressler Replica+scott spark 30+ maes beach 29'er+ koxx trialbike+Pyga onetwenty

Post by den wakkere bakker gits »

weet er niemand een vakantiehuis rond het meer liggen??
Ik zou er ook zitten half September maar zoek een huis voor min 4pers tot 8pers.
Maar die vind je er niet zo makkelijk.

Dan kunnen we samen op pad stevy
xuomi
Mountainbiker
Location: Specialized Epic S-Works 29er, Stumpjumper Comp Carbon 29 & S-Works Stumpjumper HT 26inch

Post by xuomi »

den wakkere bakker gits wrote:weet er niemand een vakantiehuis rond het meer liggen??
hier een link waar je verschillende aanbiedingen hebt.
Je moet wel wat zoeken maar ik denk da er wel iets tussen zit.

http://www.atraveo.be/gardameer-1
Jeroen_VDB
Mountainbiker

Post by Jeroen_VDB »

Ondertussen een weekje terug en damn ik mis het al!

Gelogeerd in Torbole (Villa Franca) en dik in de watten gelegd. De trails rond Torbole/Riva/Arco/Lago di Ledro zijn schitterend :drunk:

Op en top een aanrader. Had de indruk dat Torbole en Riva MTB "ademen".
xuomi
Mountainbiker
Location: Specialized Epic S-Works 29er, Stumpjumper Comp Carbon 29 & S-Works Stumpjumper HT 26inch

Post by xuomi »

kan haast niet meer wachten, zou er nu ook gezeten hebben met de marathon maar door omstandigheden er niet geraakt.
Eind mei dan maar geboekt in Riva.
Riva is the place to be om te mtbiken :wink:
Post Reply