Broer & ikzelf ook aanwezig morgen voor de 50km.
Helemaal vanuit limburg's Stad Genk !
Zo 17/04/2011 Snellegem :: Bosrally
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- fabio porco
- Mountainbiker
- den wakkere bakker gits
- Mountainbiker
- Location: Monty jozef dressler Replica+scott spark 30+ maes beach 29'er+ koxx trialbike+Pyga onetwenty
Post by den wakkere bakker gits »
rijden we samen naar daar Eric vertrekken hier om ong 8utram4 wrote:deze grysperre zal hier ook starten,maar tzal ook maar tegen 8.45h zijn. Ik wil de achterstand in km door onze toertocht van vorige week wat inhalen en kom met de fiets van Roeselare. Zopas vernomen dat Jurgen zijn startuur ook zou uitstellen. er zullen hier wel een 7tal grysperres aanzetten, op verschillende uren weliswaar.Turfke wrote:Blackie & Bakkerken: 8u zal iets te vroeg zijn. Een paar gebuurs van mij zouden ook meerijden en die vertrekken pas van 08u van thuis met de vélo.den wakkere bakker gits wrote: ola ene met snode plannen. de boel in fritten rijden ja.
Zorg Willem voe de Mayo???
Zal dus maar om +/- 8u30 starten, anders moet ge niet speciaal op mij wachten. Frieten zonder mayo moet ook wel eens kunnen![]()
![]()
okden wakkere bakker gits wrote:rijden we samen naar daar Eric vertrekken hier om ong 8utram4 wrote:deze grysperre zal hier ook starten,maar tzal ook maar tegen 8.45h zijn. Ik wil de achterstand in km door onze toertocht van vorige week wat inhalen en kom met de fiets van Roeselare. Zopas vernomen dat Jurgen zijn startuur ook zou uitstellen. er zullen hier wel een 7tal grysperres aanzetten, op verschillende uren weliswaar.Turfke wrote: Blackie & Bakkerken: 8u zal iets te vroeg zijn. Een paar gebuurs van mij zouden ook meerijden en die vertrekken pas van 08u van thuis met de vélo.
Zal dus maar om +/- 8u30 starten, anders moet ge niet speciaal op mij wachten. Frieten zonder mayo moet ook wel eens kunnen![]()
![]()
-
C-DALE
- Mountainbiker
- Location: Cannondale Taurine 2007/8.2kg + Cannondale Tesoro 2010/8.7kg
Idd, paar keer een pijltje niet of te laat gezienFusion wrote:51km gereden, hele mooie rit.
Over het algemeen een goeie bewegwijzering alleen een beetje onduidelijk op bepaalde stukken.
Een dikke proficiat aan de organisatie voor deze prachtige tocht.![]()
76km op de teller deze ochtend, mooie start van de dag!
Voor de rest geen opmerkingen...was heel goed georganiseerd...Veel tracks in de bossen (degene die dat uitgestippeld heeft, chapeau
Had met heen en terug rijden vanaf m'n huis 73km op de teller, ging vree vlot op de baan en de fireroads (Conti's Twister Supersonic voelen zich op zo'n ondergrond enorm in hun sas), ma in de bossen en mul zand was het veel minder
Prachtige tocht met een lekker weertje.
Bepijling 8/10 soms iets onduidelijk.
Bevoorrading 10/10 een rijkelijk buffet.
Tocht 9/10.
1 minpuntje achter containerpark was het beter geweest dat de BLOSO-route werd gevolgd. Het was een gevaarlijke situatie wanneer er mensen de BLOSO-route volgden en gekruist werden door toerrijders.
Anders op naar de volgende.
Bepijling 8/10 soms iets onduidelijk.
Bevoorrading 10/10 een rijkelijk buffet.
Tocht 9/10.
1 minpuntje achter containerpark was het beter geweest dat de BLOSO-route werd gevolgd. Het was een gevaarlijke situatie wanneer er mensen de BLOSO-route volgden en gekruist werden door toerrijders.
Anders op naar de volgende.