mayohagar wrote:aanwezig, 7h45 aan de inschrijvingstafel. 48 km puur genot.![]()
![]()
zullen er 51 zijn vol plezier
Post by den wakkere bakker gits »
ola ene met snode plannen. de boel in fritten rijden ja.blackie wrote:Tegen 8u aan de start, en tzal moeten vooruit gaan want ik moet om 13u in oudenaarde staan na gedoucht en gegeten te hebben...Turfke wrote:Deze laten we zeker niet schieten.
k' Probeer nog een paar Grysperre's mee te krijgen, sommige zijn echter nog niet volledig bekomen van vorige week![]()
Blackie & Bakkerken: 8u zal iets te vroeg zijn. Een paar gebuurs van mij zouden ook meerijden en die vertrekken pas van 08u van thuis met de vélo.den wakkere bakker gits wrote:ola ene met snode plannen. de boel in fritten rijden ja.blackie wrote:Tegen 8u aan de start, en tzal moeten vooruit gaan want ik moet om 13u in oudenaarde staan na gedoucht en gegeten te hebben...Turfke wrote:Deze laten we zeker niet schieten.
k' Probeer nog een paar Grysperre's mee te krijgen, sommige zijn echter nog niet volledig bekomen van vorige week![]()
Zorg Willem voe de Mayo???
deze grysperre zal hier ook starten,maar tzal ook maar tegen 8.45h zijn. Ik wil de achterstand in km door onze toertocht van vorige week wat inhalen en kom met de fiets van Roeselare. Zopas vernomen dat Jurgen zijn startuur ook zou uitstellen. er zullen hier wel een 7tal grysperres aanzetten, op verschillende uren weliswaar.Turfke wrote:Blackie & Bakkerken: 8u zal iets te vroeg zijn. Een paar gebuurs van mij zouden ook meerijden en die vertrekken pas van 08u van thuis met de vélo.den wakkere bakker gits wrote:ola ene met snode plannen. de boel in fritten rijden ja.blackie wrote: Tegen 8u aan de start, en tzal moeten vooruit gaan want ik moet om 13u in oudenaarde staan na gedoucht en gegeten te hebben...
Zorg Willem voe de Mayo???
Zal dus maar om +/- 8u30 starten, anders moet ge niet speciaal op mij wachten. Frieten zonder mayo moet ook wel eens kunnen