Wat is het gewicht van uw bike?
Over alles wat met mountainbike te maken heeft kan je hier je ei kwijt!
Idd, collega van mij heeft ne cannondale van 7.5kg gekocht...G_Heylen wrote:Jarno9 wrote:Cannondale Optimo 9,3kg
Eigen vetpercentage: 6,3%
dan is het de moeite om met een fiets rond terijden van 9,3kg![]()
70% hier op dit forum wilt ne mtb zo licht mogelijk terwijl ze zelf beter wat kilo's
verlichteren...
Zelf heeft hij 40 kg ofzo overgewicht... en dan ne fiets kopen aan 1000 euro de kilo...
Geld teveel zekers
-
Jarno9
- Mountainbiker
Haha geweldigvienne wrote:Idd, collega van mij heeft ne cannondale van 7.5kg gekocht...G_Heylen wrote:Jarno9 wrote:Cannondale Optimo 9,3kg
70% hier op dit forum wilt ne mtb zo licht mogelijk terwijl ze zelf beter wat kilo's
verlichteren...
Zelf heeft hij 40 kg ofzo overgewicht... en dan ne fiets kopen aan 1000 euro de kilo...en bij den eerste keer naart werk rijden 3 keer afstappen en klagen dat uw gat zeer doet op zo een dun zadelke
![]()
Geld teveel zekers
-
Jarno9
- Mountainbiker
Uit principe is mijn C'dale dan nog eens quasi volledig Carbonvrijvienne wrote:Idd, collega van mij heeft ne cannondale van 7.5kg gekocht...G_Heylen wrote:Jarno9 wrote:Cannondale Optimo 9,3kg
verlichteren...
Zelf heeft hij 40 kg ofzo overgewicht... en dan ne fiets kopen aan 1000 euro de kilo...en bij den eerste keer naart werk rijden 3 keer afstappen en klagen dat uw gat zeer doet op zo een dun zadelke
![]()
Geld teveel zekers