Zo 17/04/2011 Rillaar :: 12e MTB Happening
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
-
Rillaarse Biker
- Mountainbiker
Post by Rillaarse Biker »
Alle deelnemers aan de marathon ontvangen bij de inschrijving een extra energiereep van Unlimited Power, extra voeding die je kan gebruiken tijdens de tocht. Er zijn bovendien 3 bevoorradingsposten voorzien met sportdrank, koeken en fruit.
-
cortinovis
- Mountainbiker
Post by cortinovis »
Zojuist de 27km gedaan na goeie trainingsdag op de weg. Leuke tocht, niet altijd de gebruikelijke paden van de streek, voldoende pijltjes en aanduidingen. Toch 1 probleem waren de mensen van de gps rit die in tegengestelde richting reden nabij single track Messelbroek(?). Het was dik 18u door dus misschien hadden jullie niet voorzien dat die zo lang zouden rijden op het parcours. Verder niets op aan te merken.
Morgen de marathon!
Morgen de marathon!
juist terug thuis, was me dit een tochtje voor duimen en vingers van af te likken wel maar voor de 45 km gegaan want met de fiets tot ginder en terug hadden we er een kleine 90 km opzitten en da is meer als genoeg voor den deze hier.
prachtige tocht en prima afgepijld kon niet beter.
prachtige klimmetjes en mooie afdaling, 2 keer ne fotograaf tegenkomen
hopelijk sta ik er is schoon op in volle actie !!!
met andere woorden bravo
en tot volgend jaar !!!!
ps: niet vergeten zondag 1 mei 16de BikeFun toertocht !!! be there !!!
www.bikefunteam.be
prachtige tocht en prima afgepijld kon niet beter.
prachtige klimmetjes en mooie afdaling, 2 keer ne fotograaf tegenkomen
hopelijk sta ik er is schoon op in volle actie !!!
met andere woorden bravo
en tot volgend jaar !!!!
ps: niet vergeten zondag 1 mei 16de BikeFun toertocht !!! be there !!!
www.bikefunteam.be