Groet Jan
Zo 17/04/2011 Rillaar :: 12e MTB Happening
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
We zijn zonet teweten gekomen dat er tijdens het weekend ook een auto-cross is in de buurt van Houwaart.
Jammer genoeg zullen wij daar bij onze tweede drankpost lichte hinder van ondervinden.
Maar als we hofelijk zijn voor iedereen zien wij echter helemaal geen problemen.
Toch even opletten en de wegcode blijven respecteren hé.
Tot in't weekend
Jammer genoeg zullen wij daar bij onze tweede drankpost lichte hinder van ondervinden.
Maar als we hofelijk zijn voor iedereen zien wij echter helemaal geen problemen.
Toch even opletten en de wegcode blijven respecteren hé.
Tot in't weekend
-
Speedy G.
- Mountainbiker
Op hun site staan ERG mooie plannetjes waar je dit exact op kunt zien.Kraura wrote:Kan iemand mij zeggen hoe lang de 55 en 75 km samen blijven?
Wel niet qua afstand maar je kan je toch een zeer goed idee vormen.
Weet er iemand de hoogtemeters op de 45km want deze staan niet op de site.
Ben namelijk aan't twijfelen tussen de 45 of 55km.
Wat ik wel raar vind, is dat ze in de uitleg spreken van 40km en ook de nachttocht staat aangegeven als 40km en enkel die van zondag zou 45km zijn.
Ik vind die ERG mooie plannekes nie duidelijk om dit op te maken, dus ik vraag het liever.Speedy G. wrote:Op hun site staan ERG mooie plannetjes waar je dit exact op kunt zien.Kraura wrote:Kan iemand mij zeggen hoe lang de 55 en 75 km samen blijven?
Wel niet qua afstand maar je kan je toch een zeer goed idee vormen.
Weet er iemand de hoogtemeters op de 45km want deze staan niet op de site.
Ben namelijk aan't twijfelen tussen de 45 of 55km.
Wat ik wel raar vind, is dat ze in de uitleg spreken van 40km en ook de nachttocht staat aangegeven als 40km en enkel die van zondag zou 45km zijn.