Affligem - Bloso

Ben je van plan een route rijden? Problemen gehad met de bewegwijzering? Wat is de moeilijkheidsgraad van het parcours? Hoe ligt de route er bij na regenval?
den Bart
Mountainbiker

Post by den Bart »

ad24 wrote:Yep, klopt als een bus, wel het is op het einde(laatste stuk alvorens je opnieuw op straat komt) van dat baantje dat de weg verspert staat...
:(
Als ik tegen het eind van de week nog wat tijd heb zal ik daar eens een foto van gaan nemen ter verduidelijking.
Of is er iemand die hier op het forum zit die verantwoordelijk/toezichter is voor deze route??
ik ben geen toezichter, maar ik weet wel wie ik moet aanspreken op de gemeente hiervoor. Maar volgens mij ben je te ver gereden in dat veldbaantje.

Als je een paar honderd meter in dat veldbaantje bent, moet je rechtsaf een singletrack tussen 2 velden nemen. Je mag dat veldbaantje dus niet tot op het eind volgen.

hier zo ongeveer:
http://maps.google.com/maps?q=50.918531 ... 06856&z=17
ad24
Mountainbiker

Post by ad24 »

denk dat wij dan effectief fout gereden zijn;
http://maps.google.be/maps?f=d&source=s ... 2&t=h&z=17

Punt B - wij zijn langs daar gereden... :-?

Onze fout :oops: - ga ik volgende keer eens goed op letten hoe die pijl op dat punt gericht staat, mss wat verwarrend?!
MaC'Red
Mountainbiker

Post by MaC'Red »

den Bart wrote:
ad24 wrote:Yep, klopt als een bus, wel het is op het einde(laatste stuk alvorens je opnieuw op straat komt) van dat baantje dat de weg verspert staat...
:(
Als ik tegen het eind van de week nog wat tijd heb zal ik daar eens een foto van gaan nemen ter verduidelijking.
Of is er iemand die hier op het forum zit die verantwoordelijk/toezichter is voor deze route??
ik ben geen toezichter, maar ik weet wel wie ik moet aanspreken op de gemeente hiervoor. Maar volgens mij ben je te ver gereden in dat veldbaantje.

Als je een paar honderd meter in dat veldbaantje bent, moet je rechtsaf een singletrack tussen 2 velden nemen. Je mag dat veldbaantje dus niet tot op het eind volgen.

hier zo ongeveer:
http://maps.google.com/maps?q=50.918531 ... 06856&z=17
Bart heeft 100% gelijk hoor, waar die pijl staat op de kaart ( zie link ) moet je tussen de twee velden door naar de Veldekenslos, en als je daar de straat uitkomt moet je quasi rechtdoor tussen die haag rijden.
Ik ben er ook vrij zeker van dat daar een bord staat hoor dat ge rechts door het veld moet.

MaC'Red 8)
ad24
Mountainbiker

Post by ad24 »

eerder deze avond onze koprijder eens bij zen oren getrokken :wink:

Bij onze volgende rit gaan we daar ten volle op letten...

Voor de rest zoals gezegd alles netjes aangeduid, vooral de nieuwe betonnen paaltjes zijn zéér goed zichtbaar.
=D>
egied
Mountainbiker

Post by egied »

De nieuwe groene route is die ondertussen al volledig uitgepijld?
ad24
Mountainbiker

Post by ad24 »

egied wrote:De nieuwe groene route is die ondertussen al volledig uitgepijld?
niet op gelet... maar sluit deze aan bij de huidige is of is het een verbetering?
MC Tim
Mountainbiker

Post by MC Tim »

Nope, er ontbreken nog wat pijltjes.
De route is nog niet officieel voorgesteld. En er is ook nog de omleiding omdat de brug over de E40 afgebroken is. Ook jammerlijke zaak vind ik.
_Nico_
Mountainbiker
Location: Scott Scale 40 ('10) / Eddy Merck Easton 7000 Racing ('05) / Diamant ('93)

Post by _Nico_ »

MC Tim wrote:
De route is nog niet officieel voorgesteld. En er is ook nog de omleiding omdat de brug over de E40 afgebroken is. Ook jammerlijke zaak vind ik.
Bwa, met wat aanloop en een goede bunny hop moet je daar toch overgeraken? :-)
MC Tim
Mountainbiker

Post by MC Tim »

_Nico_ wrote:
MC Tim wrote:
Kom jij het voordoen ? Als het je lukt probeer ik het ook :wink: :-D
ad24
Mountainbiker

Post by ad24 »

MC Tim wrote:
_Nico_ wrote:
MC Tim wrote: Nope, er ontbreken nog wat pijltjes.
Kom jij het voordoen ? Als het je lukt probeer ik het ook :wink: :-D
Dergelijk sprongske over een E40 in volle vaart wil ik ook wel zien, :P #-o
Denk dat ge het nieuws gaat halen, wsl wel in de negatieve zin :-?
Post Reply