oei, een pijnlijke zaak...jaro wrote:Thomas96 wrote:wa hebt ge voor gehad?jaro wrote:'t Is te hopen dat ik deze keer na 7 km weer niet de kliniek invlieg en mijn jaar naar de knoppen is.
Maar toch gaan we een herkansing wagen, al zal het wel met wat (veel) schrik in 't kopke zijn waarschijnlijk.
Dit
BerichtGeplaatst: Vr 30 Apr 2010 15:28
jaro
Ben juist terug van de tocht, omweg gemaakt via hospitaal.
Voor mij is het daar minder goed verlopen.
Na de extreme bar en die singles daarboven kom je naaste die asfaltweg bergaf op een veldweg met stenen, daar ben ik in een bocht tegen de vlakte gegaan. Ik ben na een tijd terug recht geraakt en tegen een slakkentempo terug naar het vertrek gesukkeld. Beetje laten verzorgen, waarvoor mijn dank en dan met auto naar de spoed in Leuven gereden. Resultaat bekken op 3 plaatsen gebroken en ingedeukt, overal schaaf- en andere wonden enz.
Voor degenen die twijfelen aan het nut van een helm. Mijn helm is pertotal, er zijn zelfs stukken uit, maar aan mijne kop is niks ik had en heb zelfs geen hoofdpijn. Zonder helm zou het een heel ander verhaal zijn.
Toen ik daar op de grond lag kwam er een hele groep af, sommige vroegen of het ging en ik dacht dat ik geantwoord heb dat ik het niet wist, waarschijnlijk beetje groggig.
Is hier iemand op het forum die mijn duikvlucht gezien heeft ?
Ik zou graag weten wat er gebeurd is en waarom ik op zo een stomme plaats, waar ik al zo dikwijls gereden heb, zo hard gevallen ben.
Zo 24/04/2011 Aarschot :: Zomertoertocht Goorbikers
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
hela rond 12u , en als ge dan nog ni binnen zijt , blijven die dan staan ?goorbiker wrote:Twee succesvolle toertochten van de Gorilha-Challenge zijn reeds achter de rug. Afspraak zondag in Aarschot voor een mooie afsluiter. Vergeet de stempelkaarten niet te deponeren in de urne. Prijsuitreiking omstreeks 12.00u.
Tot zondag
wij hebben , eerst al verre verplaatsing ziet ge , en die wegwerkzaamheden heb ik gister op e terugweg al kennis meegemaakt , amaai mn botten
tot zondag
- rubber-12
- Mountainbiker
Hier van hetzelfde (kom ook van die coté), mijn prijs laten staan héwardje wrote:hela rond 12u , en als ge dan nog ni binnen zijt , blijven die dan staan ?goorbiker wrote:Twee succesvolle toertochten van de Gorilha-Challenge zijn reeds achter de rug. Afspraak zondag in Aarschot voor een mooie afsluiter. Vergeet de stempelkaarten niet te deponeren in de urne. Prijsuitreiking omstreeks 12.00u.
Tot zondag
wij hebben , eerst al verre verplaatsing ziet ge , en die wegwerkzaamheden heb ik gister op e terugweg al kennis meegemaakt , amaai mn botten![]()
![]()
tot zondag![]()
![]()
-
koppigaard
- Mountainbiker
Post by koppigaard »
Tja, meestal is het van ...nog nie binnen, gene prijs. Het zal weer vlammen worden om nog ne bidon te kunnen winnen. Tenzij ik deze keer kies voor de Kidstoer.
-
Hell Yeah !
- Mountainbiker
Post by Hell Yeah ! »
Vraag aan organisatie --> topic zegt inschrijving tot 11h00 & op de site staat 10h30... Ik ga mogelijks laat moeten vertrekken wegens omstandigheden en had graag geweten wanneer inschrijving echt dicht gaat zodat ik zondag ni voor een verrassing kom te staan ?
Thx's
Thx's