Zondag 24/04/2011
27ste toertocht van de Goorbikers uit Langdorp (Aarschot)
vertrekplaats:
Voetbalterrein SC Aarschot
Grote Laakweg 29
3200 Aarschot
Wegens de vele wegwerkzaamheden zeker de wegaanduidingen volgen ( volg MTB GOORBIKERS borden )
Zeer ruime parking aan het vertrek.
Afstanden: 25-35-40-60 Km.
Kidstour 15 km.
Vertrek onder begeleiding om 9u30.
(gratis voor -14 jarigen)
Dankzij de medewerking van het Agentschap voor Natuur en Bos kan deze gebruik maken van het domeinbos Meetshoven
Inschrijving: van 7u30 tot 11u00
meer info: www.goorbikers.be
Deze tocht is de afsluiter van het drieluik Gorilha-Challenge
met omstreeks 12.00u de prijstrekking voor diegene die hun stempelkaart met drie stempels van de verschillende organisaties deponeert. Meer info op www.gorilha.be
Zo 24/04/2011 Aarschot :: Zomertoertocht Goorbikers
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
-
jaro
- Mountainbiker
Thomas96 wrote:wa hebt ge voor gehad?jaro wrote:'t Is te hopen dat ik deze keer na 7 km weer niet de kliniek invlieg en mijn jaar naar de knoppen is.
Maar toch gaan we een herkansing wagen, al zal het wel met wat (veel) schrik in 't kopke zijn waarschijnlijk.
Dit
BerichtGeplaatst: Vr 30 Apr 2010 15:28
jaro
Ben juist terug van de tocht, omweg gemaakt via hospitaal.
Voor mij is het daar minder goed verlopen.
Na de extreme bar en die singles daarboven kom je naaste die asfaltweg bergaf op een veldweg met stenen, daar ben ik in een bocht tegen de vlakte gegaan. Ik ben na een tijd terug recht geraakt en tegen een slakkentempo terug naar het vertrek gesukkeld. Beetje laten verzorgen, waarvoor mijn dank en dan met auto naar de spoed in Leuven gereden. Resultaat bekken op 3 plaatsen gebroken en ingedeukt, overal schaaf- en andere wonden enz.
Voor degenen die twijfelen aan het nut van een helm. Mijn helm is pertotal, er zijn zelfs stukken uit, maar aan mijne kop is niks ik had en heb zelfs geen hoofdpijn. Zonder helm zou het een heel ander verhaal zijn.
Toen ik daar op de grond lag kwam er een hele groep af, sommige vroegen of het ging en ik dacht dat ik geantwoord heb dat ik het niet wist, waarschijnlijk beetje groggig.
Is hier iemand op het forum die mijn duikvlucht gezien heeft ?
Ik zou graag weten wat er gebeurd is en waarom ik op zo een stomme plaats, waar ik al zo dikwijls gereden heb, zo hard gevallen ben.