Dan zullen er precies toch nog mensen een ander vloke mogen kopen...DudeWithBike wrote:Volledig akkoord! Het hoddert langs alle kanten maar so what? Dat hoort er toch bij? Ik heb er in elk geval nekeer moeten lachen. Of was asfalt dan beter geweest? Dan misschien best eens nadenken over ander soort vloke...jaro wrote:Waarom, er zijn ook mensen die daar geen probleem mee hebben.Het gedeelte langs de anti-tankgracht was er echt teveel aan! Kan dit gedeelte eruit gehaald worden volgend jaar?
Zo 10/04/2011 Haacht :: 13de MTB HA8 VTT
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
-
beginner1978
- Mountainbiker
Post by beginner1978 »
-
merida black&white
- Mountainbiker
Post by merida black&white »
jongens toch we doen dit allemaal voor de fun ,EN voor een paar eurokes zodus stop met zagen ,en geniet van het kunne sporten.beginner1978 wrote:Dan zullen er precies toch nog mensen een ander vloke mogen kopen...DudeWithBike wrote:Volledig akkoord! Het hoddert langs alle kanten maar so what? Dat hoort er toch bij? Ik heb er in elk geval nekeer moeten lachen. Of was asfalt dan beter geweest? Dan misschien best eens nadenken over ander soort vloke...jaro wrote: Waarom, er zijn ook mensen die daar geen probleem mee hebben.
ik ben blij dat ik dit nog kan doen.
-
koppigaard
- Mountainbiker
Post by koppigaard »
Eindelijk! Ik kende wat moeite om terug op dit forum te geraken. Dankzij één GSM-nummer, dat ik hier niet openbaar maak, ben ik opnieuw on line. Haacht, ik heb me goed geamuseerd. We wisten vooraf dat noch de Middelberg, noch de Paters- en Bosberg voor de wielen zouden geschoven worden. Toch ben ik tweemaal in het zand blijven steken op de Hooiberg. een muggenbeetje in bikers-termen. En voor de echte mannen die zich beklagen over de hobbeltjes langs de antitankgracht: misschien toch maar best de koersfiets van de haak halen. Ik rijd de tracks van deze TT bijna wekelijks in het zomerseizoen maar de mannen van Ha8 zorgen toch telkens voor een andere verpakking. Kunnen de linten op de Hooiberg nog enkele weken blijven hangen?
je kan de sporen nog zien op de hooiberg.krikkese wrote:Hooiberg is openbaar domein (op een klein stukje na, aangeduid als privé) dus de linten zijn om 6u30 's morgens geplaatst en om 15u30 waren ze alweer weg.koppigaard wrote:Kunnen de linten op de Hooiberg nog enkele weken blijven hangen?
juist goed opletten voor mensen die met de hond gaan wandelen of kinderen die er spelen.
Thomas
-
BikingBrecht
- Mountainbiker
Post by BikingBrecht »
Ik heb me op deze tt goed geamuseerd.
Enige opmerking die ik hier wens te maken, gaat over de locatie van de tongerlo-stand.
Wat mij betreft, had deze beter op het voetbalplein gestaan. Ik drink liever eerst een colaatje of ice-tea na een tt alvorens mij op de alcoholische dranken te storten.
Enige opmerking die ik hier wens te maken, gaat over de locatie van de tongerlo-stand.
Wat mij betreft, had deze beter op het voetbalplein gestaan. Ik drink liever eerst een colaatje of ice-tea na een tt alvorens mij op de alcoholische dranken te storten.
- Steenrijen
- Mountainbiker
Post by Steenrijen »
Volledig mee eens.. (gratis) drank aan het einde van de TT. Vaak worden de TT s tegen een pittig tempo afgevlamt, en dan op lege maag een abdij biertje binnen gieten..BikingBrecht wrote:Ik heb me op deze tt goed geamuseerd.
- Jeanke6
- Mountainbiker
- Location: Niner Air9 Kermit Green, GT Force Carbon Sport, Genesis Fortitude, Trek Madone 4.5
Gezien de mogelijkheden in de omgeving was dit een goede toer, als je op voorhand op de kaart kijkt zie je dat het vlak zal zijn en als je daar dan 2.5u voor wil rijden is dat je keuze. Ik heb hem gereden omdat hij op minder dan 10km van m'n deur passeerde, veel verder zou ik er ook niet willen voor rijden. Trainingsritje dichtbij huis, ik had er niet meer of minder van verwacht. Nee, parcours was geen mtb-parkoers, maar de organisatie heeft er echt wel maximum uitgehaald. Geen bewaakte fietsstalling? Zelfs niet gemerkt, in de Ardennen zie je dit bijna nooit (tenzij soms na de rit). Is dat een Vlaamse uitvinding? Goed idee in ieder geval, maar heb dat niet gemist...ZEBRANO wrote:ben hier volledig mee eens, had er ook meer van verwacht, ga volgend jaar de verplaatsing vanuit Arendonk ook niet meer maken. Sorry.radicalbiker wrote:Straf, ik dacht dat ik hier ook gereden had, maar aan de reactie's van de meeste te lezen hier begin ik toch te twijfelen. Heb de 54 gereden, wat er uiteindelijk door een kleine 500m verkeerd te rijden dik 57 waren. Hiervan vond ik slechts 15km de moeite waard. de rest was enkel zelfgetrokken tracks dwars door veld en wei, gravel op de verhoogde dijken, asfalt, veldwegen (al dan niet kapot gereden), om de bolder en dokker stukken naast die anti tank gracht niet te vergeten. Pasop dit is geen verwijt naar de organisatie hoor, ik weet maar al te goed dat men zich aan regels moet houden, en er was duidelijk te zien aan de leuke stukken dat ze er het beste hebben van proberen te maken. Maar dit een leuke tocht noemen. De organitatie op zich was top, kon vlak aan de kantine parkeren (voordeel van vroeg vertrekken) wat een geluk was mits het ontbreken van een bewaakte fietsstalling
de inschrijving ging vlot, bepijling was niet super maar goed ( 2x fout gereden door eigen schuld
) bevoorrading was super, net als de tongerlo. Kon de kilometers goed gebruiken, maar of dit nu een tocht is waarvoor ik nog eens 2,5 u autorijden voor over heb??
denk het nie
![]()
+ Organitatie
+ Vlotte inschrijving
+ Bevoorading
+ Bepijling
+ Tongerlo stand
- Parkoer
- Geen bewaakte fietsstalling
na 2 maanden niet op ne fiets gezeten te hebben wegens lonontsteking toch maar een toertocht gaan doen in haacht. Ik wist wat ik ongeveer voorgeschoteld ging krijgen, maar heb me ook verslikt in het stuk naast de anti-tankgracht (geen minpunt naar organisatie hoor). Ook vond ik het spijtig dat er alleen maar gratis tongerlo te verkrijgen was en geen niet- alcoholisch alternatief.
conclusie: goed geamuseerd in haacht en ben tot de ontdekiing gekomen dat er nog wel wat werk is om die 2 maand aan verloren conditie terug in te halen.
conclusie: goed geamuseerd in haacht en ben tot de ontdekiing gekomen dat er nog wel wat werk is om die 2 maand aan verloren conditie terug in te halen.
- madskatingcow
- Mountainbiker
- Location: Scott Scale 900 RC WC N1no 2019 - Scott Spark 900 RC WC N1no 2019
Post by madskatingcow »
Dat stuk langs de anti- tankgracht was geen enkel probleem voor mijn Epic, integendeel zelfs
Zoals reeds gezegd hebben ze het maximale uit de streek gehaald, zonder te vervallen in de platgereden Bloso paden. Elke club is nu eenmaal aan zijn streek gebonden en het kan niet overal Ardennen zijn.
Met veel plezier de 54km gereden, thanks !
Zoals reeds gezegd hebben ze het maximale uit de streek gehaald, zonder te vervallen in de platgereden Bloso paden. Elke club is nu eenmaal aan zijn streek gebonden en het kan niet overal Ardennen zijn.
Met veel plezier de 54km gereden, thanks !