Zo 10/04/2011 Haacht :: 13de MTB HA8 VTT

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
de ware
Mountainbiker

Post by de ware »

hanske636 wrote:Het was een toffe tocht met een prima organisatie.
Enkel nog een bewaakte fietsenparking. :wink:
Ik heb de 54km gedaan maar kwam bij aankomst uit op 47.2km.
Ik heb blijkbaar ergens een stuk gemist. #-o
waarschijnlijk de laatste splitsing mis gevolgd :-)
de ware
Mountainbiker

Post by de ware »

Tevens wegens het mooie weer en het vele werk van de parcoursbouwers wond ik deze tocht best geslaags in dit vlakke Haacht.

Vlotte inschrijving en begeleiding naar parking
goede bepijling en bevoorrading
Toffe single-treks waar WERK is ingestoken
en nen lekkere gratische tongerloo

Wat moet ne mens nog meer hebben op zondagvoodenoen

Proficiat mannen en tot volgend jaar [-o< [-o<

Zondag 3 luki/ vierde 4-urenrace te Humbeek, meer info
www.sasbikers.be
Titti
Mountainbiker

stempelkaart

Post by Titti »

Graag meer info over de stempelkaart! Heb ook niks ontvangen.
Speedy G.
Mountainbiker

Post by Speedy G. »

Voor diegene die gaan rijden zijn en geen stempelkaart gekregen hebben.
Ik heb er hier nog eentje liggen met de stempel van gisteren maar ga zeker de 3 TT niet doen.

Indien interesse, contacteer me effe via PB zodat we iets af kunnen spreken dat die kaart bij u geraakt.

Ook ik moet zeggen dat ik niet echt genoten heb van deze tocht. Akkoord dat er superveel werk is ingestoken door de organisatoren en mijn petje af daarvoor maar ik moet "radicalbiker" zijn mening delen.

Nu, misschien ligt het ook aan mijn conditie die nog altijd 0,0 is.
Bumba
Mountainbiker

Post by Bumba »

Dank u 1899 maal =D> . U was een fantastisch deelnemersveld.
De massale/monster (inspiratie door phille's filmke) opkomst was voor ons een heuse challenge maar wij hopen dat iedereen heeft kunnen genieten.

De Gorilha ( www.gorilha.be ) tijdelijke spaarkaarten zullen in Rillaar (op 16 of 17 april) vervangen worden.

Ondertussen staan er al een 1200 foto's online .. via www.mtbha8.be ... en er komen er nog 8)
DudeWithBike
Mountainbiker
Location: Ene van Cube met toppen en ene van Cube met krom stuur

Post by DudeWithBike »

jaro wrote:
Het gedeelte langs de anti-tankgracht was er echt teveel aan! Kan dit gedeelte eruit gehaald worden volgend jaar?
Waarom, er zijn ook mensen die daar geen probleem mee hebben.
Volledig akkoord! Het hoddert langs alle kanten maar so what? Dat hoort er toch bij? Ik heb er in elk geval nekeer moeten lachen. Of was asfalt dan beter geweest? Dan misschien best eens nadenken over ander soort vloke...

Leuke toer dankzij de priveboskes, mooi gedaan! Heb wel gemerkt dat het volgens mij daar serieus zwaar kan zijn bij vochtigere omstandigheden, plakken dat die grond soms deed! Lekkere cake bij bevoorrading en Tongerlo smaakte ook.

Had blijkbaar wel 57 ipv 54 op de teller, nog iemand dit gemeten?
Jeanke6
Mountainbiker
Location: Niner Air9 Kermit Green, GT Force Carbon Sport, Genesis Fortitude, Trek Madone 4.5

Post by Jeanke6 »

Toffe toer, gezien de beperkte mogelijkheden in de streek. Top organisatie die echt het beste uit de streek heeft gehaald. Heel veel volk aan inschrijving, bevoorrading en Haacht-tap, maar ging toch vrij vlot. Bepijling was perfect. Enkele toffe single tracks, alleen jammer dat je wegens de drukte daar niet ten volle kon van genieten.

Heb deze tocht op gps gereden, maar ben zo dom geweest om hem vergeten op te zetten tijdens een groot stuk van de tocht. Heeft iemand toevallig de gpx van de 52km. Pb graag, zou hem graag hebben om in de zomer 's avonds als tbasis voor trainingsrit te kunnen gebruiken. De Privéstukken filter ik er dan wel uit, 't is vooral voor die stukjes bos met single tracks.

Jan
hanske636
Mountainbiker

Post by hanske636 »

Jeanke6 wrote:Heeft iemand toevallig de gpx van de 52km.
Mij mag je er ook eentje PB'en.
Dan kan ik eens vergelijken met mijn rit en kan ik zien waar ik verkeerd gereden ben.
Beerke
Mountainbiker

Post by Beerke »

DudeWithBike wrote: Had blijkbaar wel 57 ipv 54 op de teller, nog iemand dit gemeten?
Hier ook 56, kameraad 56.5.
ZEBRANO
Mountainbiker

Post by ZEBRANO »

radicalbiker wrote:Straf, ik dacht dat ik hier ook gereden had, maar aan de reactie's van de meeste te lezen hier begin ik toch te twijfelen. Heb de 54 gereden, wat er uiteindelijk door een kleine 500m verkeerd te rijden dik 57 waren. Hiervan vond ik slechts 15km de moeite waard. de rest was enkel zelfgetrokken tracks dwars door veld en wei, gravel op de verhoogde dijken, asfalt, veldwegen (al dan niet kapot gereden), om de bolder en dokker stukken naast die anti tank gracht niet te vergeten. Pasop dit is geen verwijt naar de organisatie hoor, ik weet maar al te goed dat men zich aan regels moet houden, en er was duidelijk te zien aan de leuke stukken dat ze er het beste hebben van proberen te maken. Maar dit een leuke tocht noemen :-k . De organitatie op zich was top, kon vlak aan de kantine parkeren (voordeel van vroeg vertrekken) wat een geluk was mits het ontbreken van een bewaakte fietsstalling #-o de inschrijving ging vlot, bepijling was niet super maar goed ( 2x fout gereden door eigen schuld :oops: ) bevoorrading was super, net als de tongerlo. Kon de kilometers goed gebruiken, maar of dit nu een tocht is waarvoor ik nog eens 2,5 u autorijden voor over heb?? :-k denk het nie :wink:

+ Organitatie
+ Vlotte inschrijving
+ Bevoorading
+ Bepijling
+ Tongerlo stand

- Parkoer
- Geen bewaakte fietsstalling
ben hier volledig mee eens, had er ook meer van verwacht, ga volgend jaar de verplaatsing vanuit Arendonk ook niet meer maken. Sorry.
Post Reply