Juist terug van toertocht maar met minder leuk nieuws
MOEST IEMAND OP DE LAATSTE KM'S VOOR DE TONGERLOO STAND EEN GPS GEVONDEN HEBBEN EDGE 705 GELIEVE MIJ TE CONTACTEREN, Mijn adres staat er ook in maar ja hopelijk zijn er nog eerlijke mensen die hem vinden
gsm: 0496/59.34.81
Ik trakteer wel op een bak Tongerloo dan :)
Zo 10/04/2011 Haacht :: 13de MTB HA8 VTT
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
-
Dubwrecker
- Mountainbiker
Post by Dubwrecker »
ik ben alvast geen fan van deze tocht. Nog minder van de mannen van wolfsdonk en rillaar. Deze konden het ook weer niet laten van een flyer te deponeren onder de ruitenwissers. de zoveelste... en van die dikker dan dik en waterbestendige toestanden kan toch ook ni goed zijn voor het milieu 
Dikke mercie!
BEDANKT aan alle deelnemers! Wij, mtbha8, waren zeer verheugd met jullie massale opkomst van maar liefst 1800 deelnemers!
Ons vorige record van 900 deelnemers is nu totaal aan diggelen, dus graag begrip voor parking-issues...
We houden er zeker rekening mee naar komende jaren.
Oh ja, breng jullie Gorilha-stempelkaarten (of omruil-kaart) mee naar Rillaar en Aarschot komende weekends. Zo maak je kans op een mooie prijs.
En graag tot volgend jaar!
MTBHA8 vzw
Ons vorige record van 900 deelnemers is nu totaal aan diggelen, dus graag begrip voor parking-issues...
Oh ja, breng jullie Gorilha-stempelkaarten (of omruil-kaart) mee naar Rillaar en Aarschot komende weekends. Zo maak je kans op een mooie prijs.
En graag tot volgend jaar!
MTBHA8 vzw
Inderdaad, ik overweeg om zo'n sticker met 'geen ongeadresseerde reclame' op mijn auto ipv op mijn brievenbus te plakken.Dubwrecker wrote:ik ben alvast geen fan van deze tocht. Nog minder van de mannen van wolfsdonk en rillaar. Deze konden het ook weer niet laten van een flyer te deponeren onder de ruitenwissers. de zoveelste... en van die dikker dan dik en waterbestendige toestanden kan toch ook ni goed zijn voor het milieu
Iedereen kan de TT's toch wel internet of in een boekske checken, niet?
- xxbeemerxx
- Mountainbiker
Post by xxbeemerxx »
Het was een plezante tocht zeker in het bos
Minpuntjes waren de lange wachtrij voor inschrijvingen (effe langs de keuken
) en geen bewaakte fietsstalling.
Er waren ook weer gasten bij die dachten dat ze alleen op de TT reden pfff om zot van te worden eerst lek ne zot voorbij steken en dan vlak voor u wiel afkappen
beetje respect tonen voor elkaar mag wel....
En ja over die tongerlo stand niet iedereen drinkt alcohol
Minpuntjes waren de lange wachtrij voor inschrijvingen (effe langs de keuken
Er waren ook weer gasten bij die dachten dat ze alleen op de TT reden pfff om zot van te worden eerst lek ne zot voorbij steken en dan vlak voor u wiel afkappen
En ja over die tongerlo stand niet iedereen drinkt alcohol
Last edited by xxbeemerxx on Sun 10 Apr 2011 17:25, edited 1 time in total.
Voor het eerst dit jaar een vlak parcours, en het is me goed bevallen
de single tracks in de bosjes waren een echte meerwaarde. Alweer een goede organisatie, geen probleem op de parking " weide " en aanschuiven was er voor ons weer niet bij... gewoon vertrokken om 10 uur, zalig om nergens te moeten aanschuiven op het parcours.
En een frisse Tongerlo maakten mijn zondagvoormiddag af
Om 14 uur terug thuis, ruimschoots op tijd voor Parijs Roubaix... tot de volgende
En een frisse Tongerlo maakten mijn zondagvoormiddag af
Om 14 uur terug thuis, ruimschoots op tijd voor Parijs Roubaix... tot de volgende
eerste maal hier komen rijden . was toch een verplaatsing van net geen uur rijden .
de TT was tip top voor mij .
inschrijving ging redelijk vlot . ik was ook redelijk vroeg daar 8.35 u.
zeer mooi parkours met leuke single tracks . soms net een speeltuin .
hier en daar was het wel wat druk in het bos .
de bevoorrading was meer dan voldoende . keuze genoeg .
afpijling was ok .
1 minpuntje . aan de tongerlo stand was enkel tongeloo te verkrijgen .
ik vroeg of ze ook iets fris hadden want ik drink geen alcohol .
daar werd ik onvriendelijk beantwoord door een dame van ' dat hebben we niet en het is ook gratis he de tongerlo '
toen maar mijn bandje op tafel gelegd en verder gereden .
volgend jaar kom ik zeker terug . maar de tongelo stand laat ik links liggen
grz .
de TT was tip top voor mij .
inschrijving ging redelijk vlot . ik was ook redelijk vroeg daar 8.35 u.
zeer mooi parkours met leuke single tracks . soms net een speeltuin .
hier en daar was het wel wat druk in het bos .
de bevoorrading was meer dan voldoende . keuze genoeg .
afpijling was ok .
1 minpuntje . aan de tongerlo stand was enkel tongeloo te verkrijgen .
ik vroeg of ze ook iets fris hadden want ik drink geen alcohol .
daar werd ik onvriendelijk beantwoord door een dame van ' dat hebben we niet en het is ook gratis he de tongerlo '
toen maar mijn bandje op tafel gelegd en verder gereden .
volgend jaar kom ik zeker terug . maar de tongelo stand laat ik links liggen
grz .
- Bosklapper
- Mountainbiker
Post by Bosklapper »
Een minpunt, waarom werd de vergunning van Wielerbond Vlaanderen (WBV) niet aangenomen als vergunninghouders, 1ste maal dat ik dit tegenkom. [-X
Parcoer zoals verwacht, er is duidelijk werk gemaakt om nieuwe wegen te maken op de privé stukken.
Bevoorrading was prima.
De 54 gestart maar onderweg pijlen gemist (in groep), en 2de splitsing voor de 40 gekozen. Met fiets naar Haacht en terug goed voor een totaal van 92km.
Parcoer zoals verwacht, er is duidelijk werk gemaakt om nieuwe wegen te maken op de privé stukken.
Bevoorrading was prima.
De 54 gestart maar onderweg pijlen gemist (in groep), en 2de splitsing voor de 40 gekozen. Met fiets naar Haacht en terug goed voor een totaal van 92km.