Zeker als hij nog vol moet zijn aan den arivee
Zo 10/04/2011 Haacht :: 13de MTB HA8 VTT
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
-
Speedy G.
- Mountainbiker
Thanks, maar krijg ik dan korting aan de inschrijving want ik drink nooit alcohol en zal deze laatste "bevoorrading" dan ook overslaan.Bumba wrote:@speedy
1 bevoorrading voor alle afstandenmaar iedereen komt natuurlijk ook aan de Tongerlo bevoorrrading
- Na 14km voor afstand 28km
Na 21km voor afstand 41km
Na 25km voor afstand 54km
We gaan vertrekken met de intentie om de 54km te doen maar misschien dat de benen niet willen en dat we onderweg toch maar kiezen voor de 41km.
We shall see; zei de blinde.
nee,nee,gewone leemgrond.... of men zou in de vlucht ergens een plage moeten aangelegd hebbenDudeWithBike wrote:Zijde daar zeker van? Is dat daar geene zandgrond?de ware wrote:'t zal vliegen worden wegens 't droge weer![]()
Nog nooit in Haacht gebiked, ben zeker benieuwd! Die laatste twee kms gaan de moeilijkste zijn: rijden met ne Tongerlo in uw handen!
-
pierrot le fou
- Mountainbiker
- Location: Canyon Ultimate Fc 9.0 MD, en 29-er Cannondale Fully
haacht TT
Post by pierrot le fou »
de Brandweer van Leuven komt ook rijden , met hoevele hangt af van hoeveel zatlappen we met de ZW moeten oprapen de nacht voor de TT in leuven centrum . Die ambulanciers zijn dan zoooo moe gereden , dat ze naar hun bed snakken --de alcohol-intoxicaties zijn tegenwoordig niet min.
Dus , Tongerloo ok , maar zorg dat ge nog op uwe fiets kan zitten ...
groetjes Pierrot
Dus , Tongerloo ok , maar zorg dat ge nog op uwe fiets kan zitten ...
groetjes Pierrot
- Vintage Biker
- Mountainbiker
Post by Vintage Biker »
Mannen stopt is met die GPS tracks, over de privestukken moogde toch niet meer achteraf en ge creëert alleen maar last voor de organisatoren: Volgend geen doorgang meer!DodgeW200 wrote:Ik ben al een hele week aan het vloeken want de vrouwen hebben een familie-dag georganiseerd.
En dat met zo'n schoon fiets weer "verd**mme".
Ik had hem graag gedaan. keek er naar uit.
Ik hoop op een GPS-track van de 54km, vrienden