Houffamarathon 2011
Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
- Stalen Worm
- Mountainbiker
- kristof gilis
- Mountainbiker
S
Post by kristof gilis »
allee sophie ge moet toch minumum de M tocht doen !!
tijd genoeg om te trainen.
maar om op u vraag te antwoorden.....denk dat dat nog wel tijdje zal duren.
tijd genoeg om te trainen.
maar om op u vraag te antwoorden.....denk dat dat nog wel tijdje zal duren.
- MaC'Red
- Mountainbiker
De start is wel wat hectisch maar eens na die eerste 10 km valt dat wel mee hoor, dat is ook de reden dat er per afstand maar een bepaald aantal bikers mag starten.Flat-6 wrote:Hier serieuze twijfel over mijn deelname. Heb nog nooit een marathon gereden dus dit zou de eerste zijn (de L dan). Hetgeen me meeste afschrikt zijn de grote hoeveelheid bikers op het parcours (zowel snellere als tragere). Twijfel twijfel...
MaC'Red
- aj kwak
- Mountainbiker
Parcours zal dit jaar terug wijzigen, maar de eerste kilometers blijven dezelfde als vorig jaar.MaC'Red wrote:De start is wel wat hectisch maar eens na die eerste 10 km valt dat wel mee hoor, dat is ook de reden dat er per afstand maar een bepaald aantal bikers mag starten.Flat-6 wrote:Hier serieuze twijfel over mijn deelname. Heb nog nooit een marathon gereden dus dit zou de eerste zijn (de L dan). Hetgeen me meeste afschrikt zijn de grote hoeveelheid bikers op het parcours (zowel snellere als tragere). Twijfel twijfel...
MaC'Red
'site-seeing' toer door houffalize met kleine klim aan de camping en dan rue st roche => bovenaan eerste klim moet deelnemersveld al zeer goed uit elkaar liggen.
- DodgeW200
- Mountainbiker
Vorig jaar ook voor het eerst meegedaan en ook gekozen voor de L.Flat-6 wrote:Hier serieuze twijfel over mijn deelname. Heb nog nooit een marathon gereden dus dit zou de eerste zijn (de L dan). Hetgeen me meeste afschrikt zijn de grote hoeveelheid bikers op het parcours (zowel snellere als tragere). Twijfel twijfel...
Gewoon doen man.
Je start gewoon rustig laat iedereen maar passeren.
Belangrijk is rij je eigen tempo. Dan zul je er nog vrij veel terug passeren in de staart van de rit.
- MaC'Red
- Mountainbiker
aj kwak wrote:Parcours zal dit jaar terug wijzigen, maar de eerste kilometers blijven dezelfde als vorig jaar.MaC'Red wrote:De start is wel wat hectisch maar eens na die eerste 10 km valt dat wel mee hoor, dat is ook de reden dat er per afstand maar een bepaald aantal bikers mag starten.Flat-6 wrote:Hier serieuze twijfel over mijn deelname. Heb nog nooit een marathon gereden dus dit zou de eerste zijn (de L dan). Hetgeen me meeste afschrikt zijn de grote hoeveelheid bikers op het parcours (zowel snellere als tragere). Twijfel twijfel...
MaC'Red
'site-seeing' toer door houffalize met kleine klim aan de camping en dan rue st roche => bovenaan eerste klim moet deelnemersveld al zeer goed uit elkaar liggen.
dat was vorig jaar ook de bedoeling maar het draaide toch anders uit hoor, aan de eerste veldwegels was er nog een file van jewelste.
Ik waag me aan de 100 km dit jaar en hoop ten zeerste op hetzelfde weer dan 2009.
MaC'Red