eens hier posten ook,
om alle mensen mee te laten doen aan de poll/test kunnen jullie best eens kijken op deze forum link.
http://forum.mountainbike.be/viewtopic. ... highlight=
GESTOLEN BIKE'S
Over alles wat met mountainbike te maken heeft kan je hier je ei kwijt!
- Dreamcatcher
- Mountainbiker
-
MTB_Toerist
- Mountainbiker
Post by MTB_Toerist »
Ik las vanochtend op de webkrant HLN dat de politie in Lanaken een man van 44 jaar en zijn vrouw arresteerden voor het verhandelen via het internet van gestolen fietsen.
Het zou om een honderdtal rijwielen gaan die hoofdzakelijk in Nederland zouden zijn ontvreemd.
Men zegt niets over welke soort fietsen het waren.
Volgens het artikel verblijft het duo voorlopig in de cel.
Wat ik over deze twee individuen denk ga ik voor mezelf houden...
Het zou om een honderdtal rijwielen gaan die hoofdzakelijk in Nederland zouden zijn ontvreemd.
Men zegt niets over welke soort fietsen het waren.
Volgens het artikel verblijft het duo voorlopig in de cel.
Wat ik over deze twee individuen denk ga ik voor mezelf houden...
Kellys MAGNUS gestolen
voor de 2de!!! keer gestolen op xy/08/2010
KELLYS MAGNUS ALUMINIUM MOUNTAINBIKE
Zilver / Rood
Opvallend door de rode velgen
Michelin band vooraan vernieuwd
Zeer goed onderhouden Bile
Versnellingen waren vernieuwd
Remmen vernieuwd
Kan me iemand zeggen hoe ik hier een foto plaats???[/img]
- steven31
- Mountainbiker
- Location: scott genius 10 frame met zelfde carbon als genius premium
lees dit eens voor die foto's
http://forum.mountainbike.be/viewtopic.php?t=31042
jij moet tog wa beter letten op waar en hoe je je gerief vast lecht hoor.
Gaat anders veel geld kosten
http://forum.mountainbike.be/viewtopic.php?t=31042
jij moet tog wa beter letten op waar en hoe je je gerief vast lecht hoor.
Gaat anders veel geld kosten
- KUBA
- Mountainbiker
- Location: Speci Stumpjumper , Canyon Grand Canyon CF SLX RS1.LTD , Rocky Mountain Element 70 RSL
Deze nacht ongewenst bezoek gehad.
Bij ons draad aan tuin achteraan doorgeknipt , ze zijn kijkje gaan nemen of mijn fietsen niet in tuinhuis stonden
, niet dus stommekl...
Mijne buur (demme6) heeft minder geluk , zijne Speci FSR en BASSO koersfiets + nieuwe damesfiets uit hun garage gestolen, die achteraan de tuin gelegen is.
Gisterenavond rond 23.30H gerammel gehoord achteraan en hierdoor tuinlicht aangestoken en even buiten geweest , van geen kwaad bewust , we vermoeden dat ze hierdoor opgeschrikt geweest zijn en de biezen genomen hebben.
Had dit niet gebeurd waren alle fietsen bij demme6 waarschijnlijk weg (er stonden nog wat fietsen/MTB's) en wie weet waren ze eens tot aan mijn garage gekomen
....om bij openen van deur op den hond te botsen , ze gingen direct waar voor hun geld hebben......
Foto's en specs worden nog gepost , waarschijnlijk ijdele hoop maar allez niet waagt niet wint.
Indien ze da nog ne keer proberen , wat volgens politie niet uitgesloten is
, word alvast voor een onaangename verassing gezorgd
, wat deze is zal ik uiteraard hier nie verkondigen hee enkel dat het een lawaaierige en pijnlijke ervaring zal worden
Please try again

Bij ons draad aan tuin achteraan doorgeknipt , ze zijn kijkje gaan nemen of mijn fietsen niet in tuinhuis stonden
Mijne buur (demme6) heeft minder geluk , zijne Speci FSR en BASSO koersfiets + nieuwe damesfiets uit hun garage gestolen, die achteraan de tuin gelegen is.
Gisterenavond rond 23.30H gerammel gehoord achteraan en hierdoor tuinlicht aangestoken en even buiten geweest , van geen kwaad bewust , we vermoeden dat ze hierdoor opgeschrikt geweest zijn en de biezen genomen hebben.
Had dit niet gebeurd waren alle fietsen bij demme6 waarschijnlijk weg (er stonden nog wat fietsen/MTB's) en wie weet waren ze eens tot aan mijn garage gekomen
Foto's en specs worden nog gepost , waarschijnlijk ijdele hoop maar allez niet waagt niet wint.
Indien ze da nog ne keer proberen , wat volgens politie niet uitgesloten is
Please try again
Bij het lezen van deze topic, zal ik vanavond mijn "pit-lock" activeren.
Zoiets overkomen, daar durf ik nt aan denken.
Zelf iets in de prak rijden tot daar, maar vreemde die aan mijn tuigen komen ...
Da ze m'n vrouw meepakken, ben nog bereid geld mee te geven
Vanachter heb ik een "bende capitool wachters"( m'n buur is daar niet meegediend) maar da marcheert ook goed.
Zoiets overkomen, daar durf ik nt aan denken.
Zelf iets in de prak rijden tot daar, maar vreemde die aan mijn tuigen komen ...
Da ze m'n vrouw meepakken, ben nog bereid geld mee te geven
Vanachter heb ik een "bende capitool wachters"( m'n buur is daar niet meegediend) maar da marcheert ook goed.
-
siggy
- Mountainbiker
Hoi ,
Ik hoop langs deze weg misschien geluk te hebben om mijn bike terug te vinden , al zal de kans zéééér klein zijn
Het betreft een CUBE LTD TEAM PRO 2010
mat zwart / italia zadel / drinkbushouder grijs / voor en achterlicht
banden met schwalabe / racing ralph belettert
gestolen te Leuven ,Tiensestraat 118 om 16u40 op dinsdag 26/04/2011
mocht er iemand deze zien , of te koop zien staan op een site , gelieve mij iets te laten weten ...Ik beloof een verloning uit
BELONING voor de vinder van mijn fiets ...

Uploaded with ImageShack.us
Ik hoop langs deze weg misschien geluk te hebben om mijn bike terug te vinden , al zal de kans zéééér klein zijn
Het betreft een CUBE LTD TEAM PRO 2010
mat zwart / italia zadel / drinkbushouder grijs / voor en achterlicht
banden met schwalabe / racing ralph belettert
gestolen te Leuven ,Tiensestraat 118 om 16u40 op dinsdag 26/04/2011
mocht er iemand deze zien , of te koop zien staan op een site , gelieve mij iets te laten weten ...Ik beloof een verloning uit
BELONING voor de vinder van mijn fiets ...

Uploaded with ImageShack.us
ik mag mij er ook bijzetten
deze middag is mijn fiets gestolen in Sint Jans Molembeek op de "bewaakte" parking van de hoofdzetel van Delhaize waar ik werk
Het gaat om een granvillen (wit zwart rood van kleur) met een afmontage SLX en een vaste carbon voorvork en gewone velgremmen.
De fiets heeft een recent wit zadel. en voor de rest eigenlijk zoals hij standaard vanuit granville geleverd wordt.
Op de bewakinsbeelden is een blanke man te zien die rustig de parking opwandeld en enkele minuten later met mijn fiets buiten rijdt.
De fiets was op slot, maar ja, een tang en da is rap open natuurlijk.
Moesten jullie zoiets te koop zien staan mag je mij altijd een link mail naar coppens.bart111@telenet.be
deze middag is mijn fiets gestolen in Sint Jans Molembeek op de "bewaakte" parking van de hoofdzetel van Delhaize waar ik werk
Het gaat om een granvillen (wit zwart rood van kleur) met een afmontage SLX en een vaste carbon voorvork en gewone velgremmen.
De fiets heeft een recent wit zadel. en voor de rest eigenlijk zoals hij standaard vanuit granville geleverd wordt.
Op de bewakinsbeelden is een blanke man te zien die rustig de parking opwandeld en enkele minuten later met mijn fiets buiten rijdt.
De fiets was op slot, maar ja, een tang en da is rap open natuurlijk.
Moesten jullie zoiets te koop zien staan mag je mij altijd een link mail naar coppens.bart111@telenet.be