Za 09/04/2011 Templeuve (Fr) :: Kasseien Vreten

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
B U C K Y
Mountainbiker

Post by B U C K Y »

ok tot zaterdag met alweer een vre schoon weer en een hoopje steenbakkers :wink:
mountainbiker66
Mountainbiker

Post by mountainbiker66 »

Offshore wrote:De banden vind ik eigenlijk niet zo belangrijk. Wel het zeemvel :bounce: !
Dit is alleszins een rit die je eens in je leven moet rijden. Onvergetelijk ! Vooral de stukken tussen de rijen mobilhomes. En met drie bevoorradingen is 7.50 euro voor mij een spotprijs =D> . Ik hoop dat de inrichters er nog iets aan overhouden [-o< !
Van de bevoorradingen moet ge niet te veel verwachten, Wat drank, een half vervroren rijsttaartje ,een stukske groene banaan en wat rozijnen. Dat is het meestal ( of het zal veel moeten veranderd zijn). Ik doe zelf ook wat mee om te knabbelen onderweg.
B U C K Y
Mountainbiker

Post by B U C K Y »

wat is het toch o zo gemakkelijk om een TT aftebreken =D>
BUSDUVEL
Mountainbiker

Post by BUSDUVEL »

Hallo
Heb een vraag voor deelname aan eventuele volgende editie’ s.
Is de start en de aankomst op dezelfde plaats? Had reclame van deze rit gehoord op een VTT rond Brugge, waar men vertelde dat de aankomst plaats op de piste in Roubaix lag. Deze is in verband met het vervoer.
Veel succes
kodokadé
Mountainbiker

Post by kodokadé »

Weet er iemand welke kasseistroken er in de korte afstanden zitten en hoe lang die is? Op de ene plaats staat 64km en op de andere 74km?
cateye
Mountainbiker

Post by cateye »

in 2008 geweeste en vorig jaar was alles prima georganiseerd, ik kom graag terug maar weet het nu nog niet, ben wat ziek geweest
Als je liever 25 of 30 euro betaald voor de challenge voor een geldklopperij zoals ook de ronde van vlaanderen, waar je zelfs geen taart krijgt en met wat geluk blijft er nog iets over aan de bevoorrading
en uiteraard zal de rust op het parcours ook gedaan zijn

verslag 2008 en 2010 en video

http://users.skynet.be/ivandh/ROUBAIX2008.htm
http://users.skynet.be/ivandh/roubaix2010.htm

Ivan
www.mtboverijse.be
Offshore
Mountainbiker
Location: Cube Reaction Pro, Cube AMS Race 130 en ouwe Specialized Stumpjumper

Post by Offshore »

cateye wrote:in 2008 geweeste en vorig jaar was alles prima georganiseerd, ik kom graag terug maar weet het nu nog niet, ben wat ziek geweest
Als je liever 25 of 30 euro betaald voor de challenge voor een geldklopperij zoals ook de ronde van vlaanderen, waar je zelfs geen taart krijgt en met wat geluk blijft er nog iets over aan de bevoorrading
en uiteraard zal de rust op het parcours ook gedaan zijn

verslag 2008 en 2010 en video

http://users.skynet.be/ivandh/ROUBAIX2008.htm
http://users.skynet.be/ivandh/roubaix2010.htm

Ivan
www.mtboverijse.be
+ 1
Offshore
Mountainbiker

Post by Offshore »

BUSDUVEL wrote:Hallo
Is de start en de aankomst op dezelfde plaats? Had reclame van deze rit gehoord op een VTT rond Brugge, waar men vertelde dat de aankomst plaats op de piste in Roubaix lag. Deze is in verband met het vervoer.
Veel succes
Je verwart met de (Franse) organisatie door de club van Roubaix. Deze eindigt inderdaad op de piste en voorziet vervoer naar de startplaats (tegen betaling) en een kassei als souvenir (tegen betaling). Deze tocht wordt op een andere datum georganizeerd, je mist daardoor dan uiteraard wel de ambiance van het laveren tussen mobilhomes en "vrolijke" supporters.
Offshore
Mountainbiker

Post by Offshore »

Offshore wrote:
BUSDUVEL wrote:Hallo
Veel succes
Je verwart met de (Franse) organisatie door de club van Roubaix. Deze eindigt inderdaad op de piste en voorziet vervoer naar de startplaats (tegen betaling) en een kassei als souvenir (tegen betaling). Deze tocht wordt op een andere datum georganizeerd, je mist daardoor dan uiteraard wel de ambiance van het laveren tussen mobilhomes en "vrolijke" supporters.
Gaat dit jaar door op 15 mei en kost 13, 15 of 20 euro #-o ! De bussen zitten naar het schijnt al vol. Kom dus zaterdag maar naar Templeuve.
scorpionrider
Mountainbiker

Post by scorpionrider »

mountainbiker66 wrote:
Offshore wrote:De banden vind ik eigenlijk niet zo belangrijk. Wel het zeemvel :bounce: !
Dit is alleszins een rit die je eens in je leven moet rijden. Onvergetelijk ! Vooral de stukken tussen de rijen mobilhomes. En met drie bevoorradingen is 7.50 euro voor mij een spotprijs =D> . Ik hoop dat de inrichters er nog iets aan overhouden [-o< !
Van de bevoorradingen moet ge niet te veel verwachten, Wat drank, een half vervroren rijsttaartje ,een stukske groene banaan en wat rozijnen. Dat is het meestal ( of het zal veel moeten veranderd zijn). Ik doe zelf ook wat mee om te knabbelen onderweg.
heb vorig jaar ook deel genomen .eerste bevoorading viel een beetje tegen :cry: maar tot daar was het ook nog niet lastig geweest , tweede bevoorading vondt ik dik in orde! =D> =D> voldoende drank ,koeken gevulde appelflappen zoveel ge maar wilde . :P
mooie tocht ,prima ambiance en sfeer onderweg .
Post Reply