Ik heb mijn lesje geleerd! BikeSport zal aan mij geen eurocent meer verdienen!
for the record: mijn wielsetje: de Amclassic 26" MTB DISC tubeless zwart
Post by Fred Kroket »
Da noemen ze publiek geheimPie Mel wrote:Vreemd dat niemand zich nog niet de bedenking heeft gemaakt dat die winkel misschien betalingsproblemen zou kunnen hebben en veel leveranciers gewoonweg weigeren te leveren (info op te vragen via de Kruispuntbank : Public Search).
Dan is er nog het debacle omtrent Pro Bike in Tervuren : winkel van de hand moeten doen, uitgedraaid op een financiële kater : 'nieuwe' eigenaar met het personeel en inboedel gaan lopen en Baik opgestart in Nossegem. Rechtszaak in volle gang. Ondertussen is het personeelsbestand in Asse ook al maar teruggeschroefd. Er moet geen plaatje bij gemaakt worden zeker?
5 euro voor 18 nippels is zelfs schandalig duur zelfs als je ze bij Harrods in Londen gaat halen. En zoals ik reeds eerder typte, het was mijn eigen fout, ik hoefde die spaken niet aan te kopen, ik kon evengoed weigeren. Ik mag het dan toch nog steeds duur vinden? Die hele heisa van winkelruimte is ook zo een onzin, alsof een gigantische loods huren of kopen zoals chainreactioncycles of roseversand gedaan hebben, gratis is of zo? Bovendien hebben deze 2 winkels die ik als voorbeeld aanhaal eveneens een gewone winkel naast hun internet handel. Nu goed, ik wil hier geen discussie opgraven over internet vs. gewone winkels, die is al gevoerd.Jack77 wrote:Winkel = bediening = winkelruimte = extra betalen
Als je iets niet wil hebben aan de prijs dat ze vragen, dan koop je het toch niet?
Rare jongens, die Belgen.
http://www.bike-discount.de/shop/k454/a ... 18-mm.htmlFry wrote:5 euro voor 18 nippels is zelfs schandalig duur zelfs als je ze bij Harrods in Londen gaat halen...Jack77 wrote:Winkel = bediening = winkelruimte = extra betalen
Als je iets niet wil hebben aan de prijs dat ze vragen, dan koop je het toch niet?
Rare jongens, die Belgen.
Vanwaar die vijandige toon als ik zo indiscreet mag zijn? Je kan me ook op vriendelijke wijze terecht wijzen. Ik had reeds mea culpa geslagen in mijn eerste post wat betreft dat toch kopen en klagen achteraf, nogmaals mijn excuses daarvoor. Ok, ik ben zelf niet geheel vriendelijk gebleven in die eerste post, maar dat was niet naar jou toe, maar naar bike sport, tenzij je zelf verbonden bent met bike sport.Jack77 wrote: http://www.bike-discount.de/shop/k454/a ... 18-mm.html
25.9 euro voor 100 nippels. Euhm, da's dus 4.66 euro voor 18 nippels aan bulkprijs... bij een heel grote discounter. Nu nog een prijs voor Harrods zoeken...
Al eens gedacht wat er van die 0,27 euro per nippel overschiet als er BTW, facturatiekosten, aankoopkosten en vaste winkelkosten af gaan?
Gewoon, als je iets te duur vindt, nie kopen en nie zagen.
Of doe je dat op restaurant ook: de kaart bekijken, alles duur vinden, toch bestellen en betalen en dan gaan zagen?
Waar steek jij je energie in...