Ik ga zaterdag voormiddag ook denk ik!
Spreken we iets af?
Wat is voor jouw het makkelijkst patrick? M a w waar en om hoelaat?
Je laat maar iets weten, voor mij maakt het ni uit!
Greetings, Steven
omgeving Sint-Truiden
Zoek je iemand om in het week-end mee te gaan biken? Interesse om eens een gezamelijke uitstap te organizeren? Maak je hier kenbaar.
- Justin
- Mountainbiker
- Location: Scott Spark 910 2017 / Orbea Alma Carbon OMG 2013 / Cube LTD4 2004
Denk het niet.pr023473 wrote:Ha de justin, ja lollig![]()
![]()
![]()
Nee, maar het achterlicht is erg belangrijk .
Als je in het donker zo een achterlicht op en neer ziet gaan kan je gemakkelijker de ondergrond inschatten( kuilen of stenen...)
Ga je morgenvroeg niet mee biken met steven en mij ?
greetz
Patrick
Ik had Steven een smske gestuurd dat ik vandaag moest overwerken (dat is altijd het geval als je iets afgesproken hebt
Maandag heb ik normaal gezien een dag rust. Als er dan niets tussenkomt ga ik wel een toerke doen : weet nog niet of het veld- of baantraining gaat zijn.
Ge hebt ni zoveel gemist hoor, ben alleen maar een beetje fel nat geworden! :)Justin wrote: Ik had Steven een smske gestuurd dat ik vandaag moest overwerken (dat is altijd het geval als je iets afgesproken hebt) en ben nu pas thuis. Anders hadden we deze namiddag waarschijnlijk een toerke gedaan.
Kheb er maar een baantrainig van gemaakt, 2 uurkes en 44 km!
Maandag ga ik mss wel mee, allee als ge namiddag gaat toch!
Greetings, Steven
Ik heb je net een pm gestuurd maar blijkbaar komt die niet aan! Kzie net dat hij nog altijd in outbox staat en niet in sent box?
Ja ik wil wel gaan! Zo voor toch zeker een paar uurkes. Het terrein maakt ni zo veel uit, maar liefst toch wa heuvelachtig!
9 uur is goed voor mij, nu moeten we alleen zien waar?
Van waar ben jij juist?
Greetings, Steven
Ja ik wil wel gaan! Zo voor toch zeker een paar uurkes. Het terrein maakt ni zo veel uit, maar liefst toch wa heuvelachtig!
9 uur is goed voor mij, nu moeten we alleen zien waar?
Van waar ben jij juist?
Greetings, Steven
- pr023473
- Mountainbiker
Op deze manier gaat het ook he.
Ik ben van Tienen.
Ik zie dat je van st truiden bent.
Heb je er iets op tegen om naar tienen te komen ?
Dan rijden we richting hoegaarden om mijn oud trainingsparcour nog eens te rijden.
Kunnen afspreken op de carpoolparking aan het ronde punt op het einde van de steenweg st truiden - tienen.
Ik ben van Tienen.
Ik zie dat je van st truiden bent.
Heb je er iets op tegen om naar tienen te komen ?
Dan rijden we richting hoegaarden om mijn oud trainingsparcour nog eens te rijden.
Kunnen afspreken op de carpoolparking aan het ronde punt op het einde van de steenweg st truiden - tienen.
Okee das in orde voor mij!
Ma dan kan het wel iets later zijn, ik vertrek hier om 9 en dan ben ik rond 9.15 à 9.20 daar!
Wat voor terrein gaan we doen dan? ken daar heel weinig in die streek! Hoeveel technischer hoeveel te beter!
Tot morgen dan!
En wie nog zin heeft komt ook maar af hee!
Greetings, Steven
Ma dan kan het wel iets later zijn, ik vertrek hier om 9 en dan ben ik rond 9.15 à 9.20 daar!
Wat voor terrein gaan we doen dan? ken daar heel weinig in die streek! Hoeveel technischer hoeveel te beter!
Tot morgen dan!
En wie nog zin heeft komt ook maar af hee!
Greetings, Steven