daar gade plezier aan beleven
kheb zelf een AL 7.0 en da bolt goed , kheb er alleen ander banden opzet want kvond het precies nen tractor
Canyon - Grand Canyon AL 6.0 (2011)
Stel jezelf hier voor. Tevens geven we jullie hier de gelegenheid om je materiaal te showen.
- PhilippeBiker
- Mountainbiker
Post by PhilippeBiker »
Als het kan de belettering op uw banden gelijk met het ventiel plaatsen oogt mooier,voor de rest een superbike voor die prijs je gaat er nog veel plezier aan beleven en overschakelen naar CrankBrothers eggbeater 3 lichter en gemakkelijker in en uitklikken(na 4 soorten shimano types te hebben te geprobeerd)
Last edited by PhilippeBiker on Tue 05 Apr 2011 22:47, edited 1 time in total.
Bedankt voor de vele positieve reacties!
Ik denk ook wel dat ik er veel plezier aan ga beleven. En voor die prijs (€1055 incl doos en levering) vind ik het een heel goede deal. Velen vinden het een risico om via internet een mtb te bestellen, maar ik woon tegen de Nederlandse grens dus ben ik ook wel even tot Heerlen gereden om te testen. Natuurlijk mis ik dan nog steeds de service van een lbs, maar mijn vorige lbs is er een tijdje geleden mee opgehouden. Ik ben dan ook op zoek moeten gaan naar een andere. Hij maakte geen probleem van mijn vorige mtb, dus hopelijk ook niet van deze.
Ik denk ook wel dat ik er veel plezier aan ga beleven. En voor die prijs (€1055 incl doos en levering) vind ik het een heel goede deal. Velen vinden het een risico om via internet een mtb te bestellen, maar ik woon tegen de Nederlandse grens dus ben ik ook wel even tot Heerlen gereden om te testen. Natuurlijk mis ik dan nog steeds de service van een lbs, maar mijn vorige lbs is er een tijdje geleden mee opgehouden. Ik ben dan ook op zoek moeten gaan naar een andere. Hij maakte geen probleem van mijn vorige mtb, dus hopelijk ook niet van deze.
- PhilippeBiker
- Mountainbiker
Post by PhilippeBiker »
Als je niet ver van heerlen woont kan je toch ook gewoon naar daar gaan,deed ik toen ook maar omdat het voor mij zo ver was maakte ik er een dagtrip van,deed de MTB binnen ('s morgens) en ging even eten en tegen dat ik gedaan had,kreeg ik een sms dat de fiets klaar was,super toch?StiG wrote:Bedankt voor de vele positieve reacties!
Last edited by PhilippeBiker on Tue 05 Apr 2011 22:49, edited 1 time in total.
Je bedoeld dat ik mijn fiets daar had kunnen laten leveren? Had waarschijnlijk ook gekund, maar ik vond het gewoon eenvoudiger om de mtb bij mijn thuis te laten leveren.PhilippeBiker wrote:Als je niet ver van heerlen woont kan je toch ook gewoon naar daar gaan,deed ik toen ook maar omdat het voor mij zo ver was maakte ik er een dagtrip van,deed de MTB binnen ''s morgens)en ging even eten en tegen dat ik gedaan kreeg ik een sms dat de fiets klaar was,super toch?StiG wrote:Bedankt voor de vele positieve reacties!
Dus jij hebt ook een Canyon (gehad)? Welke en er tevreden mee?
- PhilippeBiker
- Mountainbiker
Post by PhilippeBiker »
Nee ik bedoelde, je kan daar op onderhoud (ik vond het toen ook interessanter om hem aan huis af te leveren)StiG wrote:Je bedoeld dat ik mijn fiets daar had kunnen laten leveren? Had waarschijnlijk ook gekund, maar ik vond het gewoon eenvoudiger om de mtb bij mijn thuis te laten leveren.PhilippeBiker wrote:Als je niet ver van heerlen woont kan je toch ook gewoon naar daar gaan,deed ik toen ook maar omdat het voor mij zo ver was maakte ik er een dagtrip van,deed de MTB binnen ''s morgens)en ging even eten en tegen dat ik gedaan kreeg ik een sms dat de fiets klaar was,super toch?StiG wrote:Bedankt voor de vele positieve reacties!
Dus jij hebt ook een Canyon (gehad)? Welke en er tevreden mee?
Ik heb een ESX 6.0 gehad,dit is nu de all mountain reeks geworden en mijn vrouw had een WXC 8.0 juist onder het topmodel,ze mist hem zelfs nog steeds ,het zijn superbikes enkel ben ik overgestapt naar 29er en dat heeft canyon(nog niet)..
Last edited by PhilippeBiker on Tue 05 Apr 2011 22:53, edited 2 times in total.
- dennisschmitz
- Mountainbiker
Post by dennisschmitz »
Enkel nog dat zwarte plaatjes achter je cassette verwijderen en dan genieten van je bike!