Vr 08/04/2011 Eupen :: VTT Tour IRMEP

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
patje2
Mountainbiker

Vr 08/04/2011 Eupen

Post by patje2 »

Evenement
Datum: Vr 08-04-2011
Uren: 8.00-11.00
Naam evenement: VTT Tour IRMEPAfstanden: 25-35-45-55 km
Afspuitstand: Afspuitstand Organisator
Locale organisator: IRMEP
Tel 087/59.41.55
Start Gebouw: IRMEPStraat: Bellmerinstrasse
Gemeente: EUPEN
Is het de moeite om de verplaatsing te maken voor deze tt ?
Indien ja iemand zin om te carpoelen Ik kan nog 2 personen met bike zetten ik vertrek uit Londerzeel ?
Last edited by patje2 on Thu 31 Mar 2011 13:26, edited 1 time in total.
Beny
Mountainbiker

Post by Beny »

Op zondag 10 april staat deze tocht zeker open voor het grote publiek
Maar ook op vrijdag 8 april?

Ik zal er zijn op de vrijdag editie voor de lange afstand
myst.be
Mountainbiker

Post by myst.be »

Ik zal er ook zijn voor de vrijdag editie :-D
xuomi
Mountainbiker
Location: Specialized Epic S-Works 29er, Stumpjumper Comp Carbon 29 & S-Works Stumpjumper HT 26inch

Post by xuomi »

denk da ik deze ook op vrijdag ga rijden. :wink:
patje2
Mountainbiker

Post by patje2 »

[quote="Beny"]Op zondag 10 april staat deze tocht zeker open voor het grote publiek
Maar ook op vrijdag 8 april?

Volgens mij wel want na enkele telefoons heb ik daar een komandant aan de lijn gekregen die het bevestigde dat het een open tt was zowel militaire als civiele mensen mochten deelnemen
Kenny_
Mountainbiker

Post by Kenny_ »

Kan helaas zondag noch vrijdag :cry: . Zou het te doen zijn om deze dan zatredag te rijden kwestie dat er alle pijlen nog hangen of wordt er zondag anders gereden :-?
peerke1967
Mountainbiker
Location: Canyon Exceed CF SLX , Pinarello Dogma 65.1 Custom Build

Post by peerke1967 »

Ligt er maar net aan hoe ver je moet rijden, ik denk dat ze die pijlen gewoon laten hangen tot zondag, zijn dezelfde afstanden.
Onze waalse vrienden hebben ook minder problemen met de groene jongens. Natuurlijk moeten ze wel zien dat ze in orde zijn met vergunningen en dergelijke maar hier is de keuze in tracks natuurijk veel groter als bij ons.
Wat de tocht betreft kan het hier alle kanten uit, zal deze week nog is proberen om wat meer info te verzamelen. In elk geval gaat het vanaf de start het bos in en kom je er weer pas uit aan de aankomst.Het ene jaar zijn er al wat meer singletracks als het andere maar, ik ben in elk geval present.Ook hoef je hier niet bang de zijn voor racekonijnen, waalse bikers hebben een heel andere mentaliteit( lees beter!!) als de vlaamse. Het gaat er hier gemoedelijk aan toe( lees rustig).
Wat de organisatie betreft, die is gewoon top.
See you all there!

Wie geen risico's durft nemen, zet zichzelf buiten spel!!
Pluk de dag, het kan je laatste zijn
Last edited by peerke1967 on Mon 04 Apr 2011 21:19, edited 2 times in total.
Offshore
Mountainbiker
Location: Cube Reaction Pro, Cube AMS Race 130 en ouwe Specialized Stumpjumper

Post by Offshore »

Heb deze TT al twee keer gereden. Hij is inderdaad op vrijdag bedoeld voor het opkrikken van de fysieke conditie van de militairen (anders krijgen die de wielen van hun 26 incher niet aan de praat :wink: ). Maar ook de burgers zijn van harte welkom in het instituut voor lichamelijke opvoeding van den ABL =D> .
Omdat niet alle burgers zich tijdens de week kunen vrijmaken, is er op zondag opnieuw voor iedereen mogelijkheid om het Hertogenwald, de vallei van de Weser en die van de Hill te verkennen. Ook de stuwmeren van de Weser en de Gileppe komen in beeld.
Het is zeker een leuke tocht, maar toch minder zwaar dan de tocht die in september door de Kiwani's Trois Frontières van op dezelfde startplaats wordt georganiseerd. De hoogtemeters blijven vergelijkbaar, maar de Kiwani's bieden meer technische singletracks.
Wie zich kan vrijmaken : niet aarzelen en naar Eupen !
Mocht er iemand een GPS van Garmin 62 (vorig model) vinden in de buurt van het Irmep : 't is de mijne !
Beny
Mountainbiker

Post by Beny »

Offshore wrote:Mocht er iemand een GPS van Garmin 62 (vorig model) vinden in de buurt van het Irmep : 't is de mijne !
de "gpsmap 60"?
ik zal mijn ogen openhouden :-D
nidecker
Mountainbiker

Post by nidecker »

Wat zijn de hoogte meters
Post Reply