Lille-Beerse - Bloso

Ben je van plan een route rijden? Problemen gehad met de bewegwijzering? Wat is de moeilijkheidsgraad van het parcours? Hoe ligt de route er bij na regenval?
deadric
Mountainbiker

Post by deadric »

Net rood en groen gereden.

De groene route waren voornamelijk grote wegen wel leuk als inloop stuk maar meer ook niet (het is dan ook groen hé ;) )
Daarna me aan rood gewaagd, dat was wel de moeite. Veel leuke single tracks waar toch wat stuurwerk vereist is.

Ik heb me geamuseerd en kom zeker nog eens terug om de blauwe route ook eens te testen. =D>
Speedy G.
Mountainbiker

Post by Speedy G. »

Vandaag groen en rood gedaan omdat ik me rustig moest houden van mijn dokter. :(

Mezelf goed geamuseerd met dank aan de 5 personen voor mij waar ik de nodige moeite voor heb moeten doen om die in het vizier te houden.

Mijn conditie is dus toch nog niet in orde.

Tracks lagen er echt droog bij.
drikkie
Mountainbiker

Post by drikkie »

Vandaag de auto aan de Lilse bergen gezet. Vandaar vertrokken op de groene om via geel naar Herentals te rijden. Daar de geweldige rood - groen- blauwe toer meegepikt en terug via geel naar Lille.

De groene toer is niks bijzonders -- prima om wat tempo te maken in het zand.

De rode echter: prima route geworden met al die nieuwe aanpassingen!! De single tracks worden steeds beter (en zijn recent hersteld en aangepast?).
Na 80 Km voelt je die kleine hobbeltjes best wel !!

Het stuk naast de golf blijft uiteraard het beste stuk en ook dit was in perfecte staat. (heb het dan ook enkele keren opnieuw gedaan)

De blauwe heb ik niet uitgereden wegens intredende duisternis. Toch een geweldige MTB middag gehad. :lol: :lol:
jinba ittai
Mountainbiker

Post by jinba ittai »

drikkie wrote:Vandaag de auto aan de Lilse bergen gezet. Vandaar vertrokken op de groene om via geel naar Herentals te rijden. Daar de geweldige rood - groen- blauwe toer meegepikt en terug via geel naar Lille.

De groene toer is niks bijzonders -- prima om wat tempo te maken in het zand.

De rode echter: prima route geworden met al die nieuwe aanpassingen!! De single tracks worden steeds beter (en zijn recent hersteld en aangepast?).
Na 80 Km voelt je die kleine hobbeltjes best wel !!

Het stuk naast de golf blijft uiteraard het beste stuk en ook dit was in perfecte staat. (heb het dan ook enkele keren opnieuw gedaan)

De blauwe heb ik niet uitgereden wegens intredende duisternis. Toch een geweldige MTB middag gehad. :lol: :lol:
Ik ben vertrokken toen de duisternis inviel, ene biker tegengekomen die richting Wechel reed toen ik vertrok. Heb "best of" rood en blauw gereden, aangevuld met een portie eigen tracks. Het ligt er momenteel overal vrij snel bij, en het donker maakt de tracks nog een beetje technischer. Bijna anderhalf uur gespeeld. Volgende keer helmcamera eens monteren denk ik :wink:
JVB
Mountainbiker

Post by JVB »

Ik rijd vaak de rode en de blauwe toer. liggen er terug goed bij na een zware winter. Op de rode toer wordt er momenteel veel kapotgereden door crosmotoren dit gebeurt meermaals per week (rijdt hier 2x per week). Is er hierop enige controle?('[-X')

straks zijn de MTB-ers de dupe van een enkeling die alles kapot maakt. Aangezien men veel en goed onderhoud doet aan de routes zou dit zonde zijn van het vele werk
TNTrek
Mountainbiker

Post by TNTrek »

Gisteren nog een crosser gezien op blauw. Er staat ook nergens dat het verboden is ofzo he... Geen idee hoe dat precies zit.
jupke
Mountainbiker

Post by jupke »

Ik denk ook dat hij eerder blauw zal bedoel ipv rood?

Buiten aan die bultjes daar vind ik dat over het algemeen toch goed meevallen precies.

Vorige donderdag daar ook nog blauw en rood gedaan en vond nergens dat het er te erg bij lag.
TNTrek
Mountainbiker

Post by TNTrek »

Inderdaad, het ligt er erg goed bij zelfs. Wordt goed onderhouden ook. Pas weer wat dikke wortels weggeknipt op de rode ergens, denk ik.
Speedy G.
Mountainbiker

Post by Speedy G. »

Net rood gedaan en het ligt er al erg stoffig bij met redelijk veel los zand al.
snitzer
Mountainbiker
Location: GT Zaskar, GT Force pro 2014, Specialized levo 2019, YT Capra 2019 pro race

Post by snitzer »

Speedy G. wrote:Net rood gedaan en het ligt er al erg stoffig bij met redelijk veel los zand al.
Ja ik heb gisteren bl-gr-rood gereden en moet zeggen het ligt er heel los bij.
Lag ook veel paardendrol op rood,die beesten zouden vant parcour moeten blijven.
Zou is goed moeten regenen :lol:
Post Reply