Ervaring met VRV-bikes

Over alles wat met mountainbike te maken heeft kan je hier je ei kwijt!
De Wreter
Mountainbiker

Post by De Wreter »

BramDR wrote:Maandag morgend mijn onderdelen besteld, maar nog altijd geen mail gehad met de betaalgegevens.

Vorige keren krijg ik dit altijd enkele minuten na het bestellen, is dit bij nog iemand?
Waarom stuur je Ralph zelf geen mail hierover ?
QM
Mountainbiker

Post by QM »

zagato wrote:Betreur toch zijn garantie waarhij <Raphael naar verwijst in zijn site bij mij noegabollen zonder meer zelfs geen euro compensatie zijn uitleg ik verdien er al niks op ... waarom zulke rommel verkopen ?
Idd triestige zaak op deze manier :-?
Volgens mij staan winst en garantie trouwens totaal los van elkaar gezien garantie door de fabrikant dient verzorgd te worden en niet door de verkoper, de verkoper dient er idd wel wat moeite voor te doen ja...
COSMOS
Mountainbiker

Post by COSMOS »

De Wreter wrote:En jij hebt de "goedkoopste" gezocht, dus dan kan je je wel aan zo'n dingen verwachten.
Daar ben ik het niet mee eens! Het is niet omdat het de goedkoopste is, dat we ons aan zo'n dingen moeten verwachten, vind ik.
Als kwaliteit niet kan gegarandeerd worden, zou VRV dat product beter niet meer aanbieden.
Over de bikestand in kwestie kan ik me niet uitspreken, mss gaat het wel om een alleenstaand geval en dan heb je inderdaad brute pech. Maar een oplossing zouden ze bij VRV wel moeten kunnen bieden, kleine winstmarge of niet...
De Wreter
Mountainbiker

Post by De Wreter »

COSMOS wrote:
De Wreter wrote:En jij hebt de "goedkoopste" gezocht, dus dan kan je je wel aan zo'n dingen verwachten.
Daar ben ik het niet mee eens! Het is niet omdat het de goedkoopste is, dat we ons aan zo'n dingen moeten verwachten, vind ik.
Als kwaliteit niet kan gegarandeerd worden, zou VRV dat product beter niet meer aanbieden.
Over de bikestand in kwestie kan ik me niet uitspreken, mss gaat het wel om een alleenstaand geval en dan heb je inderdaad brute pech. Maar een oplossing zouden ze bij VRV wel moeten kunnen bieden, kleine winstmarge of niet...
Inderdaad, oplossing is simpel hoor. Maar ofwel heeft VRV een slechte relatie met z'n leverancier ofwel hebben we de andere kant van het verhaal nog niet gehoord. Misschien heeft zagato er wel z'n motorfiets van 200 kg aangehangen of wou hij een nieuwe zonder de bijkomende verzendingskosten op zich te nemen of...of....
Hans wynants
Mountainbiker

Post by Hans wynants »

De Wreter wrote:
COSMOS wrote:
Inderdaad, oplossing is simpel hoor. Maar ofwel heeft VRV een slechte relatie met z'n leverancier ofwel hebben we de andere kant van het verhaal nog niet gehoord. Misschien heeft zagato er wel z'n motorfiets van 200 kg aangehangen of wou hij een nieuwe zonder de bijkomende verzendingskosten op zich te nemen of...of....
dat is hier zeker het geval niet, ik ken Zagato persoonlijk sinds kort en ik kan met volle zekerheid zeggen dat dit een eerlijk man is . en zoeken achter de goedkoopste stand is ook niet echt correct,
hier is gewoon door Raphael reclame door gemaakt via mail naar alle klanten toe en daarop heet Zagato besloten om een stand aan te kopen, niet echt gezocht naar de goedkoopste. gewoon omdat hij graag besteld bij VRV en hij er frecuent materiaal aankoopt, en zoals hij aangeeft , op deze uitzondering na altijd vlot en goed verlopen.

en als ik morgen op een artikel ik verkoop niets zou verdienen, dan verkoop ik het niet.... want dan scheur ik men broek... :wink:
BramDR
Mountainbiker
Location: niner air 9 raw, cannondale taurine, ridley noah team, Ridley helium, wtp justice, scott voltage v

Post by BramDR »

De Wreter wrote:
BramDR wrote:Maandag morgend mijn onderdelen besteld, maar nog altijd geen mail gehad met de betaalgegevens.

Vorige keren krijg ik dit altijd enkele minuten na het bestellen, is dit bij nog iemand?
Had al een mail gestuurd, blijkbaar was de bestelling niet aangekomen.
Vandaag de bestelling dan nog eens gedaan en direct mail gehad, maar nu ga ik de onderdelen wel nietmeer voor het weekend hebben :(
De Wreter
Mountainbiker

Post by De Wreter »

BramDR wrote:
De Wreter wrote:

Had al een mail gestuurd, blijkbaar was de bestelling niet aangekomen.
Vandaag de bestelling dan nog eens gedaan en direct mail gehad, maar nu ga ik de onderdelen wel nietmeer voor het weekend hebben :(
Volgende keer sneller reageren. Bevestigingsmails vertrekken altijd direct na het plaatsen van een bestelling.
bikeraf
Mountainbiker

Post by bikeraf »

ik ben raphael van VRV Bike

Ik wil nu reageren in verband met de problemen met deze bikestand !!! en ik zal het proberen in het nederlands, dus er zal zeker fouten zijn, maar ik hoop dat jullie kunnen toch begrijpen

We verkopen Boss bikestand vanaf ongeveer 2 jaren, minimaal 1 per dag, en het is nu meer dan 1000 verkocht voor s3000 model. 99.99 % van de klanten zijn heel tevereden van deze, en ik denk dat voor deze prijs de kwaliteid is wel daar. We hebben tot nu toe 2 gevallen van garantie gehad, en elke keer de probleem opgeslost.

Wat betreft probleem van de bikestand van zagato is helemaal niet een garantie geval !

De bikestand was open niet met de poten "op de goed kant", maar een op elke kant, en daarna veel op deze geduwd, om eerste een plastiek stuk die al stopper zorg broken, en nadat de aluminium stuk !!! als hij had een beetje gekijken en niet zo forceren (omdat een alumnium stuk niet alleen broke) zou dit nooit gebroken gehad

Nadat neemt hij contact met ons voor garantie. wanneer ik zie dat het was door het klant gebroken wegens slecht gebruik, en niet door een probleem van de bikestand zelf, zeg ik aan de klant dat het geen garantie geval was MAAR dat we kunnen toch kijken om de gebroken stuk leveren (zal niet veel koste, en met deze zal de bikestand zeker opnieuw gebruikbaar zijn). We kunnen ook aan deze klant een korting geven op de volgende bestelling

Onze oplossing was niet goed, en de klant vraag ons om 30 € (bikestand kost 60!!!) anders zal hij onze slecht reklame doen op 5 forums. (ik ken deze, de 4 andere niet, als iemand, heeft de andere link wil ik deze graag hebben)

Deze "chantage" was absoluut niet eerlijk en zeker voor ons te veel, we doen altij onze beste om de klanten helpen, zo veel voor de garantie geval dat de andere, en dus we stoppen spreken met deze niet eerlijk klant (omdat wanneer je plaats zo een verhaal moet u all informatie geven !!!). Als u lees deze artikel over VRV Bike is het toch duidelijk te zien dat 99% van de klanten zeer te vreden zijn, en niet alleen vand e prijs, maar ook van de service, van de help/adwijsen naar de klant ...

Ik zal op deze "subject" niet meer reageren, ik ben niet hier om dat te doen, maar mensen die willen meer informaties kunnen altijd contact met mij nemen.

Raphael
De Wreter
Mountainbiker

Post by De Wreter »

Voilà sèh, nu hebben we de andere kant eens gehoord ! Die zagers over internetwinkels zijn allemaal dezelfde, scheelt wat mee...
theodoorke
Mountainbiker
Location: BMC TE01 XO1 ---- Specialized S-works--- S-Works Epic

Post by theodoorke »

een bestelling maandagavond rond 19u geplaatst en geleverd op woensdag rond 11u.... superklasse !!!!!!

ik ga er nog bestellen !!!!
Post Reply