Nozisch nieuw dichtingsmiddel !!!
Positieve of negatieve ervaringen met produkt X. Is produkt Y zijn hoge prijs waard, of koop je beter produkt Z. Jouw ervaringen kunnen interessant zijn voor collega bikers.
-
The Doctor 46
- Mountainbiker
Post by The Doctor 46 »
Wat betekent eigenlijk "XC Marathon MRC" op hunne website ? Zen ook op zoek naar ne snellere band , rij momenteel met barro's. Spijtig wel dat hunne breedste band maar 2.0 is.
Doctor,The Doctor 46 wrote:Wat betekent eigenlijk "XC Marathon MRC" op hunne website ? Zen ook op zoek naar ne snellere band , rij momenteel met barro's. Spijtig wel dat hunne breedste band maar 2.0 is.
Volgens Pé van All4Bikes.be zijn de MRC's hardskins. In elk geval raad z'n leverancier deze toch wel aan voor de marathons (er zitten daar ervaringsdeskundigen...).
De MRC scoort hoger dan de Tubeless ready en light op gebied van duurzaamheid, weerstand en grip. Daartegenover moet 'm ietske inleveren op gebied van rolweerstand....
ik kap (voorlopig) altijd 2 potjes No tubes in men binnenbanden, alhoewel ik SLR wielen heb maar nog een aantal tubes banden liggen heb trek ik voolopig zo mijne plan. Wel van de voeten als je jeje ventiel losdraait voor bij te pompen (zelden nodig een geluk) dat er steeds wat product ontsnapt, plakkerig boeltje overal 
- Conrad
- Mountainbiker
Had gisteren het zelfde verhaal gekregen.Trevorken wrote:Wel dat vind ik ook wel straf.Laudum.be wrote: Evenementen
Wij zien jullie graag op 3 april op de testdag van 4 Bikes in Westerlo,
2 weken geleden heb ik aan hen gevraagd of zij aan Nozisch kunnen geraken.
Ze kenden het eerst niet, maar achteraf vertelden ze me dat ze dit niet verkochten, maar ze het wel konden bestellen als ik dan wel de verzendkosten moest betalen.
Ondertussen heb ik een bestelling geplaatst bij MTB-King (zeer snelle levering trouwens) en hier dan maar de verzendkosten betaald.
Ze hebben het nog niet in hun winkel.
Zal hopelijk wel verandering in komen!
- Granville Team
- Mountainbiker
Post by Granville Team »
Als je interesse hebt, ik heb nog een gloednieuwe (in de verpakkiing) Python AirLight liggen (26x2.00).The Doctor 46 wrote:Wat betekent eigenlijk "XC Marathon MRC" op hunne website ? Zen ook op zoek naar ne snellere band , rij momenteel met barro's. Spijtig wel dat hunne breedste band maar 2.0 is.
-
jverdeyen
- Mountainbiker
- Location: Granville Fuse SL Team/S-Works Tarmac SL3/Scott Foil Team Issue
Top bandje! Lekker snel!Granville Team wrote:Als je interesse hebt, ik heb nog een gloednieuwe (in de verpakkiing) Python AirLight liggen (26x2.00).The Doctor 46 wrote:Wat betekent eigenlijk "XC Marathon MRC" op hunne website ? Zen ook op zoek naar ne snellere band , rij momenteel met barro's. Spijtig wel dat hunne breedste band maar 2.0 is.
Nu ik dit lees, ik heb ook al twee keer gehad dat mijn band van de velg is gevlogen. Was een enorme knal en daar hing hij, al was het bij de tweede keer gewoon tijdens een klim op het asfalt. Dacht dat het aan de rand van de band lag maar ze waren ook gevult met No-tubes. De banden waren Hutchinson Python air light (gewone).madskatingcow wrote:SD2E wrote:Dat heb je met Notubes ook ze, en maar gelukkig...Bij NoTubes zijn het allemaal losse stukjes en brokjes (als je al geluk hebt). Heb zelf 2x band gehad die van de velg gevlogen is. Nadien Eclipse in dezelfde banden, nooit meer voorgehad. Er is wel degelijk verschil tussen de produkten onderling.
Dit nieuwe product zou ik wel eens willen testen.
- Granville Team
- Mountainbiker
Post by Granville Team »
Zeer zeker!jverdeyen wrote:Top bandje! Lekker snel!Granville Team wrote:Als je interesse hebt, ik heb nog een gloednieuwe (in de verpakkiing) Python AirLight liggen (26x2.00).The Doctor 46 wrote:Wat betekent eigenlijk "XC Marathon MRC" op hunne website ? Zen ook op zoek naar ne snellere band , rij momenteel met barro's. Spijtig wel dat hunne breedste band maar 2.0 is.
- Trek biker
- Mountainbiker
Post by Trek biker »
Net hetzelfde voor gehad, no tubes Python air lightFred83 wrote:Nu ik dit lees, ik heb ook al twee keer gehad dat mijn band van de velg is gevlogen. Was een enorme knal en daar hing hij, al was het bij de tweede keer gewoon tijdens een klim op het asfalt. Dacht dat het aan de rand van de band lag maar ze waren ook gevult met No-tubes. De banden waren Hutchinson Python air light (gewone).madskatingcow wrote:SD2E wrote:Dat heb je met Notubes ook ze, en maar gelukkig...Bij NoTubes zijn het allemaal losse stukjes en brokjes (als je al geluk hebt). Heb zelf 2x band gehad die van de velg gevlogen is. Nadien Eclipse in dezelfde banden, nooit meer voorgehad. Er is wel degelijk verschil tussen de produkten onderling.
Dit nieuwe product zou ik wel eens willen testen.
En rij je nu nog met de Python air light? Ik wil maar moet toegeven dat ik het niet meer vertrouw om er gewoon tubeless mee te rijden. Als ze er zouden afknallen tijdens een afdaling of zo. Zijn thans super banden maar heb me nu de Specialized 2011 S-Works Fast Trak LK besteld.Trek biker wrote: Net hetzelfde voor gehad, no tubes Python air light
En nu ga ik zo een paar buskes No Zisch halen voor die nieuwe S-Works te monteren eens ik ze heb ontvangen.