Zo 03/04/2011 Korbeek-Dijle / Bertem
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
-
koppigaard
- Mountainbiker
Post by koppigaard »
Is dit de TT met doortocht door dat gebetonneerd beekje? Zo ja, bij temperaturen omtrent de 20° kom ik zeker af. Kwestie van onderkoeling te vermijden mocht mij het opstapje uit de beek niet lukken.
@phille
Dit is inderdaad de voetbalkantine aan de nijvelsebaan kruispunt Blokkenstraat .
Ik wil toch nog is benadrukken dat je best komt via afrit Bertem op de E40 en dit om te parkeren , langs andere zijde vind je praktisch geen parking en Blokkenstraat richting Bertem is langs deze kant afgesloten en dus zou je nog een paar km wegomlegging moeten volgen .
@schijfrem
onder voorbehoud van eventuele kleine veranderingen 30 - 45 - 70 Km
@KrisM
Onze planning gaat natuurlijk uit bij vertrek aan de kantine voor zowel nazicht bepijling 's morgens als ophaling bepijling.Indien je vroeg het parkoers opgaat , zal je geen prob hebben om rond te rijden , je komt wel eerst de tweede bevoorrading tegen , dewelke nog niet kan opgezet zijn .Je zou inpikken op km 40 , 2de bev is op km 54 , 1ste op km 27 .
@DodgeW200
uurwijzerzin
@koppigaard
Dit was vorig jaar , aan het beekje passeren we niet dit jaar.
Dit is inderdaad de voetbalkantine aan de nijvelsebaan kruispunt Blokkenstraat .
Ik wil toch nog is benadrukken dat je best komt via afrit Bertem op de E40 en dit om te parkeren , langs andere zijde vind je praktisch geen parking en Blokkenstraat richting Bertem is langs deze kant afgesloten en dus zou je nog een paar km wegomlegging moeten volgen .
@schijfrem
onder voorbehoud van eventuele kleine veranderingen 30 - 45 - 70 Km
@KrisM
Onze planning gaat natuurlijk uit bij vertrek aan de kantine voor zowel nazicht bepijling 's morgens als ophaling bepijling.Indien je vroeg het parkoers opgaat , zal je geen prob hebben om rond te rijden , je komt wel eerst de tweede bevoorrading tegen , dewelke nog niet kan opgezet zijn .Je zou inpikken op km 40 , 2de bev is op km 54 , 1ste op km 27 .
@DodgeW200
uurwijzerzin
@koppigaard
Dit was vorig jaar , aan het beekje passeren we niet dit jaar.
-
koppigaard
- Mountainbiker
Post by koppigaard »
Jammer, geen beekje. Wijst dit dan op een volledig nieuw hertekend parcours? Of wordt er terug gegrepen naar het vroegere vertrouwde en gekende?
Niet dat me dit uit Bertem zal weghouden, de voor ogen staande après lokt me gewoon die richting uit.
Niet dat me dit uit Bertem zal weghouden, de voor ogen staande après lokt me gewoon die richting uit.
-
BelAir_500
- Mountainbiker
Post by BelAir_500 »
ik ga vanuit overijse tot daar fietsen (ongeveer 12km)
wie komt er met mij mee ? afspraak zwembad om 08h30
zo fietsen we rustig samen en zijn we al opgewarmd
pb of laat een post achter, grtz
wie komt er met mij mee ? afspraak zwembad om 08h30
zo fietsen we rustig samen en zijn we al opgewarmd
pb of laat een post achter, grtz
- phille
- Mountainbiker
Afrit Bertem met de fiets, OK zal eraan denkensjaakie wrote:@phille
-
pédalleur de charme
- Mountainbiker
- Location: Scott Scale 930, Granville Pulse 29'er, Scott Foil 20
Post by pédalleur de charme »
Aanwezig samen met de Fietsen Bram crew.
Altijd een leuke tocht en dicht bij huis. Da hat maar rap zondag is
Altijd een leuke tocht en dicht bij huis. Da hat maar rap zondag is