Nozisch nieuw dichtingsmiddel !!!

Positieve of negatieve ervaringen met produkt X. Is produkt Y zijn hoge prijs waard, of koop je beter produkt Z. Jouw ervaringen kunnen interessant zijn voor collega bikers.
Post Reply
Chmod
Mountainbiker

Post by Chmod »

Vandaag een X-king racesport 2.2 en 2.4 met NoZisch voorzien. Met NoTubes was het onmogelijk de 2.2 dicht te krijgen, de latex spoot letterlijk door de flanken. Met NoZisch gewoon op de flank leggen en enkele minuten later volledig dicht!

Ongelooflijk produkt!
Ghizz
Mountainbiker

Post by Ghizz »

Zaterdag 2 x-kings binnen 10 min dicht gemaakt met NoZisch. Ik had ze meegekregen van mijn fietsenmaker omdat hij ze toch met geen mogelijkheid dicht kreeg. :lol:
S'middags nog even langsgereden om te vertellen dat ze al dicht waren :drunk: Hij kon niet geloven dat hij ze met Joe's niet dicht kreeg en ik met NoZisch wel :wink: . Hij toverde direct nog een x-king tevoorschijn en zijn eigen voorwiel... Of ik het een keer voor wou doen :drunk: Ook deze binnen een dikke tien minuten dicht!
The Doctor 46
Mountainbiker

Post by The Doctor 46 »

Welke X king nemen jullie , de race versie ?
Winno
Mountainbiker

Post by Winno »

Ik rijd met de RaceSport versie de zogenaamde TubelessReady.
Werkt perfect met Nozisch! Rij al meer dan een maand op 1.8bar en heb hem nog niet moeten bijpompen, het spul doet zijn werk schitterend :wink:
jverdeyen
Mountainbiker
Location: Granville Fuse SL Team/S-Works Tarmac SL3/Scott Foil Team Issue

Post by jverdeyen »

Heb 2 flesjes besteld bij MTB-King (snelle levering trouwens!), en de zomerbandjes zijn op komst: Python Tubeless Light 2.0.
arne_be
Mountainbiker

Post by arne_be »

jverdeyen wrote:Heb 2 flesjes besteld bij MTB-King (snelle levering trouwens
Juist dezelfde ervaring! Zeer snelle levering en goede communicatie. Zeker een aanrader!
Kezzemil
Mountainbiker

Post by Kezzemil »

mcoen wrote: op mijn dochter ligt een Geax Mountain Baro TNT (dus ook Tubeless Ready) met NoTubes en daar geen enkel probleem. Maar voor de X-Kings dus niet
Ge giet die NoTubes toch niet in uw dochter he, want als ge dienen band al OP uw dochter legt :-)
Ocharme dat meisken ;-)
The Doctor 46
Mountainbiker

Post by The Doctor 46 »

jverdeyen wrote:Heb 2 flesjes besteld bij MTB-King (snelle levering trouwens!), en de zomerbandjes zijn op komst: Python Tubeless Light 2.0.
Had ge dan ni beter de tubeless ready genomen

http://www.hutchinsontires.com/en/catal ... s=5&pid=94
jverdeyen
Mountainbiker
Location: Granville Fuse SL Team/S-Works Tarmac SL3/Scott Foil Team Issue

Post by jverdeyen »

The Doctor 46 wrote:
jverdeyen wrote:Heb 2 flesjes besteld bij MTB-King (snelle levering trouwens!), en de zomerbandjes zijn op komst: Python Tubeless Light 2.0.

Veel verschil is daar precies niet tussen.. enkel enkele grammen. Volgens mij is die Tubeless Light beter op een Tubeless velg..
De Wreter
Mountainbiker

Post by De Wreter »

jverdeyen wrote:
The Doctor 46 wrote:

Veel verschil is daar precies niet tussen.. enkel enkele grammen. Volgens mij is die Tubeless Light beter op een Tubeless velg..
+87
Post Reply