Zo 27/03/2011 Vorselaar :: Het Verloren Uur
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Hoi,
Fijne toertocht gehad gisteren. Op ons gemakje de 45 km gebold samen met vrouwtje. Ik denk dat we als laatste zijn toegekomen want alle auto's waren al weg van de parking. Knappe organisatie, goed bepijling en goede bevoorrading met zeer lekkere annanas. Maar wat mijn vrouwtje daar het meest kon waarderen was het WC.
Top toertocht en zeker tot volgend jaar
GRTS Danny en Gerdje
Fijne toertocht gehad gisteren. Op ons gemakje de 45 km gebold samen met vrouwtje. Ik denk dat we als laatste zijn toegekomen want alle auto's waren al weg van de parking. Knappe organisatie, goed bepijling en goede bevoorrading met zeer lekkere annanas. Maar wat mijn vrouwtje daar het meest kon waarderen was het WC.
Top toertocht en zeker tot volgend jaar
GRTS Danny en Gerdje
- devil biker
- Mountainbiker
Post by devil biker »
leuke snelle tocht hier gereden
prima bevoorrading en bepijling.
grtz en tot de volgende
prima bevoorrading en bepijling.
grtz en tot de volgende
- Danny MTB Vorselaar
- Mountainbiker
Post by Danny MTB Vorselaar »
Last edited by Danny MTB Vorselaar on Mon 28 Mar 2011 21:12, edited 4 times in total.
- kristof gilis
- Mountainbiker
vorselaar
Post by kristof gilis »
super tochtje gisteren lekker een kleine 45km zitten crossen.
Kan het zijn dat dat venijnig klimmetje van vorig jaar er niet meer inzit of ben ik ergens verkeerd gereden....
bevoorrading was meer dan OK, super ananas gegeten!!
Voor mij persoonlijk 1 van de betere tochten in het antwerpse en het weer was ook goed van de partij, alleen spijtig dat ik de chocolade eitjes vergeten was in mijn jaske.....met alle gevolgen vandien.....
Kan het zijn dat dat venijnig klimmetje van vorig jaar er niet meer inzit of ben ik ergens verkeerd gereden....
Voor mij persoonlijk 1 van de betere tochten in het antwerpse en het weer was ook goed van de partij, alleen spijtig dat ik de chocolade eitjes vergeten was in mijn jaske.....met alle gevolgen vandien.....
Re: vorselaar
twas toch zo een zakske me sluiting, dus chocomelk?kristof gilis wrote:super tochtje gisteren lekker een kleine 45km zitten crossen.
- kristof gilis
- Mountainbiker