Zo 27/03/2011 Kortrijk :: Watermolentocht

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
aji
Mountainbiker

Post by aji »

Een toffe TT gereden in Kortrijk, vo mij wast tiptop =D> . Mooi parkoer, goe bepijling, goe bevoorrading,wa zwakke straal an afspuit en nadien na 1 :^o gedronken met brede boskanter. Tot volgend jaar =D> =D>
cowboy peter
Mountainbiker

Post by cowboy peter »

na enkele jaren afwezigheid, ben ik hier ook nog eens van start gegaan. Het parcours was in hoofdlijnen hetgeen ik verwachtte, en in de eerste 20km zaten er toch enkele leuke stukjes.
Fitzy
Mountainbiker
Location: Cannondale Scalpel SE, Cannondale scalpel si, Giant Anthem Pro

Post by Fitzy »

Ik heb mij GSM verloren vandaag op deze Mooi ritje, als je hem gevonden geeft bel mij thuis op 050607484 als je wil, mij naam is Paul Fitzgerald.
Verleene
Mountainbiker

Post by Verleene »

zeer mooie tocht, in het begin vond ik de off-road stukjes zeer mooi. ik ben zelf van de streek maar heb toch veel nieuwe paadjes leren kennen.
zeer mooie bevoorrading en zeer goed georganiseerd!!!
zeker en vast tot volgend jaar!
meester biek
Mountainbiker

Post by meester biek »

Deze korte zondagvoormiddag goed doorgebracht ...
Gestart rond 9u op de Keiberg, wa veel baan tot heule.
Eerste stuk na start mocht er best wezen, mooi bosje in de buurt van autostrade =D>
Jammer dat we naast Bellegembos en Banhoutbos reden, daar liggen nog verbeteringen voor het parcours...
Vind wel die 3,80 euro inschrijving stomme prijs vinden ...
Mss. tot volgend jaar.
bike1968
Mountainbiker

Post by bike1968 »

Zeer leuke tocht gereden vanmorgen :-D . Droog met harde ondergrond maakten er een snelle 65 km van. Maar de hoogte meters maakten hem toch wat zwaar. Leuke singletracks met afwisselde kerkwegels en dan die klitteputten in Marke . Dan wat lange stroken baane maakten voor elk wat wils. De parkoerbouwers hadden duidelijke ervaring en organisatie supervriendelijk. Grote opkomst van meer dan 800 man. Na wat lekkere boterhammen en ne frisse duvel zijn we in de zetel beland en naar koers gekeken. Topzondagen. =D>
bruno_dirt
Mountainbiker

Post by bruno_dirt »

SUPER! Als organisatie is het altijd leuk om commentaar te krijgen en zeker alst zo goed als volledig positief is. Twas alweer en top editie met 750 deelnemers! Dus bedankt aan iedereen die aanwezig was. We werken deze zomer (normaal gezien) aan een nieuw parcours om het nog toffer te maken. 8)
Nog keer bedankt aan alle bikers die aanwezig waren en hopelijk tot volgende jaar :bounce:
mayohagar
Mountainbiker

Post by mayohagar »

Zondag 65 km afgehaspeld op een drafje. Rit zonder veel verrassingen. Hm op 65 km slechts 340 ipv 551 hier vermeld op pagina 1. Goede bevoorrading en vriendelijke mensen. Jammer dat Bellegembos en Banhoutbos niet echt werden aangedaan. En nog jammerder dat men in de streek van St Denijs alles aan het verharden is.
Bikewash zonder water was eens iets anders :wink: :wink: :wink:

Dank aan de organisatie.
Op naar Assebroek volgend weekend.
mayohagar
Mountainbiker

Post by mayohagar »

A propos, waar komen de foto's
bruno_dirt
Mountainbiker

Post by bruno_dirt »

mayohagar wrote:A propos, waar komen de foto's
Die vind je binnenkort terug op www.kwb-heule-watermolen.be