Zo 27/03/2011 Vorselaar :: Het Verloren Uur

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
deadric
Mountainbiker

Post by deadric »

g-works wrote:proficiat voor de volledige organisatie !
De verse ananas aan de b.v. was super, we werden overal dik verwend.
singeltracks hier en daar waren ook leuk .
Volgend jaar zie je me zeker terug ( vergeet de ananas niet !)
Perfecte beschrijving van de tocht :)

Tot de volgende keer =D>
Speedy G.
Mountainbiker

Post by Speedy G. »

Waar komen de foto's want ik heb in't begin en op het einde 2 fotografen gezien en ik ben ervan overtuigd dat er eentje mij geflitst heeft.
En ik ging nochtans niet te hard. [-X :lol:
ZEBRANO
Mountainbiker

Post by ZEBRANO »

Zoals verwacht, weer een leuk en perfect georganiseerd tochtje, alles ok, niets op aan te merken, tot volgend jaar.
peerke1967
Mountainbiker
Location: Canyon Exceed CF SLX , Pinarello Dogma 65.1 Custom Build

Post by peerke1967 »

Cartamundi boys waren ook aanwezig met delegatie. Het was een "hoge cross" om het met de woorden van R. Groenendaal te zeggen.
Gelukkig had ik goede benen want zo snelle parcoursen zijn eigenlijk mijn ding niet. Vond het zeer aangenaam biken en ook de drukte vond ik erg meevallen, alhoewel er volgens mij wel veel volk was.
Die paaseitjes was een leuke verrassing en zullen me zeker smaken.
Bevoorrading, parcours en organisatie waren dik in orde.
Degene die hier kritiek( wat me zeer onwaarschijnlijk lijkt) kan vinden moet stoppen met biken .
=D> =D> =D>

Wie geen risico's durft nemen, zet zichzelf buiten spel!!
Pluk de dag, het kan je laatste zijn.
hanske636
Mountainbiker

Post by hanske636 »

Een dik =D> =D> =D> voor de organisatie.
De bv en bepijling zijn een prachtig voorbeeld van hoe het moet. =D>
aanklamper
Mountainbiker

Post by aanklamper »

je moet het maar doen.45kms zonder bloso =D> ook een prima bevoorrading =D> duidelijke pijlen en een kleine attentie aan het einde =D> =D> moet het nog gezegd,... het was weer in orde.tot volgend jaar :-)
drikkie
Mountainbiker

Post by drikkie »

ik ben het volledig eens met "aanklamper" alle andere positivo's

prima tochtje =D> =D> =D>

schril contrast met gisteren in Mol #-o
jupke
Mountainbiker

Post by jupke »

Beetje tochtje in mineur geweest voor mij maar dat had niets met de tocht te maken.

De rest van ons hoopje ging met de wagen tot daar komen, zelf had ik beslist om naar ginder te fietsen. Ik kom daar aan, telefoon, ze waren thuis nog op ene aan het wachten die was verslapen ...

Enfin, op m'n gemakje met een koffie wat paaseitjes binnen gespeeld (waarvoor dank). Gaan we eindelijk vertrekken, na 9u ondertussen al, zegt er ineens ene dat hij zeker op tijd terug moet zijn want bla bla, ale dan maar de 25 gedaan. :roll:

Enfin, de toer was dik in orde maar 'k had spijt dat ik voor 25 km zo vroeg was opgestaan, had ik dat allemaal geweten had ik niet gewacht en had ik in m'n eentje de 45 wel gereden.

Ach, volgende week beter.
spaghetti_2
Mountainbiker

Post by spaghetti_2 »

schonen tocht mannen. Ik mountainbike regelmatig in de streek, toch nog heel wat onbekende weggetjes ontdekt vandaag, altijd leuk! Ook bepijling, bevoorrading ed. was tip top in orde
Hans wynants
Mountainbiker

Post by Hans wynants »

iedereen bedankt voor de positieve comment's,

heel de Club en ook de nodige aanhangers die heel veel hulp geboden hebben hebben allemaal hun best gedaan om het zo goed mogelijk te laten verlopen, hier zitten de laatste maanden serieus wat voorbereidingswerken in van vele clubleden waardoor dit allemaal is mogelijk gemaakt.

als je dan dit hier allemaal leest is dat voor die mensen ook wel de kers op de taart!!! :-D

ook foto's zullen wel in het kort online komen, als dit gebeud zal ik asap de link hier posten zodat jullie deze allemaal kunnen bekijken. :-D

en hopelijk allemaal tot volgend jaar!!!
Post Reply