Zo 10/04/2011 Haacht :: 13de MTB HA8 VTT
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- Mountain JOhler
- Mountainbiker
Het gesmaakte parkoers van vorig jaar is de basis geworden voor dit jaar, maar wederom zitten er nieuwe lussen en privé-stukken in verwerkt met tal van single-tracks en technische passages.
Iedere deelnemer krijgt een stempelkaart voor de Gorilha Challenge (www.gorilha.be) aan de inschrijving. Dus plan alvast de schitterende toertochten van Rillaar en Aarschot de weken erop!
Tot binnen 2 weken!
Iedere deelnemer krijgt een stempelkaart voor de Gorilha Challenge (www.gorilha.be) aan de inschrijving. Dus plan alvast de schitterende toertochten van Rillaar en Aarschot de weken erop!
Tot binnen 2 weken!
-
koppigaard
- Mountainbiker
Post by koppigaard »
Hoewel van het dorp ernaast zijnde, heb ik deze TT een aantal jaren gemeden. Plat, zonder uitdaging zo redeneerde ik. Vorig jaar de knop omgedraaid en toch naar Haacht afgezakt. Massage voor en massage na, met tussenin een inderdaad vlakke maar toch inventieve tocht. Ik heb Haacht en omstreken anders leren bekijken. Ik kom met het fietske vanuit Rijmenam naar Ha8 afgezakt voor de 54.