daarmee dat er zoveel voorbij kwamen gevlogenBig wrote:Gisteren ook in Mol geweest. Dit was echt vlammen, vlammen
als beginnende mtb'er was het toch een fijne toch hoor
Grtz, ChuckStrammerMax wrote:... en de plek waar volwassen mannen met miniatuurhelikopters spelen. Waar is dat eigenlijk? In Meerhout? Of in Balen? Ik heb een straatnaam bemerkt net voordien, maar ben deze intussen vergeten.
Dat is van een Meerhoutse club langs de Volmolenweg in Meerhout (grens Balen)
Spijtig dat ik de zeven kapelletjes van Achterbos niet te zien kreeg! Ik was daar vroeger al meerdere keren gepasseerd, en toen iemand me op dit forum wist te vertellen waar die zich bevonden, ben ik er nooit meer gepasseerd, ook al kom ik toch geregeld naar hier toertochten rijden! Ik denk dat het Chuck was. Hij geeft al eens antwoord als ik vraag waar dit of dat gelegen is! Welke toer passeert daar?
Deze toertocht situeerde zich helemaal aan de zuiderkant van de ring, meestal op grondgebied Geel-Meerhout-Balen-Mol
De kappeletjes liggen op TT's meestal ingericht in of door Millegem.
Post by Overpeltse Biker »
Post by StrammerMax »
De oversteek aan de spoorweg was inderdaad gevaarlijk. Die gloednieuwe fietsrotonde onder een kruispunt was wel de max. Die moet geld gekost hebben!Overpeltse Biker wrote:Alleen... vond ik het vertrek en de aankomst in Mol gevaarlijk... Ik snap ook dat het niet makkelijk is om een goed aankomst/vertrekpunt te kiezen, maar met de vele fietsers op het kruispunt aan het spoor verwondert het mij dat er niemand onder een auto geraakt is. Misschien een mannetje neerzetten volgend jaar?
maar dan ben ik sowieso weer van de partij!
Dan zal ik nog eens naar daar moeten komen!chuck wrote:De kapelletjes liggen op TT's meestal ingericht in of door Millegem.