Zo 27/03/2011 Kortrijk :: Watermolentocht
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
-
bruno_dirt
- Mountainbiker
Post by bruno_dirt »
voila, tis weer zover! Onze 10de Watermolentocht... Vandaag gaan uitpijlen! tPacours ligt er vrij hard bij dus de gemiddelden zullen wat in de hoogte kunnen gejaagt worden 
Cya all tomorrow!
grtz van het hele team!
Cya all tomorrow!
grtz van het hele team!
- Falco Peregrinus
- Mountainbiker
- prideandglory1891
- Mountainbiker
Post by prideandglory1891 »
Wordt stilaan een klassieker voor mij..
Na een periode van droogte om een zo goed als moddervrij parcours kunnen bollen.
Over het parcours zelf.. Tot aan de eerste bevoorrading zeker geen klagen. Er na nogal veel baan, maar een gesprekje met enkele mensen van de organisatie doet me al verlangen naar volgend jaar! Ze zijn van plan om meer "speel"stroken te zoeken en zijn dus degelijk bewust van de langere wegstroken na de bevoorrading.
Dus er wordt werk in gestoken en doet het beste verhopen voor volgend jaar!
Heb me in ieder geval geamuseerd. Al mocht het gerust 5 graden warmer zijn (insiderke)
Na een periode van droogte om een zo goed als moddervrij parcours kunnen bollen.
Over het parcours zelf.. Tot aan de eerste bevoorrading zeker geen klagen. Er na nogal veel baan, maar een gesprekje met enkele mensen van de organisatie doet me al verlangen naar volgend jaar! Ze zijn van plan om meer "speel"stroken te zoeken en zijn dus degelijk bewust van de langere wegstroken na de bevoorrading.
Dus er wordt werk in gestoken en doet het beste verhopen voor volgend jaar!
Heb me in ieder geval geamuseerd. Al mocht het gerust 5 graden warmer zijn (insiderke)