Met O2-Bikers naar Turkije

Info over de Transalp, marathons, leuke routes in onze buurlanden, mogelijkheden om te biken in je vakantiebestemming,... je vindt het hier!
lacer
Mountainbiker

Met O2-Bikers naar Turkije

Post by lacer »

Hallo vrienden, bikers . Hier meld ik mij aan als nieuwe gebruiker van dit forum.

In navolging van de fantastische Mtb reis in Marokko , ga ik ook dit jaar met O2-Bikers naar Turkije :D :D .
Spijtig gaan mijn beste vrienden Pat17 en Fr.P. deze keer niet mee :( :cry: .
Wel gaat D.V. met mij mee , die er verleden jaar ook bij was .

Wie gaat er nog mee ?
JeF GT
Mountainbiker

Post by JeF GT »

Ikke en MTBhurricane van hier opt forum! ;)

Hopelijk ben ik weer niet gans de week ziek en is de zon constant van de partij!
lacer
Mountainbiker

Post by lacer »

Ja, ik hoop ook dat het mooi weer blijft 8) . Het is alleszinds een maand vroeger dan naar Marokko en sneeuw zal er waarschijnlijk niet te bespeuren zijn.
pat17
Mountainbiker

Post by pat17 »

Hi lacer , welkom op het forum vanwaar uw nickname lacer ik kan de link niet leggen ?????
Ik denk dat ik u ook wel beter ken als BIG mechanic , laat u maar eens goe gaan in de technische onderdelen op dit forum .....
je weet wel dat als ik nog een beetje meer verlof had gehad ik wel was meegegaan naar Turkije, mijn hart bloed......
@ JFK and Dirk amuseer u daar maar he het zal er wel tof zijn he ....
lacer
Mountainbiker

Post by lacer »

Hey Pat17 ,ik zal u missen op de tracks van Turkije :( . Maar wees niet bezorgd, ge gaat uw schade wel inhalen :wink: .
Ik hoop dat ik Dirk hier op het forum ook tegenkom.
SOM epic ghost
Mountainbiker
Location: ghost scandium team/ridley/specialized epic marathon

Post by SOM epic ghost »

zeg gasten ben hier nog een bleuke, maar had eigenlijk ook wel zin om mee te gaan.
maar toch enkele praktische vraagkes
nemen jullie je eigen fiets mee ??
hoe transporteer je die dan (met vliegtuig)
gaat dat vlot en wordt alles geregeld door 02 bikers ??

huur je dan de transportkoffers voor de fiets?
ik rij het liefst op mijn eigen bike, omdat deze op mijn maat staat, goe zadel, etc...
Thierry
Mountainbiker

Post by Thierry »

krisdn wrote:zeg gasten ben hier nog een bleuke, maar had eigenlijk ook wel zin om mee te gaan.
maar toch enkele praktische vraagkes
nemen jullie je eigen fiets mee ??
hoe transporteer je die dan (met vliegtuig)
gaat dat vlot en wordt alles geregeld door 02 bikers ??

huur je dan de transportkoffers voor de fiets?
ik rij het liefst op mijn eigen bike, omdat deze op mijn maat staat, goe zadel, etc...
De O2-reis is al geruime tijd volgeboekt hoor, zelfs de extra plaatsen (bijkomende vertrekdatum) waren ook vrij snel ingenomen.
Je kon kiezen of je je eigen fiets meeneemt, en dan zorg je zelf voor het "inpakken", in een kartonnen doos of in een fietskoffer die je ergens huurt of koopt. Of anders koos je voor een huurfiets, die in Turkije op jou staat te wachten.

'k Heb zelf ook eventjes getwijfeld om mee te gaan (na de goeie commentaren die 'k van een vriendin gehoord heb betreffende de Marokko-reis van vorig jaar), maar 'k had rap gedaan met "twijfelen" : er was geen plaats meer ...
lacer
Mountainbiker

Post by lacer »

In minder dan 3 weken is het zover .
We zullen maar stillekes denken aan onze bike in orde te krijgen en eerst te testen .

Heeft iemand al een idee hoelaat we vertrekken zondag de 24ste ?
Guest

Post by Guest »

Geen idee want ik vetrek de vrijdag al. :drunk:
Vandaag is het daar 27°C, niet slecht denk ik.
lacer
Mountainbiker

Post by lacer »

Ik heb zondag de 10de eventjes naar teletext gekeken op de vrt op pagina 381, daar zag ik tot mijn verbijstering dat er al een vlucht was om 4h15 en ook om 6h in de morgen #-o
Jongens wat zullen we fris staan , er zal niet veel geslapen worden voor diegenen die van ver moeten komen voor naar de luchthaven te gaan.

Afspraak zondag de 24ste om 2h30 in de vertrekhal onder het oranje vliegtuig. Iedereen zijn identiteitskaart mee? :lol:
Post Reply